-
25.9.2016 od michalpike
Ahoj kolegové,
motorku Stromka mám v servisu, začal se přehřívat. I při velmi pohodové jízdě začala teplota přesahovat obvyklé "3 čárky" až se rozsvítila kontrolka. Po velmi krátké době ( minutka, dvě) a opětovném nastartování byla teplota v pohodě a následně po krátké jízdě(10 km) zase vystoupala. 1. servis (kamarád, ne úplně specialista na moto) kontroloval termostat, čidlo.....voda neubývá.
2.servis (trvalo to dlouho, a úplně se mu do toho nechtělo) Dal jsem to k profíkům ( ne do suzuki ale věnují se motorkám dlouho a na doporučení) a výsledek nefunkční větrák sahary. Ok jasně nechám udělat, ale neměla by se motorka uchladit při jízdě i bez větráku?
Předem děkuji za rady a postřehy. MP
-
25.9.2016 od jirizu
cus,
řešil jsem podobný problém.Motorka se uchladila sama,větrák spouštěl minimálně,ale byl tam nárust teploty oproti normálu.Voda neubývala.Nakonec to bylo těsnění pod hlavou. -
25.9.2016 od kawa...pavel
Ahoj, tohle normální není, kolik máš nalítáno? ně na malým stromu zapnul větrák jenom veeelice málokdy a to někde v itálii ve městě, jinak moc ne...pokud jedeš uchladí se i v teple, jen ten větrák teda chyba nebude. Jaa píše kolega nahoře může to být těsnění. nebo co třeba chyba čerpadla? nevím jak je dělané jak je staré, co tam kdy bylo za kapalinu....ale těsnění bych viděl jako první variantu.
Doplněno:
2009 najeto 43t. (doufám)
zkoušeli i průchodnost celého systému, předpokládám i čerpadlo.
Teď čekají na čidlo, tudíž zatím ji nemám zpět. Ten větrák se mi také nezdá.25.9.2016 od michalpike
-
25.9.2016 od Jarda40
To by asi měla. Sahara se mi sepla snad jednou a to při delším stání na volnoběh když byli pařáky 34 stupňů.
-
25.9.2016 od pbudik
První bych udělal kontrolu vodního čerpadla nemusí byt obeh chladící kapaliny.pokud je to těsnění pod hlavou tak by šla voda do oleje to ale taky nemusí nebo muže jík kmpresní tlak do vody a to by se tlakovala vodní soustava taky bych mrknul na zatku chladiče.to je zatím vše přeji hodně štestí a at to moc nestojí.
-
2.10.2016 od Euro
No a po té minutě jsou skutečně hadice horké, nebo jen hlásí kontrola? Jsou hadice ztuhlé, hmm jak bych to napsal, prostě natlakované. Po minutě nebo dvou pohodovych bys myslím neměl mít 90 *C. Pokud jsou hadice jen teple zkontroluje čidlo teploty. Pokud však jsou hadic horké a natlakované tak to muže ukazovat na těsnění pod hlavou. Ale nejsú žádný odborník či servisní. Pouze vycházím ze zkušenosti z aut.
-
3.10.2016 od Kawa75
opravdu ti funguje termostat? může být kouslý na vnitřní okruh, nebo jen lehce pootevřený....