bmw_r1300gs_cartec




startování

  • 0

    23.3.2017 od Fous1

    Zdarec. problén divnej .během předjaří sem párkrát zkoušel nastartovat tak zhruba po čtvrtým pátým otočení naskočil před týdnem už vůbec motor točí v pohodě ale svíčka nejiskří ,ani kabel ke svíčce nedává jiskru.nevíte co s tím?

    Doplněno:

    Heuréka prajiskra nalezena zaoxidovaný kontakty takže prvních 100 jarních km.

    1.4.2017 od Fous1

    spínač i stojánek v cajku

    24.3.2017 od Fous1

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    23.3.2017 od wáca

    Nemáš na řidítku přepnutý červený vypínač nebo vyklopený stojánek či vadný čidlo na něm.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.3.2017 od zizour

    Musíš změřit celou cestu. Mrkni do manuálu jestli je tam schéma. Začal bych červeným a spínačem u stojánku viz výše. Dále bych proměřil napětí na zapalovací cívce. Nevím jak je to zapojené, ale většinou je plus až na cívce (přes ty vypínače) a zapalování ji ukostřuje. Rozpojením kostry pak vznikne impuls, který je cívkou transformován na VN.

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.3.2017 od tomcruise77

    Mě to dělalo to samé. Slabá baterka. Startér sežere všechen proud a pak na jiskru nezbývá. Přitom to normálně, jenom teda trošku pomaleji točilo. Po nabití cvrnk a jelo to.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.3.2017 od Alf-onsius

    I já měl stejnej problém. Ale čokl nebyl zakopanej v elektrice. Nejdřív jsem jen vyměnil svíčku a Dědek zase celou sezónu poslouchal. Když to udělal i následující jaro, věděl jsem odkud vítr fouká. Po 50 000 km už dědek žral nejen benzín (jako zamlada) ale šmáknul si i na něčem mastnějším. Občas jsem musel dolévat olej, protože mi na něj Dědek chodil. To zasralo i svíčku a ta na začátku sezóny vypověděla službu. Teď jsem od podzimu po GO (výbrus, rozvody) a minulý týden chytil Dědek na první škrábnutí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.3.2017 od -buri-

    Zkontroluj silový kontakty a kabeláž ke startéru, taky jsem ted menil.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist