globalmoto_duben_nolan




Honda VFR 800 - studený start jen pod plynem

  • 0

    25.4.2017 od JustYou_01

    Ahoj,

    chtěl bych požádat o radu - mám VFR800 VTEC rv. 2003 - když příjdu do garáže a chci nastartovat - jen se zatočí a nechytí. Musím jí pomoct s plynem - při startu si někdy "prdne" do výfuku...někdy zaškytá a chcípne. Na potřetí, počtvrté nastartuje zatím vždy.

    Jakmile zastavím a chci nastartovat - tak už je vše v pohodě - za jízdy se taky tváří, že je vše v pořádku.

    Děkuji za rady, Honza

    Doplněno:

    e: napadá mě laicky - zdá se mi, že mám nižší volnoběžné otáčky - nastavím je na správnou hodnotu - dle manuálu cca 1200 (teď jsou...nevím, odhadem 800-900)...mohlo by to být ono?

    26.4.2017 od JustYou_01

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    25.4.2017 od Slávek-TDM

    Jak stary jsou svicky? To je to nejjednodussi, takze bych zacal jejich vymenou.

    Doplněno:

    Zvednuto - respektive upraveno - bylo to okolo 1000 - méně ne...žádné úpravy nejsou - aspoň tedy o nich nevím - předchozí majitel o ničem nemluvil:) Každopádně výfuk je původní:)

    2.5.2017 od JustYou_01

    No NGKacka jsou citlivy na uliti, ale to by blblo i za jizdy nebo za tepla. Volnobezny otacky zvedni podle manualu, to je samozrejmy. Nejaky upravy na motorce - tedy sani, vyfuk, ECU - nejsou?

    2.5.2017 od Slávek-TDM

    svíčky sotva měsíc - ngk, co tam patří

    26.4.2017 od JustYou_01

    svíčky sotva měsíc - ngk, co tam patří

    26.4.2017 od JustYou_01

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.4.2017 od Bad

    Používáš sytič? Funguje?
    Jak starý jsou svíčky?
    V jakém stavu je vzduchový filtr?
    Máš seřízené podtlaky?
    Není někde vypadlá podtlaková hadička?

    Doplněno:

    Sytič to má automatický
    svíčky - cca měsíc nové
    vzduchový filtr zkontrolovaný - ale neměnil jsem
    podtlaky jsem nenechával seřizovat - pořídil jsem ji loni a do teď šlapala v pohodě
    podtlakové hadičky zkusím projít - tady jen otázka - kdyby byla někde vypadlá - nezlobilo by to furt?

    26.4.2017 od JustYou_01

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2017 od pistapista31

    ked to ma automaticky sitič tak ho musi niečo ovladat nejaky krokovy motorček (mechanizmus) , vyčisti škrtiacu klapku

    Doplněno:

    Zkusím najít a kouknout:) Díky za tip

    2.5.2017 od JustYou_01

    snimaco teploty,prietoku vzduchu

    30.4.2017 od pistapista31

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2017 od Paťa.

    Otáčky přidej podle manuálu, ale měly by se měřit něčím spolehlivějším než otáčkoměrem - DMM s frekvencí např. Ale pro vyzkoušení stačí přidat od oka.

    BTW Pokud se nepletu, tak V-TEC má stejně jako FIčko automatický sytič bimetalový. A bývá problém s odvzdušněním chladící kapaliny.

    Nemáš tam starý benzín, že? Garáž je suchá nebo vlhká?

    Doplněno:

    Takže odvzdušnit?

    Benzín nový...doplněný na max...garáž suchá, větraná:)

    2.5.2017 od JustYou_01

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.5.2017 od Martin.z.brna

    FI i vtec nemají sytič jako takovej, sou to stříkačky takže směs za studena obohacuje řj.. to co je u FI na řidítkách je jenom mechanický zvednutí otáček pootočením klapek, já to při startu ani nepoužívám chytne v pohodě i bez toho..

    Doplnit odpověď

  • -1

    25.4.2017 od sek

    Tohle vypadá na pokažený automatický sytič. Přesně to samé jsem teď nedávno řešil na pracovním přibližovadle. Příznaky stejné a po vyměnění startuje dobře. Po vymontování z karburátoru a porovnání s nově koupeným, byl váleček s jehlou o nějaký mm povyjetý a to dělalo ten problém. Oprava svépomocí v řádu stokorun.

    Doplněno:

    Obávám se, že VFR800 VTEC rv 2003 bude stříkačka PGM FI.

    25.4.2017 od pese

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist