bmw_r1300gs_cartec




Startér jen cvaká

  • 0

    22.5.2016 od acsss

    zdravim,,,občas cca 1krát,za den při startování,,jen cvaká,,ale vždy pak chytne...

    Doplněno:

    Chlape mě to dělá taky, třeba 3 dni klídek, ale potom 2x za den a samosebou , když se to nehodí, např. u železničního přejezdu. Hledal jsem to a zřejmě tzv. studenej spoj, zkrátka project elektroinstalaci od tlačítka až po startér .-) . J.

    23.5.2016 od Chopperik

    je to snad špatnej kontakt???

    22.5.2016 od acsss

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (8)
  • 2

    22.5.2016 od Dawes

    Cvaká jakože se neroztočí startér a jen tikne relátko? - zkontroluj napětí na ovládacím kabelu solenoidu a kontakty silových kabelů. Buď je špatně vedení, nebo pomalu odchází solenoid.
    Jo a každopádně prostříkej tlačítko startování.

    Nebo cvakne solenoid ale startér nic? - zkontroluj vedení mezi solenoidem a startérem, buď pomalu odchází solenoid, nebo je vadné vedení mezi ním a startérem.

    Nebo se startér roztočí ale nechytne se pastorek? Trochu blíž specifikuj.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.5.2016 od kilix

    alebo máš spojené niektoré plechy komutátora bordelom z uhlíkov a pri určitej polohe je to v skrate, vyčisti drážky komutátora, skontroluj uhlíky.

    Doplněno:

    a ten názov dotazu si teda dal výstižný "aa"

    23.5.2016 od kilix

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.5.2016 od Slávek-TDM

    Virago 1100? => pokud je v poradku baterka, je zrejme v haji volnobezka starteru...
    http://www.motorkari.cz/tema/?t=69776
    http://motoshop.mira...750-1100-virago.html

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.5.2016 od bandaska_cz

    podle popisu jsem řešil podobný problém, a vyřešili to dvě věci:

    za prvé baterka, nějak mi asi odcházela

    za druhé jsem seřídil touto radou

    "našel jsem pro tebe tuhle radu od vajdi217 z 15.3.2015-vypadá to, že spínací solenoid léty slábne a pružina kterou tahá tvrdne. Tahle kombinace pak způsobí občasné výpadky sepnutí. Vyndání předpínacích válečků (které na starých modelech stejně nebyly) to většinou spolehlivě vyřeší. Práce na pár minut - tři šrouby víčka, jeden šroub osa vahadla a jeden torx a jde to ven. Pak opačným postupem složit a spokojeně startovat.

    Více na: http://www.motorkar...=poradna&oid=384
    Copyright © Motorkari.cz"

    Po této úpravě se mi to už nikdy nestalo, tak to zvaž

    Doplněno:

    Já to tak udělal ale špatně se při nízkých otáčkách vracel pastorek.

    5.10.2017 od Kanah

    Jak píše Bandaska, odstranění válečků spolehlivě funguje. Vlastní zkušenost.

    4.6.2016 od RadekC

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.10.2016 od 0Storm1

    bude špatná volnoběžka

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.10.2017 od Kanah

    Ahoj, já měl stejný problém. Mě to cvaklo jen jednou a třeba třikrát po sobě a pak to normálně nastartovalo. Vyměnil jsem startovací cívku za 6000kč a nepomohlo to. Nakonec to bylo baterkou i když bych se vsadil, že byla dobrá. Při cvaknutí té startovací cívky napětí kleslo pod 10V. Dal jsem novou baterku a startuju jak o život.

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.8.2018 od bigles6

    Taky se mi to stávalo,pomohla výměna baterie,i já bych se vsadil,že byla v pohodě.

    Doplnit odpověď

  • -2

    24.5.2016 od fogi25

    Už jsem taky opravoval....ojeté uhlíky

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist