globalmoto_duben_nolan




Rány z motoru při prudkém přidání

  • 0

    8.5.2016 od 1a2s

    Dobrý den
    Prosím o udělení vaších skušeností
    Mám dragstár 1100 clasik a při prudkém přídání plynu v tahu se mi zdá ,že v motoru dost tlučě.Při klídné jízdě 100km/h jede pěkně.mám ji druhým rokem z druhé ruky,měla podle prodejce 18500km je z roku 2007.Víc jak 140km/h jsem sní nejel,protože se bojím že se rozpadne.Jinak strartuje na okulení já jsem najel asi 5000km.
    Občas si střelí do sání při ubrání plynu.
    Prosím poraďte Leoš

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    8.5.2016 od Brejlovec

    Nejsem žádný odborník, ale Dragstara jsem měl. Začal bych seřízením ventilů.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.5.2016 od Sugy

    To tlučení může mít víc důvodů, takto nelze odhadnout, Podle střílení při zavření plynu to vypadá, že tam nemáš origo laufy. Dělalo mi to taky s laďákama (+přetryskováno). S origo laufama střílení přestalo. Jestli je třeba seřídit ventily by moh zkušenej servisák odhadnout na ucho.

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.5.2016 od JardaJC

    Zdravím, taky jsem měl Dragstara 1100. Pokud jsem jel např. 60-kou a prudce jsem přidal tak motor začal bušit a když se dostal do vyšších otáček tak to přestalo. Kdybys podřadil, tak to také nebude bušit.
    "Nepodtáčet" motor. Toť závěr laika, který jen leje benzin a jezdí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.5.2016 od Duňák

    Dráček musí švihat alespoň 160. Je to pokračovatel viraga,nízkozdvihové OHC. Prudké přidání plynu v nízkých otáčkách mu moc nesvědčí. Klidně to drž ve vyšších .

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.5.2016 od AloisNowak

    Mám Draka od 2009, r.v. 2006, najel jsem cca 12 tis ročně. Už jsem měnil volnoběžku i kardanovou tyč v motoru. Teda Jardaviro, já osobně ne. Ale opravdu hodně záleží na ventilech. Dobré seřízení udělá divy. Tlukot jsem slýchával jen při nízkých otáčkách po prudkém přidání. Třeba na 5 jet 40 a pak přidat. Odhaduji, že to asi bude dělat vždy. Ale jak už psali kluci dříve, Zkus přidat ve vyšších otáčkách. Jinak Drak jede i 175km/h, musí být sucho, bezvětří a člověk musí mít silné nervy. Není to na tu rychlost stavěné, ale jede. Střílí mi to taky z výfuku jen občas, nebo bez plynu a při vyšší nadmořské výšce tak kolem 1000m. To je pak paráda. Mám tam laďáky s upraveným killerem, tak si to občas bouchne.

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.5.2016 od hagusi

    ahoj drakouša už sice nemám ale pamatuju že to tlučení mě dělalo taky když jsem to držel při nizkých otáčkách a to střílení může být aji to že máš starej benzín po zimě

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2016 od BlackTigeeer

    Mam draka classic 2002 uz ctvrtym rokem a vzdy pri nizkych otackach to boucha,ikdyz sou serizene po zime ventily a to tam mam originalni laufy a svoje druhe ladaky uz tam davat nemuzu po tom,co zacli policajti stavet masiny a vsechno kontrolovat....
    Dneska sem se jel projet a na ty zvuky sem se zameril.pri 100 km/h pohoda,ale treba pri 75-80 km/h a prudkem pridani plynu to fakt boucha.
    Ser na to,to je drzak,ten motor se nikdy nerozpadne

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist