bmw_r1300gs_cartec




Cukání motoru při brždění motorem

  • 0

    24.8.2016 od papaja72

    Ahoj , mám TA 700 a rád bych se zeptal , jestli je normální pokud brzdím motorem , tak motorka cuká. Vím ,že je to dvouválec , který je víc "neklidný" než čtyřválec , tak třeba je to normální. Možná jsem se jen na to zaměřil. Motorku mám kratší dobu a na jiné stejné jsem nejel. Možná také by to, ale mělo být víc lineární a cukat by to mělo, až když budou hodně nízké otáčky. Takto je to ihned pokud zavřu plyn.

    Doplněno:

    Volnoběh je nastaven na 1200 otáček. Motorka při akceleraci jede normálně. Nepociťuji např. při předjíždění nějaké výpadky. Vyměnil jsem fajfky a svíčky preventivně. Čerpám většinou Vervu 100. Při konstantní rychlosti např. 50km/h to také cítím, ale o dost méně. Nejvíc to dělá při brždění motorem. Měl jsem to u mechanika co dělá servis na motorky a ten říkal, že se mu to zdá OK. Jsou to takové "škuby" je to takové ucukané. Motor jde pravidelně.

    24.8.2016 od papaja72

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    24.8.2016 od Jose321

    Rozhodně ne, měla by bých klidná v celém rozsahu otáček.

    Doplněno:

    Volnoběh je nastaven na 1200 otáček. Motorka při akceleraci jede normálně. Nepociťuji např. při předjíždění nějaké výpadky. Vyměnil jsem fajfky a svíčky preventivně. Čerpám většinou Vervu 100. Při konstantní rychlosti např. 50km/h to také cítím, ale o dost méně. Nejvíc to dělá při brždění motorem. Měl jsem to u mechanika co dělá servis na motorky a ten říkal, že se mu to zdá OK. Jsou to takové "škuby" je to takové ucukané. Motor jde pravidelně.

    24.8.2016 od papaja72

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.8.2016 od kilix

    Ako je na tom TPS? Netreba to nastaviť? Bolo to niekedy robené?

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.8.2016 od Slávek-TDM

    Nemas moc vysoko nastavenej volnobeh?

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.8.2016 od Vlnič