bmw_r1300gs_cartec




Po delším stání špatně startuje.

  • 0

    30.12.2016 od Ondrero

    Zdravím, nemám s tímto strojem zkušenosti a chci ze zeptat jestli můj problém je závada a nebo vlastnost.
    Po 2-3 měsících stání skútr špatně chytá.
    Startérem, který točí jak o život motor ani neškytne.
    Chytne pouze na startpáku. Asi na 5-10 pokus.
    Když motor chytne, tak děsně kouří výfuk.
    Po chvilce chcípne a musím zase startovat pákou
    Dejme tomu po 20 minutách snažení a zahřátí už chytá na drc startérem,drží volnoběh a nekouří.
    Po týdnu až 14 dnech stání dobře startuje, ale kouří.
    Motor je vodou chlazený 2T Minarelli jako v Aeroxu.
    Má samostatné mazání.
    Napadá mě, že někde netěsní nějaký ventil a z nádobky prosakuje olej da karburátoru a je olejem ten motor přehlcen.
    Ale třeba to halt tyhle stroje dělaj.
    Já u Jaw na to nejsem zvyklej. Tam po půl roce přijdu, přeplavým karbec, 3x prošlápnu, zapnu bošák a na drc chytne
    Jinak skútr jezdí jako víno.
    Co říkáte, když bych si olej s benzínem míchal sám?
    To by potom ten problém nemusel být.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    31.12.2016 od Bramborovy_kral

    musis napsat kde stal...tzn zda v suchu a v kolika stupnich teploty...nez stim zacnes neco delat....me v lete taky chyta a brnk a v zime to trva dele nez se zahreje a kour vypada jinak nez v lete

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2017 od auxe

    Žádná motorka tohoto typu není primárně vyráběna na celoroční provoz, tudíž každý studený start po takovéto době, kterou uvádíš bude vždy obtížnější - je to naprosto normální a běžné u motorů, které jsou plněny palivem z karburátoru. U vstřikovačů paliva do motorů (tj. vstřikování) tento problém z pochopitelných důvodů odpadá.
    - po dlouhé době cca dva, tři měsíce nečinnosti startuj vždy přes kabely z auta (není potřeba se obtěžovat z našlapováním)
    - startuj bez plynu do doby, kdy motor začne mít snahu chytit
    - mezi jednotlivými starty dělej cca. 30 s. pouzy, aby startér měl čas trochu vychladnout
    - a začne motor blafat, tak v té chvíli malinko začni přerušovaně přidávat plyn
    - až motor naskočí okamžitě přestaň přidávat plyn, a nech motor běžet 1 až 2 min. na volnoběh
    - vnitřek motoru je poměrně suchý, vystydlý, nepromazaný a potřebuje trocha času, aby se uvedlo vše do provozního a běžného stavu
    - pokud to nepomůže , tak tomu dej čas a zkus to opakovat např. za 2 hod.

    U mě to takto funguje již osm let a nikdy nebyl problém skůtra po dlouhé zimě nastartovat - samozřejmě, že musí být po motorické stránce vše v pořádku

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2017 od Will-Olomouc (Vilém Machá? - Motovaky)

    Pokud má karburátor, tak ji polož na zem, hned zvedni a startuj. Jo a venku, vyteče ti trochu přepadem.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2017 od -HAD-

    Pokud víš, že bude měsíc nebo víc stát a nejezdit, tankuj 100oktan. benzín. Ten neobsahuje ty bio sračky,
    který se zaručeně za měsíc vysráží minimálně v karbci. Stříkačky na to zdaleka tak netrpí. Přímo tento stroj neznám, tak jen všeobecná rada

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.1.2017 od kastan89

    U karburátorového skůtra je to normální taky po zimě startuju pákou a po zahřátí už pak bez problému celou sezonu startérem.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.1.2017 od juryna007

    Nějak bych to nehrotil.. Pokud pod tím není louže tak ti z toho nic neteče a to že to po dvou měcících nechce chytnout je přirozenej proces spojenej s (ne)kvalitou paliva a jeho vypařování/usazování.. S jawou to nejde srovnávat, ta jezdila i na petrolej, vodku, ředěnou naftu s benzínem. Kousla všechno co alespoň trochu hoří..

    Maximálně zkus něco udělat se svíčkou

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist