bmw_r1300gs_cartec




Startuje s nízkými otáčkami

  • -1

    26.7.2017 od Claire007

    Ahoj, už sem prolezla spoustu článků a fór, ale nikde sem nenašla podobný problém, tak snad mi někdo poradíte. Od minulého pátku mam ráno problém nastartovat. Ještě se mi nestalo že by motka vůbec nechytla, ale ráda bych se tomu vyhla 😆. Motorka stála jen 3 dny, známej říká, že je to počasím, ale nevím (parkuju u baráku pod plachtou). Zvláštní je, že spíš chytne bez sytiče, který opatrně pridavam a pak vypnu, ale v tomhle stadiu se dostanu cca na 1,5 tis otacek coz mi prijde malo. Dřív naskočila klidně na 4. Jinak je výkon beze změny, jede hezky, žere stejně, nikde nic neteče. Asi se musí zahřát, ale ty rána me dycky trochu vydesej 🙄 díky všem

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    27.7.2017 od takjanevim

    Pokud jsi se do toho nevrtala,nebyla žádná mimořádná událost tak nevidím důvod pro změnu chování,napadá mě jedině--kdy byli měněné svíčky??Už můžou mít svoje zasebou a pak stačí jí jednou ulejt a je problém,začal bych svíčkama,nejlépe výměna za nové.

    Doplněno:

    Ahoj, svíčky nebyly nějak tragický, ale NGKA a zalitý chladicí kapalinou, která kondenzuje a jak stojí motka v náklonu je na tom hůř levá... nicméně vyměněno za nové (Brisky) a čeká mě přetěsnění chladícího systému neteče to nijak tragicky, ale chci to mít ok. Jinak startu to hodně pomohlo. Taky jsme přišli na to že se sytič nedostane do max polohy ikdyž sme ho nastavovali všelijak (což vysvětluje rýhy na rámu kde se dá k lanku sytiče dostat a trochu mu pomoct...) jinak tento problém vyřešen :)

    18.8.2017 od Claire007

    Nemusíš je měnit, pokud není potřeba. Stačí vyčistit a změřit vzdálenost knotu.
    Já sytic dávám na plno hned a postupně ubírám, aby motorka neměla zbytečně vysoké otáčky. Záleží na teplotě (hodně).

    1.8.2017 od Skořice

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.7.2017 od maspe

    ten popis je trochu matoucí - startuješ se sytičem, nebo při startování přidáváš, či jak? Ideálně popsat startovací rituál.

    Doplněno:

    mě se děje, že se sytičem naskočí, pak se otáčky sníží a zase zvýší a pak běží stabilně. To může třeba dělat nějaký přechodový jev po startu.
    Pokud studená motorka při přidání sytiče má snahu, či dokonce úplně chcípne, tak to říká, že je z nějakého důvodu bohatá směs (přicpané sání, vzdušníky v karbech atp.)

    27.7.2017 od maspe

    Měj ten sytič už od začátku. Jak moc záleží na teplotě venku. Při velké zimě naplno, při těchto teplotách stačí třeba jen v třetině. Můžeš si i zkusit krátce pomoct plynem pokud to nedrží otáčky. Po chvilce ho snižuj ale né úplně. Rozjeď to a tak po minutě už můžeš úplně zamáčknout. Opět jak rychle záleží na teplotě venku atd. Není to přesná věda. Je možné, že máš i trochu desynchronizované karburátory, nebo zanesené. Pokud to po ohřátí jezdí dobře bez sytiče, tak se nic moc neděje. Taky není na škodu jednou za čas kouknout na svíčky.

    26.7.2017 od Pedl

    OK, startuju tak, že zmacknu spojku a tlacitko starteru. Naskoci a pak pridam sytic, ale predtim sem startovala rovnou s plnym syticem a hnedka chytla a sla az na 4 tis ot. Ted ma sklon spis chcipnout. Tak sem postup upravila. Snad je to ted jasnejsi 😃

    26.7.2017 od Claire007

    OK, startuju tak, že zmacknu spojku a tlacitko starteru. Naskoci a pak pridam sytic, ale predtim sem startovala rovnou s plnym syticem a hnedka chytla a sla az na 4 tis ot. Ted ma sklon spis chcipnout. Tak sem postup upravila. Snad je to ted jasnejsi 😃

    26.7.2017 od Claire007

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist