bmw_r1300gs_cartec




Střílí do výfuku

  • 0

    17.4.2017 od Cáca

    Zdravím,

    borci mám problém - celou zimu dávám do kupy mladýmu Simsona a už mě trápí jediné - nemohu seřídit chod motoru.
    V nízkých otáčkách docela jde, pak je klasická a poměrně velká "díra" - chvíli trvá, než ho dostanu do vysokých otáček, kde ovšem střílí do výfuku. Zajímá mě, jestli je to čistě tím, že neumím seřídit karburátor (už fakt nevím jak) nebo může být v čudu nový tyristor (polovodičové zapalování) z druhovýroby. Díky za rady.

    Doplněno:

    Díky borci,
    stále téměř žádný posun.
    Karbec 16 N 1-11. Vypadá jako nový, ale jinak jsem v něm stejně kompletně vyměnil trysky a j.ventil. Už byl 9x venku z důvodu ladění výšky plováku atd. dle simsonviglu. Příruba rovnaná, vyčistěn ultrazvukem. Sytič dobře sedá, těsnění O.K.Podařilo se odstrani pouze střílení do výfuku. O svislém šroubu nevím, na bohatost je dle mne vodorovný. A v přírubě od sání.
    Jiskra je velká jako hrom. Laborování se třemi svíčkami od různých výrobců. Předstih, dle mne, seřízen dobře - pěkně to chytá a když se dostanu do těch vyšších otáček, točí to jak motorová pila. Přestože už jsem do toho nasypal fest peněz, objednal jsem karburátor nový, původní, německý. Je prý otestovaný ve fabrice. Momentálně je na poště. Tímto vyloučím jednu možnost nefunkcea pak asi elektrika - 2 x cívky, předstih, tyristor... Kdybych neviděl, jak na tom předcházející majitel přede mnou jezdil, šel bych ještě po karterech, guferech a třeba i vůli na klice. Díky za další nápady, podněty, odpovědi. Jdu se podívat, kolik mám z toho Síma zase šedivých vlasů navíc

    25.4.2017 od

    Díky borci,
    stále téměř žádný posun.
    Karbec 16 N 1-11. Vypadá jako nový, ale jinak jsem v něm stejně kompletně vyměnil trysky a j.ventil. Už byl 9x venku z důvodu ladění výšky plováku atd. dle simsonviglu. Příruba rovnaná, vyčistěn ultrazvukem. Sytič dobře sedá, těsnění O.K.Podařilo se odstrani pouze střílení do výfuku. O svislém šroubu nevím, na bohatost je dle mne vodorovný. A v přírubě od sání.
    Jiskra je velká jako hrom. Laborování se třemi svíčkami od různých výrobců. Předstih, dle mne, seřízen dobře - pěkně to chytá a když se dostanu do těch vyšších otáček, točí to jak motorová pila. Přestože už jsem do toho nasypal fest peněz, objednal jsem karburátor nový, původní, německý. Je prý otestovaný ve fabrice. Momentálně je na poště. Tímto vyloučím jednu možnost nefunkcea pak asi elektrika - 2 x cívky, předstih, tyristor... Kdybych neviděl, jak na tom předcházející majitel přede mnou jezdil, šel bych ještě po karterech, guferech a třeba i vůli na klice. Díky za další nápady, podněty, odpovědi. Jdu se podívat, kolik mám z toho Síma zase šedivých vlasů navíc

    23.4.2017 od

    Díky borci,
    stále téměř žádný posun.
    Karbec 16 N 1-11. Vypadá jako nový, ale jinak jsem v něm stejně kompletně vyměnil trysky a j.ventil. Už byl 9x venku z důvodu ladění výšky plováku atd. dle simsonviglu. Příruba rovnaná, vyčistěn ultrazvukem. Sytič dobře sedá, těsnění O.K.Podařilo se odstrani pouze střílení do výfuku. O svislém šroubu nevím, na bohatost je dle mne vodorovný. A v přírubě od sání.
    Jiskra je velká jako hrom. Laborování se třemi svíčkami od různých výrobců. Předstih, dle mne, seřízen dobře - pěkně to chytá a když se dostanu do těch vyšších otáček, točí to jak motorová pila. Přestože už jsem do toho nasypal fest peněz, objednal jsem karburátor nový, původní, německý. Je prý otestovaný ve fabrice. Momentálně je na poště. Tímto vyloučím jednu možnost nefunkcea pak asi elektrika - 2 x cívky, předstih, tyristor... Kdybych neviděl, jak na tom předcházející majitel přede mnou jezdil, šel bych ještě po karterech, guferech a třeba i vůli na klice. Díky za další nápady, podněty, odpovědi. Jdu se podívat, kolik mám z toho Síma zase šedivých vlasů navíc

