bmw_r1300gs_cartec




Jawa 350/639

Odpovědí (2)
  • 0

    15.8.2016 od droud

    kotouč a desky je potřeba odmastit na páce brzdy nechat rozumnou vůli a počkat pár set km až si to sedne ale i tak nečekej že to bude brzdit jak moderní motorka na jawě se brzdí vším dost často i očima

    Doplnit odpověď

  • 1

    15.8.2016 od AresMlok

    Droud má pravdu. Někdy ještě bývá problém v brzdové hadici, některý starý kusy mají tendenci bobtnat a pak nepřenášejí tlak jak by měly. To bys ale asi poznal na chodu páky.
    Jinak zajetí kotouče a destiček můžeš hodně pomoct tím, že vezmeš mašinu na prudší kopec. Rozjedeš to z kopce na dvojku nebo trojku a budeš pod plynem přibrzďovat. Je to kouř pro motor, ale já takhle zajel destičky na 5-ti km. Krátkej kopec jsem musel dát třikrát, ale na potřetí už šlo přední kolo smykem. Od tý doby pohoda a stále stejný výkon.

    Doplněno:

    Na hadici záleží fakt dost.

    Ale bacha. Dnešní replikový hadice nejsou v žádném případě všechny 100%. Minule jsem hadici vyměnil za novou a bylo to ještě horší. Nafukovala se jako blázen a páčka byla i po několikerém odvzdušnění pořád měkká až na řidítka.

    Doporučuji objednat přímo v JAWĚ!

    Jinak nápad se zrychlenym zajížděním brzdy na kopci zní jako slušná kravina! Při takovymhle kouři se kotouč nechutně přehřívá a hrozí velké riziko jeho zničení - zkroucení - to je pak na vyhození. Páč bude kopat do páčky atd...

    To je rada asi jako: když budeš zajíždět výbrus, tak to pořádně vohul, ať si to rychle sedne

    Všechno má svůj čas!

    JEZDÍME!

    23.9.2016 od CadLubeen

    uz mam na ni najeto cca 300 km ale furt si to poradne nezakousne zkusim koupit hadici a vymenit

    15.8.2016 od MarkusRetrp

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist