globalmoto_duben_nolan




Jawa 350 na voľnobeh nedrží otáčky

  • 0

    8.9.2017 od Etis

    Ahojte prijatelia starých motoriek .
    Chcem Vás poprosiť o Vaše rady a skúsenosti s týmto problémom . Jawa 350 štartovala vždy za tepla aj studená na 1 až tretí nakop . V súčasnosti za jazdy scipla . Rozobral som karburátor len provizórne na ceste roztlačil a došiel domov . Potom už zas sa nedala nakopnúť . Po opätovnom dôkladnom rozobratí a vyčistení karburátora a palivového ventilu naskočila - nedržala voľnobeh, ale išla za plynom v pohode avšak keď scipla už sa nedala opäť nakopnúť . Toto som zopakoval asi 3 x a výsledok stále rovnaký . Teda keď ju naštartujem tak ju musím držať len s plynom a keď scipne už nejde . Varianty s dorazom voľnobehu a vzduchom som vyskúšal všetky. Zapaľovanie v poriadku . Ešte som nemeral tlaky vo valcoch .
    Mali ste podobný problém ? Vada v karburátore ? Mohlo odisť gufero na kľuke a prisáva vzduch ?
    Vopred ďakujem

    Doplněno:

    Páni veľmi veľmi Vám ďakujem . Po vyskúšaní všetkého možného som naozaj skončil pri gufere a bolo to ono aj keď logika hovorila , že to je niečo iné ! Ten pán s krištáľovou guľou - zásah do čierneho ... Ešte raz ďakujem všetkým - tá ochota medzi motorkármi je naozaj skvelá.

    9.9.2017 od Etis

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    8.9.2017 od Medved

    Sice mam zamlzenou kristalovou kouli, ale hlasuju pro gufero.

    Doplněno:

    ďakujem naozaj to bolo gufero

    9.9.2017 od Etis

    Doplnit odpověď

  • 1

    8.9.2017 od xxx6

    Tyto typické jawazávady jsou tady i na jawamanii každý měsíc. Hledej a najdeš inspiraci. U gufera to může skončit vždy. Podívej se pořádně na karburáror a zaměř se na rovinu příruby, jeho těsnění, průchodnost palivového ventilu, filtru a odvzdušnění nádrže., až potom se věnuj třeba zapalku nebo tomu guferu, ale na 90% je to nějaká blbost co jsi přehlédl.

    Doplněno:

    Dobře, že jsi dal zpětnou vazbu k problému. Spousta nýmandů položí dotaz a už nereaguje.

    10.9.2017 od xxx6

    Doplnit odpověď

  • 1

    8.9.2017 od Luhara

    Zdarec

    V první řadě se jukni do válců, protože se ti to stává za tepla, může se to přidírat, tak abys neudělal ještě více škody. Rovnou se zeptám čím mažeš a poměr?

    Pak bych kouknul na plovák karburátoru, jehlu a víčko, netuším kolik to má naježděno, popřípadě to dát někomu kdo by ti vymezil vůle.

    No asi bych zkusil vyměnit svíčky, popřípadě dát nějaké teplejší. Já osobně jezdím na. Brisk N17C
    V poslední řadě kouknout na kohout (hlavně na tu gumu, korek, co je ve vnitř) do nádrže na sítko.

    Trochu bádání a najdeš čím to je

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist