bmw_r1300gs_cartec




Simson Nestartuje za tepla

  • 1

    12.4.2017 od ivohlavacek

    Ahoj,chtěl bych požádat o radu jestli někdo neví co by mohlo dělat to že mi simson za studena chytne a za tepla ne? Jde o to že za tepla do válce nechce pouštět benzín-svíčka je suchá,ale přitom karburátor je kompletně seřízený,nové trysky,je ultrazvukem vyčištěný,hladina plováku je seřízena,ale stejně mi tam za tepla nechce pouštět benzín. Když dojedu a je už zahřáty a nechám ho ještě běžet na volnoběh tak začne po chvíli vynechávat a chcípne. Budu rád za každé rady PS: mám karburátor 16N3-4
    Video 1:https://www.youtube.com/watch?v=MeDAtGLeX-k
    Video 2:https://www.youtube.com/watch?v=NYfwCEf8Bwo

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    12.4.2017 od pistapista31

    pokial to staruje za studena a za tepla nie a v el. casti neje problem tak ten sytič pravdepodobne nepracuje spravne a je stale zapnuty ale to može byt iba cast pravdy musiš ist na to vylucovacou metodou ked je tepla vyber sviečku von ci dava iskru ak ano tak ohen mame uz len tu spravnu smez aby to vybuchlo

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.4.2017 od AresMlok

    Mě to připadá, že máš moc chudou směs. Pokud by zůstal otevřený sytič, tak by to sice za tepla chcíplo (stejně jako Tobě teď), ale svíčka by byla mokrá. Motor horký, nešlo by to za plynem a byla by výrazná díra po přidání plynu.
    Volnoběh se chová po startu dobře? Nestoupají postupně otáčky?
    Jinak svíčka na ohřátým motoru se správně seřízenou směsí mokrá nezůstane. Samočištěním se vypaluje dosucha. Barva by možná mohla být malinko tmavší.

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.4.2017 od Mira390

    Zkus nejdřív jiskru. Kdyby to nedávalo .nebo dávalo slabou, vyměň indukční cívku.

    Doplněno:

    jiskru dává pěkně celkově ten simson jezdí parádně,takže si myslím že v el. problém nebude otazka co může způsobovat to že to za tepla nepouští benzín

    12.4.2017 od ivohlavacek

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.4.2017 od Javim

    Měl jsem naprosto stejné projevy a pomalu to bylo horší a horší, až to umřelo úpně. Nakonec se problém našel - jedno z gufer na klice nesedělo dobře, až vyskočilo zcela ven a už to nešlo vůbec.

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.4.2017 od patt_01

    zkusil bych vyměnit preventivně gufero pod zpaalkem - púokud je původní, tak je stejně už v háji.. Jinak mě tohleto dělal indčka . za tepla ani hovno, ikdyž se všecko zdálo ok... zkontroluj si jestli tam máš správnou cívku, občas nesprávnej typ cívky dokáže dost potrápit...
    a pokud se ti zdá že to necucá benzín, tak sundej manžetu sání a přes karb dej ruku a přidel plyn a startuj, ucejtíš jakej motor vytváří podtlak a navíc tím obohatíš směs - takže by tam mělo jít víc benzínu. a hned poznáš jestli je problém ve směsi, nebo v zapalku.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist