-
25.11.2016 od Šawi
Jedna otázka-vzadu mám metzeler a dopredu chcem dať michelin pilot road 4.Môže to tak byť alebo je to zle? Nejaké rady,pripomienky,príp.skúsenosti,prosím len k veci.Ďakujem.
-
26.11.2016 od elvis78
těžko říct, ale rozdílné pneu by mohly mít rozdílně vlastnosti, si myslím já.Na autě to neřešim, jedu z bodu A do bodu B, ale na svém motocyklu bych to nekombinoval. Pirelkám věřím a nekombinoval bych kvůli ceně nebo že zrovna je k mání něco jinýho.
Doplněno:
k tomu není co dodat
26.11.2016 od KATRTER
-
26.11.2016 od petrumr
Já to mám už na druhým bmw, vždy michelin ve předu metzku vzadu. jen na nápravě musí být stejný výrobce a typ.
-
26.11.2016 od durinkos
Je jedno aku znacku na ktore koleso pouzijes. Hlavne aby sedel rozmer.
-
26.11.2016 od VladaM
Je lepší mít sadu.
Ovšem jak to začneš postupně ojíždět, tak se ty vlastnosti stejně nějak mění.
Ojedeš zadek, předku bude ještě dost, tak asi polovina životnosti.
A co teď?!
Vyměníš celou sadu?
Nebo jen ten zadek?
Když jen zadek, tak už je to jedno jaký, protože předek už je nějak ojetý.
A vlastně i se zadkem stejného typu to nebude optimální.
Tak řešení je měnit celou sadu.
Ale to je zbytečně drahé pro normál jezdění.
Tak pak měníš vždy jen jednu gumu k nějaké už polo ojeté.
Tak je to skoro jedno, co tam dáš. -
2.12.2016 od macungpa
Dal bych vždy celou sadu a měnil ji najednou. Jednak jeden model by měl mít stejné vlastnosti, take by se ti nemělo stát, že předek bude držet a zadek ujede nebo se budou rozdílně rychle zahřívat apod. Pak jsem se bavil ještě s někým výrazně víc zkušeným než jsem já ohledně rozdílného sjíždění předku a zadku a ten mi říkal, že přední se na středu sjíždí minimálně, ale boky zase hobluješ víc. Na zadní se k poser-proužku dostaneš málo a brzdou/plynem bereš prostředek. Ale do zatáček, říkal, tě vede přední a proto je dobrý mít ji v cajku.