Originální díly PARTSDEPOT




Chcípe při přidání plynu - karburátor

  • 0

    9.6.2016 od jaryn21

    Zdravím všechny a prosím, vás zkušenější o pomoc. Na mé FJ 1200 3CW r.v. 1989 nastal zatím mnou nevyřešený problém. Po asi 20ti letém odstavení v garáži jsem ji přivedl opět k životu a po posledních dvou sezónách bezproblémového provozu začala mírně (docela moc) pokášlávat, tak jsem během zimních měsíců kompletně vyčistil celý palivový systém vč. nádrže, sítka, vzduchového filtru, karburátor je taktéž komplet vyčištěný, membrány se šoupátkama chodí taky dobře a proděravělé nejsou, svíčky jsou taky nové. Problém je takový: na sytič a volnoběh, studená i zahřátá jede motor dobře. Jakmile dám malinko plynu, okamžitě zdechne. Všechno jsem opakoval 3krát (čištěno zubním kartáčkem čističem na karburátory, trysku po trysce) a žádné změny nenastaly, kromě toho, že naposled, t.j. potřetí tekl z přepadu benzín. Po týdnu opětovného nastartování zase netekl, ale problém přetrvával. Už jsem z toho zoufalý a proto vás prosím o jakoukoliv radu a pomoc. Děkuji

    Doplněno:

    jj

    13.6.2016 od jaryn21

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    10.6.2016 od Pabol

    karburatory do ultrazvuku pořádně vyčistit, zkontroluj příruby mezi karbeci a válci zda nejsou ztyřelé a těsní, zkontroluj dále svíčky fajfky a musí to jet

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.6.2016 od Martin.z.brna

    moje zkušenosti - trysky nestačí prostříkat nebo profouknout, ani ultrazvuk je nezprůchodní úplně (ten můj teda, možná je slabší) - bylo potřeba je protáhnout silonovým fousem, vylezlo z nich ještě cosi bordelu.. drátek by se používat neměl, mohl bys zvětšit průměr..

    jakou mají barvu svíčky?

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.6.2016 od jaryn21

    chlapi, mockrát díky, když čas dovolí, zítra to zkusím znovu, již počtvrté a dám vědět, Mě zůstává čas pouze o víkendech a to někdy až pozdě večer.
    Na ty svíčky půjdu jako první a ty ukážou, jak který karbec funguje. mám podezření, že jeden ze čtyř bude "haplovat" a bude stačit pročistit pouze jeden a ne zase všechny čtyři. Ještě jednou díky

    Doplněno:

    "Nejcenější na světě je náš život a rada od přítele"

    10.6.2016 od jaryn21

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.6.2016 od Slávek-TDM

    Jeste zkontroluj hladiny, rekl bych, ze budou dost vysoko. A navic ti asi netesni jehlovy ventily v karbcich, takze se ti to preplavuje => je to bohaty => pri pridani plynu tam hrcne spousta bohaty smesi a svicky to nepoberou. Na tohle FJecka docela trpely ("zraly svicky"). Svicky staci vycistit a vypalit nad plamenem a ty karbce jak pisu.

    Doplněno:

    Právě jsem to zkompletoval - již počtvrté a pořád stejné.Když jsem dal plováky do horní max. polohy a fouknul hubou do ovzdušňovacích hadiček tak těsnily. A jak poznám a nastavím správně nastavenou výšku hladiny v pl. komoře?

    13.6.2016 od jaryn21

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.6.2016 od Reno77

    Zdar, vidím to na bohatou směs,jak už tady píše Slávek ..... Když zastavíš benzín a motor to rozchodí ...tak je to vysoká hladina, když ne tak jehly a klidně i jen jedna......a co podtlaky? jsou alespoň srovnané?

    Doplněno:

    A kdyby vysoká hladina, jak ji nastavit do správné polohy?

    19.6.2016 od jaryn21

    A kdyby vysoká hladina, jak ji nastavit do správné polohy?

    18.6.2016 od jaryn21

    A kdyby vysoká hladina, jak ji nastavit do správné polohy?

    18.6.2016 od jaryn21

    Co znamenají srovnané podtlaky?

    18.6.2016 od jaryn21

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist