-
5.7.2017 od LFK
Učení páni zkušení, můžete prosím posoudit stav svíček, resp nastavení směsi z následujících fotek? Zkoušel jsem to sám podle dostupných tabulek různě na internetu, ale moc si s tím nevím rady. Mě to přijde spíš chudý v obou válcích, ale jak říkám, nevím.
Jinak svíčky mají najeto tak 200 km. Fotky jsem dělal po několika kilometrové jízdě cca 70 km/h
Díky na zázory.
Martin
Doplněno:
Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky
3.8.2017 od LFK
Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky
3.8.2017 od LFK
Tak abych to tady uzavřel. Byly rozhašené karburátory, spíš chudá směs. Nicméně dekuju všem za příspěvky
3.8.2017 od LFK
-
7.7.2017 od Vítězslav_Máří
Na Shadow používám svíčky Denso, protože s NGK které vid na fotce jsrm míval problém . Odtrh mám na 0.6 mm a paráda. Jezdím na nich třetí sezonu. Jinak na těch tvých toho moc vidět není, jen možna na těch spodních lehce bohatší směs. Jak jsou na tom podtlaky? A jak máš naladěnou směs? Zadní válec by měl být trochu bohatší protože je v zákrytu za předním a ohřívá se i od něj. Bohatost na předním válci 2 a ctvrt otáčky od lehkého dotažení a zadní o půl otáčky více.Ale je to hrubý nástřel, chce to píchnout na lambdu a tam to bude vidět. Někdy dělá problém i to, že máš netěsné příruby od airboxu ke karburátoru.
Doplněno:
Není problém se tu za mnou zastavit. Spíš je problém mne za slušného počasí chytit doma.Tu synchronizaci doporučuji. Nemusí být rozhozená, ale je lepší si ji pro klid duše nechat změřit. Ventilová vůle je na Shadow sranda. Má to seřizovací šroubky jako stará Škodovka, větší problém bývá povolit servisní okénka na altíku. Někdy jsou zatuhlá jako prase a nechtějí se povolit.Můžeme se někdy domluvit. Jinak jezdíme na vyjížďky s Pražskou bandou, tak někdy pojeď s námi a něco vymyslíme.
8.7.2017 od Vítězslav_Máří
Motorka ma asi 35 000 km.
8.7.2017 od LFK
Motorka ma asi 35 000 km.
8.7.2017 od LFK
Ty spodní fotky jsou svíčky zadního válce. Podtlaky jsem ještě nedělal, jen když jsem měl karburátory venku zkontroloval jsem klapky, ba měly stejnou polohu. Vim, ze se v shadovkach trochu orientujes, tak me napadá ze bych se k tobě pozval na návštěvu, a koukli bychom na to spolu. Chtěl bych ještě pořádně nastavit ventilového vůle, podtlaky a bohatost. Zatím je bohatost tak jak ji nastavili ve fabrice, na zaslepky nikdo nesahal.
8.7.2017 od LFK
-
9.7.2017 od Rooks
zkus odriznout zavit a juknout ńa keramiku
vice zde
http://kawtriple.com/mraxl/carb/plugchop.htm
PajasDoplněno:
Zajímavá metoda. Při vhodné příležitosti zkusím. Díky
9.7.2017 od LFK