-
26.10.2016 od KATRTER
Moje Honda nemá výkon,ale nedávno se mi stala taková věc. Celej den to nejelo nic moc,ale večer když se ochladilo
tak sem ůplně žasnul jak ta motorka jezdí . Jinak c.d.i. jiná a taky cívky i s kabelama svíčky karburátory vyčištěny
a seštelovaný ventyli, jedna volná pojistka na start, teď už opraveno a problém přetrvává.
Kdopak ví co dál? Budu rád za každou radu
-
27.10.2016 od Slávek-TDM
Vzduchovej filtr a vejfuk jsou original? Vypada to opravdu na blbou smes jak pise ja1 - zrejme moc bohata, hlavne ve strednich otackach, podle toho co pises v tomto tematu:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=188393
Asi vychozena jehla a kominek nebo nejsou popraskany membrany v karburatorech?Doplněno:
Jo díky kluci,a ještě jedna technická, jestli víte kde v jižních čechách najdu
někoho s takovou mašinou aby mi to proměřil budu rád. Díky27.10.2016 od KATRTER
jo filtr a vejfuk sou origo karburátory sou taky několikrát prověřený a čištěný ultrazvukem
27.10.2016 od KATRTER
-
6.12.2016 od Solid_cz
Jak je ta moto stara? Zkus se podivat na priruby karburatoru. Mel jsem rocnik 99 a moto nejelo vys jak na cca 7 tisic otacek. Netesnost na prirube muze byt jen mala a objevi se prisavani vzduchu jen pri urcitych otackach = spatna smes paliva se vzduchem. Priruby casem ztvrdnou a prestanou tesnit, zvlast kdyz jsou uz tvrde a nekdo je dorve na krev...