-
17.7.2016 od Telďas
Zdravím , pořád nemůžu přijít na to v čem je problém , když jedu kousek dál tak se bandit třeba po 20km začne dusit až padnou otačky k 0 a chcípne jakoby tam nešel benzín pak musím přepnout kohout na polohu PRI )přeplavování) a zase chytne ...už sme měli rozdělané víčka karbců a koukali na jehly ty jsou bez zářezů takže se asi nedá nastavit bohatost jako u fichtla a ty gumičky membrany nebo co to je sou v pořádku takže jsme seřídly podtlaky a vzdušníky ale pořád stejný nemůže být chyba třeba v kohoutu ?
-
17.7.2016 od Telďas
ano nádrž jsem měl dole hadičky jsou správně zapojeny a zpuchřelé nejsou tak to vidím na ten kohout , ted otazka jestli koupit použity za 1500 nebo sehnat dily na repas za 700....
Doplněno:
jednoduché- rozebrat kohout,vyčistit a uvidíš jak vypadá membrána - pak koupit dle stavu bud sadu nebo celý kohout
18.7.2016 od ja1
-
21.7.2016 od melman
Kdysi podobný problém na B1200 2006, po dlouhém bádání se ukázala závada ve víčku palivové nádrže kdy byly ucpané otvory přivádějící vzduch, zkrátka se jízdě cca 10 - 20 minut z nádrže neteklo palivo a motorka chcípla a dala se znovu nastartovat pouze se sytičem. Byla ve dvou autor. servisech Suzuki než se na to přišlo, v servise vždy jela normálně. postupně jsem vysledoval že pokud se jelo s otevřeným víčkem vše fungovalo normálně. Nakonec udělali větší díry do gumového těsnění víčka a od té doby už se závada neprojevovala. Netvrdím že je to tvůj případ, jen dávám na vědomí.
Doplněno:
byl to rok 1996
21.7.2016 od melman
-
22.7.2016 od lan
Tohle mi dělalo na banditu víčko,natankoval jsem do plná a zalila se mi odvzdušňovací hadice,jezdi s pootevřenými víčkem a pokud se to neprojeví......