    22.4.2017 od Cáca

    Edit: Zatím to testuji jen na stojanu, ale svíčka spíše černější. Sytič zkusím zítra. Simerinky OK - motor jezdil, jen původní karbec si předcházející majitel nechal.

    18.4.2017 od Cáca

    Edit: Zatím to testuji jen na stojanu, ale svíčka spíše černější. Sytič zkusím zítra. Simerinky OK - motor jezdil, jen původní karbec si předcházející majitel nechal.

    17.4.2017 od Cáca

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    17.4.2017 od dadanek1999

    Zkus za jízdy, když se budeš dostávat do otáček, zapnout sytič, co to udělá.

    Na barvu svíčky ses díval?

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.4.2017 od garcia

    Pokud motor běží,tak bych v elektrice problém neviděl. Spíš bych typoval špatnou směs. Nejdřív bych zkusil doladit karburátor(pokud jsi to nikdy nedělal tak bych to radši svěřil někomu kdo se v tom vyzná) Ovšem u dvoutaktu můžou za chudou směs třeba i netěsné simerinky. Samozřejmě toho může být vic,pouze hádám.

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.4.2017 od ja1

    pokud střílí tak špatně pálí.. díra v přidání je karbcem. jednoduše řečeno špatně nastavený karbec nestřílí

    Doplněno:

    podle mne máš špatně nastavený předstih

    19.4.2017 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.4.2017 od Tomáš_S

    Nehádám. Tohle vím naprosto přesně: Máte snížený výkon zapalování. Při akceleraci a tedy změně bohatosti (ochuzení) energie jiskry nestačí na zapálení směsi a motor vynechává zápaly.
    Žádná "klasická díra" neexistuje. Motor musí jít okamžitě za plynem.

    Doplněno:

    Neustálé seřizování karburátoru je spíš zoufalost než cesta k vyřešení problému. Karburátor správného typu osaďte doporučenýma tryskama a proveďte základní nastavení bohatosti dle manuálu. Maximálně tak ještě utěsnění příruby a kartrů. Víc nad tím netřeba bádat.
    Pokud je svíčka černá, a to jistě bude, je to způsobeno vynecháváním zápalů, nikoliv nadměrnou bohatostí. Větší počet vynechaných zážehů svíčku u dvoutaktu spolehlivě zaolejuje i při sebelépe nastavené směsi.
    Posuzovat vzhled izolátoru svíčky má smysl pouze při perfektně fungujícím zapalování s dostatečnou energií jiskry.

    20.4.2017 od Tomáš_S

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.4.2017 od Bimbam

    Střílet dokáže i moc bohatá směs. Jestli je svíčka černá jak boty tak bych sázel na moc bohatou směs. Prohlídni nejdřív sytič, jestli je dotažen jeho "komínek" ke karburátoru, pak jestli má trochu vůli jeho lanko nad ním. Pokud to bude v pořádku, nastartuj a po chvilce přidej plyn a rychle uber, musí jít za plynem, pokud ne, tak je u příruby karburátoru takový malý svislý šroubek a tím se seřizuje bohatost směsi. Většina simsoňáckých karburátorů to měla jak originál německé tak i náhrady z druhovýroby. Někdy u simsonů zlobí plovák a jeho nespolupráce s jehlovým ventilem co zavírá přívod benzínu do plovákovky. Na stránkách simsonviglu je dost podrobně popsáno jak se plovák seřizuje a i seřízení hladiny. Některý sifony potřebují sytič jen na půlku vytaženej a po nastartování se musí hned vypnout, u jinejch se musí vypínat " po kouskách" . Mám doma dva ( 6V enduro a 12V elektronik) a každej z nich se chová po nastartování jinak.

    Doplněno:

    Jen ještě pro další dumání - jaký tam máš teď karburátor? Z boku karbecu to bývá napsaný.

    20.4.2017 od Bimbam

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist