globalmoto_duben_nolan




Rány z motoru při prudkém přidání

  • 0

    8.5.2016 od 1a2s

    Dobrý den
    Prosím o udělení vaších skušeností
    Mám dragstár 1100 clasik a při prudkém přídání plynu v tahu se mi zdá ,že v motoru dost tlučě.Při klídné jízdě 100km/h jede pěkně.mám ji druhým rokem z druhé ruky,měla podle prodejce 18500km je z roku 2007.Víc jak 140km/h jsem sní nejel,protože se bojím že se rozpadne.Jinak strartuje na okulení já jsem najel asi 5000km.
    Občas si střelí do sání při ubrání plynu.
    Prosím poraďte Leoš

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    8.5.2016 od Brejlovec

    Nejsem žádný odborník, ale Dragstara jsem měl. Začal bych seřízením ventilů.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.5.2016 od Sugy

    To tlučení může mít víc důvodů, takto nelze odhadnout, Podle střílení při zavření plynu to vypadá, že tam nemáš origo laufy. Dělalo mi to taky s laďákama (+přetryskováno). S origo laufama střílení přestalo. Jestli je třeba seřídit ventily by moh zkušenej servisák odhadnout na ucho.

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.5.2016 od JardaJC

    Zdravím, taky jsem měl Dragstara 1100. Pokud jsem jel např. 60-kou a prudce jsem přidal tak motor začal bušit a když se dostal do vyšších otáček tak to přestalo. Kdybys podřadil, tak to také nebude bušit.
    "Nepodtáčet" motor. Toť závěr laika, který jen leje benzin a jezdí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.5.2016 od Duňák

    Dráček musí švihat alespoň 160. Je to pokračovatel viraga,nízkozdvihové OHC. Prudké přidání plynu v nízkých otáčkách mu moc nesvědčí. Klidně to drž ve vyšších .

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.5.2016 od AloisNowak