globalmoto_unor




Motorka po pár km chcípne

  • 1

    25.8.2016 od JeckyllaHyde

    Ahoj, mám otázku, motorka mi při jízdě začala ztrácet otáčky a přestala táhnout někdy se po přidání plynu chytí a jede dál jindy zase chcípne za jízdy, vyměnil jsem benzín po předchozím majiteli za 100 oktanový a přidal čistič palivové soustavy téměř bez výsledku. Někdy se podaří najet 20-30 km než se to začne dít jindy třeba jen 9 km Objednal jsem radši novou svíčku. napadá mě maximálně ještě rozebrat karburátor?
    Pokud jste někdo řešil stejný problém, můžete mi poradit čím to bylo.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    25.8.2016 od kilix

    1) otvor víčko nádrže a choď sa odviezť, ak problém zmizne, máš upchaté odvetranie nádrže.
    2) skontroluj palivový kohút, možno nefunguje správne a poriadne sa neotvára, je tam podtlaková membránka a pružinka (ja som s týmto mal problém, kúpil som aj repas sadu na palivový kohút, síce to už nekvapká, ale aj tak mi raz motorka zhasla podivným spôsobom a doteraz neviem prečo, upodozrievam tohto hajzlíka - podtlakový kohút)
    3) skontroluj podtlakovú hadičku od motora k palivovému kohútu, či na nej nie sú praskliny a neni v nej nejaký bordel (aj keď si neviem predstaviť prečo by mal byť)
    4) skontroluj plavák v karburátore, možno má zlý chod a zostáva visieť v zavretej polohe - bordel na oske plaváka a podobne.
    5) už keď to budeš mať vonku, tak preventívne skontroluj ihlový ventil v karburátore, ak je na ňom vyležaný krúžok, radšej ho vymeň.
    6) vyčisti riadne karburátor, od 2005 je 11rokov, bolo to vôbec niekedy robené? S dnešnými bioEUROEKOnapiču benzínmi tam budeš mať dobrý maglajz v plavákovej komore už po dvoch rokoch.

    Doplněno:

    V servise to bylo teď v Červenci, pak jsem ji koupil, ale podle barvy oleje který byl podle servisu byl vyměněný si myslím že ne čistili ani karburátory.

    26.8.2016 od JeckyllaHyde

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.8.2016 od Slávek-TDM

    A nekape ti z prepadu benzin na zem? Jestli ano, zasekava se ti jehla plovaku, ten se preplavuje a motor se uchlasta strasne bohatou smesi. Poznas to i na spotrebe (mel bys jezdit kolem 3-4 litru maximalne) a na tom, ze motorka chyta i za studena bez sytice nebo bezi hned bez kolisani volnobehu, ikdyz na studenym motoru sytic stahnes.
    Reseni je v tom pripade vycistit plovakovou komoru, vymenit jehlovej ventil a nastavit spravnou hladinu.

    Doplněno:

    Právě, že nekape. Vymenim hadičky kouknu na palivový kohout a plovák s jehlou

    26.8.2016 od JeckyllaHyde

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.8.2016 od Hopr26

    Zkus pohledat v elektrice, konektory jsou fakt potvory

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist