bmw_r1300gs_cartec




přední tlumiče

  • 0

    9.7.2016 od Ninja-600

    mam dotaz ohledně předních tlumičů.při jizdě to je v zatačkach takovy nepředvidatelny.když properuju přední tlomiče na místě tak v tom něco cvaké přední pneu jsou teměř sjeté a trošku oskakané.když za jizdy cca při 50kM/h pustim řiditka tak lehce hází.v čem muže byt problem v sjetych a nevyvaženych pneu nebo tlumiče a s temi muže byt co?vuli nemají,díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    9.7.2016 od kilix

    keď v tom na mieste niečo cvakne, tak asi to máš krivé, nie? Klzák prechodom cez nerovnosť cvakne.
    Začal by som najlacnejšou vecou - repas vidlíc, nové guferá a nový olej + skontrolovať rovnosť tlmičov. A navyše olej vo vidliciach máš takčitak meniť každé dva roky cca. A keď to budeš mať vonku, podľa stavu zodratia klzákov môžeš usúdiť či je tam dáky "schod" a treba vidlicu rovnať.
    Rovnosť tlmičov môžeš skontrolovať plusminus aj doma, zober niečo fest rovné, napr. kus skla a prilož k tej chrómovanej časti trubky, pozoruj či sa nesvieti popod to sklo a či sklo prilieha rovnomerne po celej dĺžke, otáčaj s tým okolo trubky.
    Ale takisto to hádzanie môžu spôsobovať aj gumy, alebo napr. krk riadenia.
    V akom stave sú gumy?

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.7.2016 od Everts72

    Zacal bych vymenou pneu. To bude to hazeni riditek.

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.7.2016 od zdenysrx6

    v první řadě to chce novou gumu,potom výměna oleje ve vidlích,dále bych ,když už budeš mít dole kolo,kvůli výměně pneu,zkontroloval ložisko řízení,jestli není povolené,ale to chce mít na mašině hlavní stojan,nebo stojan pod krosky což obnáší demontáž kolen a výfuků,v krajním případě pověsit mašinu za řidítka tak aby přední kolo bylo trošku ve vzduchu,pak už stačí vzít za přední kolo,nebo za vidle a zkusit hnout dopředu,dozadu,případnou vůli určitě nepřehlédneš.
    A rovnost tlumičů vyzkoušíš i bez demontáže,stačí vyndat pružinu a zkusit tlumič propérovat po celé délce,nesmí nikde drhnout

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.7.2016 od havliR6

    oskákaná guma může byt špatně nastavené odskoky na tlumiči a nebo prižiny na moto pneu se vyvažuje jen staticky,nejpřesnější vyvážení je ruční vyvažovačka,cvakání,může být vůle na ložiskách řízeni.

    Doplněno:

    jo a u ninji umí cvakat i destičky i když jsou tam ty plechy

    9.7.2016 od havliR6

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist