bmw_r1300gs_cartec




Technické problémy

  • 0

    20.7.2017 od ThommyX

    Dobrý den. Potřeboval bych poradit. Před nedávnem jsem koupil skútr Capirelli Maximus 125 od předchozího majitele. Něco málo přes 2 roky starý, najeto jen něco kolem 2000 km. Prvních pár týdnů bez problémů. Později začal zlobit. Jednak se mi po čase vybila baterie. Pročítáním manuálu mi tak nějak vyplynulo, že tento typ vůbec nemá alternátor a je nutné čas od času manuální dobíjení. Řekl jsem si, že to takový problém nebude. Ale i při plném dobití baterie ji je teď ten skútr vypráskat za nějakých 50 ujetých kilometrů a to už je tam kupovaná druhá, jelikož předchozí majitel, ikdyž se o tom nezmínil měl nejspíš stejný problém. A ještě se mi objevil druhý problém. Když během jízdy zastavím a samozřejmě vrátím plyn základní polohy, skútr má stále tendenci tlačit dopředu, jak kdyby ten plyn pořád přidával. Pokud vypnu motor a zase nastartuju tak je to zas OK. Nemáte někdo nějakou radu prosím?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    20.7.2017 od Medved

    Nema alternator? No to asi tezko ... leda by ho predchozi majitel vyndal . To ze to nedobiji bude spis vada regulatoru a puvodni majitel ti to proste nerekl. 50km na nabitou baterku - pokud svitis - neni zase tak nemozne. Zalezi na tom, jakou ma ta baterka kapacitu.
    Ten problem s "tlacenim" pri volnobehu muze byt zpusoben tim, ze ti pomalu padaji otacky - coz muze zpusobit prisavani falesneho vzduchu.

    Doplněno:

    http://www.motorkari...-soustavy-17909.html

    21.7.2017 od Medved

    Je možné, aby si to člověk mohl zkontrolovat, popř. poladit sám doma?

    21.7.2017 od ThommyX

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.7.2017 od adamadamec

    Výměna regulátoru dobíjení bude nutná určitě. Kolik je napětí před regulátorem, to tady nepíšeš. 12,4-12.8 tak je to OK, 11,9-12,2 problém v magnetce.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist