globalmoto_unor




Při vyšších otáčkách cuká

  • 0

    29.9.2017 od Spitit

    Dobrý den, mám problém s mojí moto. Při vyšších otáčkách cuká jakoby jsem vynechal plyn a hned ho zase přidal. Včera jsem jel vkuse tak 20km kolem 100 110 při vyšších otáčkách a jednou možná při 120kmh to udělalo snad 4x po sobě i na půl plynu, musel jsem plyn úplně povolit protože kdybych ho držel tak by cukala dál. Dělá to hodně při vyšší rychlosti a při vyšších otáčkách ale jednou se mi to stalo i při 50kmh a cca při 6000 otáček. Benzín tankuji pokaždé jinný ale většinou kvalitní na Shellce nebo Benzině. Svíčka je krásně opálená a je tam cca 4tkm (iridiová NGK). Co může být příčinou? Někde jsem četl že to můžou být špatně seřízené ventily. Původní majitel radil abych je seřídil, za tu dobu jsem najel něco kolem 2tkm. Prosím poraďte, je to nepříjemné když to takhle cukne, vždycky mám z toho divný pocit jakoby se to zadřelo ale není tomu tak . Díky :)

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    29.9.2017 od ceB

    Me treba tohle delal plovak v karburatoru

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.9.2017 od dajos

    Ahoj, nevím co máš za verzi - s karburátorem nebo se vstřikováním.
    Obecně u benzínového motoru musíš určit jestli se jedná o závadu v dopravě (přípravě) paliva do válce nebo o chybu v zapalování. Buď není co zapálit nebo není čím zapálit.
    Pokud motorku neznáš a nevíš co má za sebou, tak kontrola vůle ventilů určitě není na škodu.
    Nevím jak moc si technicky zdatný zda má smysl se tu nějak blíže rozepisovat, ale pokud nemáš žádné servisní vybavení, tak sám na moc věcí pravděpodobně nepřijdeš. Osobně se zabývám diagnostikou a dost často řešíme průšvihy ze servisů. A často je příčinou jejich nezdaru buď neznalost nebo chabé vybavení. Ev. vše dohromady. Ideální je mít k dispozici osciloskop, tím se dokážeš podívat na věc (snímač, akční člen, napájení, ukostření....atd,) v zátěži. V tom je totiž obrovský rozdíl. Pokud např. proměříž odpor vysokonapěťového káblu multimetrem, může vykazovat hodnotu odporu dle předpisu
    výrobce. Ten samý kabel však v zátěži může házet jiskru mimo válec (paralerní jiskřiště - probitý kabel).
    To samé indukční cívka, vstřikovač atd. Pokud vymontuješ svíčku, může ti venku házet jiskru, ale ve válci už nemusí (jsou tam horší podmínky a je třeba více energie).
    Takže doma můžeš proměřit odpory el. komponentů, napájení, kostry. Zkontroluj si dotažení svorek akumulátoru, konektory na indukční cívce atd. Taky přívod benzínu do motoru. Můžeš mít i přicpanou nádrž.

    Doplněno:

    ventile je pocut porovnaj zvuk motora s inou

    10.10.2017 od pistapista31

    a ked mas dany sportovy filter tak ho vyhod a daj povodný

    10.10.2017 od pistapista31

    vycisti karburator

    10.10.2017 od pistapista31

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.10.2017 od janco

    Vyměň si svíčku! A seřídit ventily by také nebylo na škodu+nový vzduchový filtr. Chceš-li jezdit, tak musíš platit!

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.10.2017 od mito7

    Známý řešil podobný problém na CBR a výměna fajfky to vyřešila. Jiskra skákala z fajfky na kostru mimo motor.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist