globalmoto_duben_nolan




barva zapalovacích svíček

  • -1

    5.7.2017 od LFK

    Učení páni zkušení, můžete prosím posoudit stav svíček, resp nastavení směsi z následujících fotek? Zkoušel jsem to sám podle dostupných tabulek různě na internetu, ale moc si s tím nevím rady. Mě to přijde spíš chudý v obou válcích, ale jak říkám, nevím.
    Jinak svíčky mají najeto tak 200 km. Fotky jsem dělal po několika kilometrové jízdě cca 70 km/h

    Díky na zázory.

    Martin

    Doplněno:

    Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky

    3.8.2017 od LFK

    Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky

    3.8.2017 od LFK

    Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky

    3.8.2017 od LFK

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    5.7.2017 od Mirekdoda

    LFK:
    barvu neposoudím, ale na exponovaných místech funguje samočištění. Na něco se zeptám. Jak máš velký odtrh elektrod na svíčkách?

    Doplněno:

    Jasan!

    7.7.2017 od Kukačka.

    Odtrh je 0,8 mm.

    5.7.2017 od LFK

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.7.2017 od Kertézs

    barva dobrá skus odtrh na 0,4

    Doplněno:

    K čemu by to bylo dobře?

    6.7.2017 od LFK

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.7.2017 od Vítězslav_Máří

    Na Shadow používám svíčky Denso, protože s NGK které vid na fotce jsrm míval problém . Odtrh mám na 0.6 mm a paráda. Jezdím na nich třetí sezonu. Jinak na těch tvých toho moc vidět není, jen možna na těch spodních lehce bohatší směs. Jak jsou na tom podtlaky? A jak máš naladěnou směs? Zadní válec by měl být trochu bohatší protože je v zákrytu za předním a ohřívá se i od něj. Bohatost na předním válci 2 a ctvrt otáčky od lehkého dotažení a zadní o půl otáčky více.Ale je to hrubý nástřel, chce to píchnout na lambdu a tam to bude vidět. Někdy dělá problém i to, že máš netěsné příruby od airboxu ke karburátoru.

    Doplněno:

    Není problém se tu za mnou zastavit. Spíš je problém mne za slušného počasí chytit doma.Tu synchronizaci doporučuji. Nemusí být rozhozená, ale je lepší si ji pro klid duše nechat změřit. Ventilová vůle je na Shadow sranda. Má to seřizovací šroubky jako stará Škodovka, větší problém bývá povolit servisní okénka na altíku. Někdy jsou zatuhlá jako prase a nechtějí se povolit.Můžeme se někdy domluvit. Jinak jezdíme na vyjížďky s Pražskou bandou, tak někdy pojeď s námi a něco vymyslíme.

    8.7.2017 od Vítězslav_Máří

    Motorka ma asi 35 000 km.

    8.7.2017 od LFK

    Motorka ma asi 35 000 km.

    8.7.2017 od LFK

    Ty spodní fotky jsou svíčky zadního válce. Podtlaky jsem ještě nedělal, jen když jsem měl karburátory venku zkontroloval jsem klapky, ba měly stejnou polohu. Vim, ze se v shadovkach trochu orientujes, tak me napadá ze bych se k tobě pozval na návštěvu, a koukli bychom na to spolu. Chtěl bych ještě pořádně nastavit ventilového vůle, podtlaky a bohatost. Zatím je bohatost tak jak ji nastavili ve fabrice, na zaslepky nikdo nesahal.

    8.7.2017 od LFK

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.7.2017 od Rooks

    zkus odriznout zavit a juknout ńa keramiku

    vice zde

    http://kawtriple.com/mraxl/carb/plugchop.htm

    Pajas

    Doplněno:

    Zajímavá metoda. Při vhodné příležitosti zkusím. Díky

    9.7.2017 od LFK

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist