bmw_r1300gs_cartec




Nejde zaradit šestka

  • 0

    5.7.2017 od thiopental

    Moj príspevok bude vyzerať asi ako od 5-ročného ale tak snáď mi niekto poradí alebo sa aspoň pobaví.
    Kúpil som si svoju prvý vysnívanú motorku- Husqvarnu sm 610 r.v. 07. Taká klasika, dovoz IT, majiteľov min. 3, km cca17000(miesto jednotky si dosadte ľubovoľné číslo)
    V čase kúpi bolo všetko funkčné, motor mal pekný zvuk(napočúval som si ho na YouTube aký má byť )prebehol som ju asi ako začiatočník a kúpil som ju. Potom som sa motal viac-menej len mesto a zo začiatku som viac bojoval z hľadaním neutrálu ako so sledovaním či tam mám 4/5/ 6/tku. Už som niečo pojazdil, a tak som zistil, že pri 110 km/h na dosť vytočenom motore tam viac ako 5-tku nedám.
    Moje skromné technické schopnosti končia zatiaľ asi tu: výmena oleja , filtra, sviečky, repas prednej brzdy, platničky.
    Otázka č 1. Môže to byť 5 kvalt a riešim blbosti? (pokiaľ viem tak celý svet má 6)
    Otázka č 2. Je to veľká rozoberačka ak mi tá šestka tam neskáče ?
    Dík za odpovede.

    Doplněno:

    Doplnenie To krell: no prave,ze ked tocim cca 6000/min na 5th pri 110 km/h tak sa mi zda, ze keby tam slo kopnut sestku, tak to da pri 8500(co je max) udavanu maximalku 155.

    7.7.2017 od thiopental

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    7.7.2017 od Katroš

    Máš vysoko řadičku a nedořazuje to, opírá se to o řetěz a kolečko , už jsem to dvakráte řešil...

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.7.2017 od Indian82

    Zdarec, je to zajmave a podle všeho je tam 6 kvaltů. Ale jak je to složité na rozebrání nevím, tady jsou manuály:
    http://www.motorkari...%5D=Husqvarna+sm+610

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.7.2017 od Krell

    Ahoj, nejsem si jistý, že jde o stejný problém, ale minimálně se nad tím zamysli:

    na GS500 1994, co má mladá na zaučení, při řazení skáče kvalt ze 4 hned na 6 a zpět tak samo.
    Jedeš 2-3-4-6 a pak máš pocit, že nejde hodit 6tka. Zkus sledovat průběh otáček.