bmw_r1300gs_cartec




Ani neškytne

  • 0

    17.12.2016 od FirF

    Ahoj, koupil jsem si GSko za nemalé peníze a po 69 km nejde nastartovat. Startér se vždy jenom pomalu pootočí a nic, nemá dostatečné otáčky. Zkoušel jsem vyměnit baterku, startovat skrz kabely na baterku z auta, roztočit startér venku - ok, obejít veškeré relé a kabely a nastartovat na přímo, roztláčet a stejnak nic. Po 69 km bezproblémového ježdění jsem chcípl motor a po 2 týdnech jsem chtěl znova vyrazit ven, ale už nenaskočila. Absolutně nemám ponětí čím to je, ale nechci slyšet slovo zadřený motor prosím.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (9)
  • 1

    18.12.2016 od kilix

    nemáš náhodou iba zodraté uhlíky?
    Alebo niekde zlý spoj, poškodené štartovacie relé, opálené kontakty na relé a podobne?

    Ako to točí, keď dáš priamo hrubý kábel z +pólu baterky na kontakt na štartri? Ak to točí dobre, tak hľadaj chybu na relé, na vodičoch čo idú k štartru, ak to točí zle, vyber štarter von, skontroluj uhlíky, komutátor a voľnobežku.

    Doplněno:

    tak zkontroluj ten štartér aj zvnútra.
    A keď ho už budeš mať von, pozri rovno aj tú voľnobežku.

    18.12.2016 od kilix

    elektro-komponenty jsem přeskočil a dal kabel přímo na startér, kde teklo až 35 A, stejně točil strašně pomálu.

    18.12.2016 od FirF

    Mám sice Yamahu, ale motory jsou na jedno brdo. Z mých dřívějších případů: oxidace přívodu kabelu na startér, oxidace uzemnění kostry s motorem, oxidace hlavní pojistky 30Amp. Horší případ byla prasklá benzínová hadička mezi karby, pumpa tlačila, benzín smnrděl, myslel jsem že je to z výfuků, ale šlo to škvírou ven až pumpa vydechla naposled. Svíčky suché, tak jsem na to přišel. Poslední případ byl, když začaly odpadat šrouby na volnoběžce. Podcenil jsem to.Občas startér nezabral, neotočil, musel jsem z boku odšroubovat víčko alternátoru a golou pootočit válci, pak to chytlo. Potom odešel další šroub a volnoběžku to pak sešrotovalo napadrť, viz foto na mém profilu. A to už nebylo zadarmo, repasní sada k ničemu, celá volnoběžka přes 5000,-. To tě doufám nepotkalo. Jak přezkoušet elektrokomponenty, to bohužel nevím, ale na netu bys to mohl najít. Držím palce, ať to do vánoc vyřešíš.

    18.12.2016 od boristajgr

    Je to tam napsané, tohle už jsem zkoušel.

    18.12.2016 od FirF

    Doplnit odpověď

  • 1

    18.12.2016 od SlugTheStalker

    A otočit motorem ručně ti jde? Popř. necejtíš nějakej velkej odpor? (Mimo záběr vaček)

    Doplněno:

    Těžko říct, zatím jsem neměl svíce venku, to zkusím až o svátkách po Vánocích.

    18.12.2016 od FirF

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.12.2016 od Bulit69

    Pokud jsi ty 2 týdny měl kohout na pozici PRI tak ti taky mohlo do válců natéct dost benzínu a ten je nestlačitelnej, pokud to nejde ani roztlačit tak se na to vykašli jinak se můžou ohnout ojnice a to nechceš. zkus vyndat svíčky a potom startovat, jestli to ani potom nepůjde tak hledat chybu dál

    Doplněno:

    Kohout na PRI jsem měl jenom 2x a to maximálně na 30 sekund.

    18.12.2016 od FirF

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.12.2016 od zdenysrx6

    svíce ven,protočit motor golou,pokud tohle pujde bez problému,tzn ,že ti z valcu nepoteče benzín tak je chyba ve startéru,ale dle tvejch příznaku bych to tipoval na benzín ve valcích,pokud jsi v pohodě dojel domu tak motor zadřenej nebude

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.12.2016 od kuceraz

    Zkontroluj barvu oleje, jestli není klasicky černej, ale spíš takovej krémovej, hnědej, teče ti chladící kapalina do spalovacího prostoru, ta samořejmě není stlačitelná a dělá to tohle.

    Doplněno:

    Nevšiml jsem si, že jde o GS

    19.12.2016 od kuceraz

    Chladící kapalina na vzducháču? To nevím kde ji tam teda mám najít.

    19.12.2016 od FirF

    Doplnit odpověď

  • -1

    17.12.2016 od boristajgr

    Mohla by to být volnoběžka, já dojel na ty samé příznaky.

    Doplnit odpověď

  • -1

    17.12.2016 od K4m3n

    To vypadá na zadřený motor.

    Doplnit odpověď

  • -1

    26.12.2016 od ja1

    baterka v prdeli

    Doplněno:

    a poté i ulité svíce

    26.12.2016 od ja1

    Doplnit odpověď

  • -1

    8.1.2017 od Tentum

    Ahoj,

    kamarád mající GS Adventure myslím r. v. 2013, měl také podobný problém, motorka prostě nešla nastartovat. Mačkal startér a nic. V servisu - BMW přišli na to, že byl problém s ukostřením...kde a co nevím. Může to být i tento problém, přeba. Tak držím palce...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist