globalmoto_duben_nolan




Ztráta výkonu nad 1/4 plynu

  • 0

    6.5.2017 od Kutilak

    Zdravím, projel jsem se na svém GSu a všechno bylo v pohodě až tedy do té chvíle kdy jsem jí dal na jedné rovince trochu napít, motorka přestala táhnout a po ubrání plynu si odplivla. Zastavil jsem a motorka v pohodě drží volnoběh a podle zvuku jede na oba válce. Jel jsem teda domů a cestou když jsem přidal max 1/4 plynu tak jela úplně normálně, ale když jsem dal víc tak se už akorád změnil zvuk na takový vzduch lapající a motorka nezrychlovala, samozřejmě jsem jí moc takhle netrápil protože tuším problém s karburátorem a špatná směs není pro motor moc dobrá. Po čem ale koukat ? Co všechno se tam mohlo stát že to bylo takhle skokové ? ještě pár minut před tím šla krásně za plynem.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    6.5.2017 od Martin.z.brna

    buď ucpaná tryska v karburátoru, nebo ti nestíhá dotíkat benzín. zkus to s otevřeným víčkem nádrže, když to pojede normálně tak máš ucpaný přivzdušnění nádrže. když ne, tak zkus sundat hadičku od benzínu z karburátoru a otevři kohout jestli poteče benzín. taky můžeš mít tu hadici pod nádrží skřípnutou

    Doplněno:

    Ten kroužek bude držet váleček který vede jehlový ventil.

    19.5.2017 od Bulit69

    tak nakonec to byla ucpaná tryska, ovšem musím pořidit i těsnění, to už je na tom taky špatně , jen nechápu tu sadu těsnění, jeden O kroužek nevím kam patří, ani na technickým výkresu karbce není. a na druhou stranu nemohu nikde najít těsnění které jsou od hadice přívodu paliva do karbců mezi karbcema a T spojkou. Ovšem to přebývající těsnění v těch opravných sadách je O kroužek a to co bych ještě rád našel v nějakém obchodě je takové převleční mezi T spojku a díru vstupu paliva na karburátoru.

    8.5.2017 od Kutilak

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.5.2017 od maximexi

    Mel jsem podobny problem a jednalo se o zaneseny vzduchovy filtr..

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.5.2017 od Ladakada

    Možná se ulomila jehla v karburátoru a je stále dole, kdysi dávno se mi to stalo. volnoběh a lehce plyn OK ,víc plynu nechtěla jet . Prostě ulomené v zářezu

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.5.2017 od viktos123

    Začal bych u svíčky.Měl jsem podobný problém.na volnoběh v poho a při přidáním plynu začala kuckat.

    Doplněno:

    nekuckala, pravidelnej zvuk který se měnil , ale otáčky zůstávaly , neměla tah

    8.5.2017 od Kutilak

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.5.2017 od Suziik

    I mě se stalo to stejné v Chorvatsku.. v mém případě se jednalo o vypadlý airbox. Celý ten plast, ve kterém je vzduchový filtr, vypadl z karburátoru. Oprava na chvilku, ale přijít na to zabralo snad 1/2dne.

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2017 od suzukijohn500e

    Možná že se sekla jehla ,při jízdě nebo nějaký hrbol na cestě ,,,.Jo A ,,,,,Ladakada ,,,,má asi taky dobrou připomínku s těmi jehlami, že se časem nběkomu stane že se někomu ubrousí jehla přímo v karburátoru ,což já osobně nemohu pochopit ,ani potvrdit mě osobně se nic takového nikdy nestalo koupil jsem jehly z Ameriky DYNO JET 1 a jsou jinak broušené a v půlce jsou zbroušené po obvodu o jednu půlku a i jinak zbroušená špička mě osobně motorka jezdí super a to nemám laděný výfuk ale přemýšlím o filtru který je přímí a zdvojený ale asi díky vibracím se tě zlomila jehla je mnoho faktorů někdy se stane že se tam dostane nějaký sebemenší nečistota a udělá to bordel v trysce a pak to nejede jak má .Já to říkám pořád chce to,čistit čistit a čistit karburátory o ničem jiném to není nebo jezdit , a nenechávat dlouho ležet přes zimu ,chce to v zimě taky někdy vytáhnou a nakopnout .čau John

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist