globalmoto_duben_nolan




Zvuk ABS při prudkém brždění

  • 0

    7.8.2016 od jan.drasnar

    Zdravím, nevíte někdo při prudčím brždění se od předního kola ozývá kadentní zvuk jako při aplikaci ABS nicméně ABS ještě neni aktivně zapojeno do procesu brždění. Je to standartní u všech ABS? U zadní brzdy je stejná kadence jen při kompletním loknutí kola kdy je cítit že ABS popuští a hlídá trakci. U předku je to rachtání i když ABS ještě nic neřeší. Díky za radu.
    Druhý dotaz je u tohoto modelu CBR 650 F prož nejsou přední kotouče klasické ale namontovány na odlitek ráfku? nikde jinde jsem to neviděl, je to kvůli ceně nebo váze?

    Díky za radu

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    8.8.2016 od Slávek-TDM

    A jsi si jisty, ze to dela zvuk od ABS? Neni to spis jen zvuk desticek na kotouci? To maji na svedomi otvory v kotouci, a to jak se tam hejbe vzduch. Je to takovy bzuceni.
    Montaz kotouce primo na rafek neni nic neobvyklyho. U nekterych stroju se dava jeste mezikus primo na naboj, ale to je kvuli konstrukci a pak se to muselo nytovat. Tohle je jednodussi (ale zase mozna nachylnejsi na poskozeni, nevim).

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.8.2016 od kilix

    Ak to nie je to, čo spomína Slávek-TDM, tak ma ešte napadlo, že zlá pozícia ABS senzora (príliš ďaleko) od ozubeného kotúča môže spôsobiť blbnutie ABS.

    Neviem ako to vyzerá na tvojej moto a či je možnosť vôbec ten ABS senzor nastavovať, ale pozri či je rovnako blízko od kotúča vpredu, ako aj vzadu, má to byť dosť natesno (možno tak 2-3mm vzduchová medzera medzi senzorom a ozubeným kotúčom).
    Takisto, môžeš zmerať odpor ABS senzora, má byť niekde okolo 0.8-1.5kOhm (je to rôzne u rôznych výrobcov), prípadne porovnaj odpor zadného senzora s predným.

    A určite to nie je normálne správanie.
    A ak máš moto novú, asi by som to riešil radšej v rámci záruky, než do toho doma šprtať. Nech sa trápia chlapci v Honde.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist