-
13.6.2017 od pagi
Zdravím, potřebuji poradit, už si nějak nevím rady. Na zrenovované Jawě mám sadu Vape SZ17. V loňském roce to šlapalo výborně. Nyní mi nejde za tepla nakopnout. Ale na drcnutí chytí v pohodě a jede dobře. Již jsem někde vyčetl, že by to mohla být cívka, tak jsem ji koupil novou, ale není to tím. Zůstává mi rozum stát. Neví někdo, kam se mám nasměrovat? Díky
-
13.6.2017 od Eastrider
A studený motor ako štartuješ ? Sytičom alebo bez ? Ak bez, môžeš mať bohatú zmes. Ja by som sa pohral s karburátorom.
Mimochodom sviečky majú akú farbu ? Ak čierne, je to jasné...Doplněno:
Sorry, nevšimol som si že roztlačením chytí hneď... tak je to iné. Sviečky správne, aj ja mám také.
Ak to nebude v elektrike, vzdávam sa, dám priestor aj iným.
ALE URČITE TO BUDE NEJAKÁ JAWÁCKA BLBOSŤ.😠
Dúfam, sa ti podarí to nájsť, mohol by si potom dať vedieť !13.6.2017 od Eastrider
Svíčky jsou světlé. Ty co tam patří. Brisk N15C ( myslím že je to označení ) . Studený motor natočím se sytičem na první našlápnutí. Teplý nejde, ale stačí na jedničku drcnout na naskočí.
13.6.2017 od pagi
-
14.6.2017 od Bimbam
Teplou startuješ se sytičem nebo bez? Mělo by se bez sytiče. Vyzkoušej třeba při startování teplé že prostě dvakrát šlápneš bez zapnutého zapalování a pak zapneš klíček ( vypneš chcípák) - ona každá jawa má svý různý startovací obřady. Mám tři třindy a každá z nich se musí startovat jinak jak studená tak teplá. To drcnutí - skoukni hlavní pojistku, pohni s ní.
-
14.6.2017 od yozo444
Aký starý máš benzín/olej mix?
Vyskúšal by som novú sviečku
Skontroluj karburátor a šrob bohatosti zmesi
Ak máš možnosť odmeraj kompresiu
Pozrel by som sa aj na el.kontakty ci niesu zanesené -
14.6.2017 od AresMlok
JAWU nemám, ale u MZty za těhle teplot na studeným motoru při startu sytič není potřeba. Na ohřátým v žádným případě. Buď chytne na první šlápnutí bez plynu nebo stačí malinko při startu přidat plyn.