bmw_r1300gs_cartec




Po chvilce se hltí

  • 0

    4.6.2015 od tostr

    Dobrý den, mám dotaz na Babettu 210, přijel jsem po zimně na chatu a nakopnul jsem babettu v pohodě šlapala což jsem se divil. Tak jsem se vydal na cestu jela krásně a asi tak po 2 km se začala hltit a když jsem přidal plyn vůbec nereagovala a hltila se nakonec když jsem zastavil tak chcípla. Zkoušel jsem to znova nastartovat v pohodě ujel jsem 5 metrů a zase. Tak jsem to otočil a jel domu z kopečka nejdřív se jí moc nechtělo zdálo se mi že nemá žádný výkon nakonec se chytla a z kopečka jela dobře. Doma jsem sundal výfuk vyčistil. Zkusil znova a dělá to to samí kousek ujedu a konec. Ještě dodávám že po cca 5 nastartování a zhasnutí už nešla startovat bez sitiče. No sundal jsem nádrž jestli vylil palivo a profouknul jsem otvírací trysku paliva. Zarazilo mě když jsem odpojil hadičku od karvurátoru a měl jsem otevřený přívod paliva, že z hadičky nic neteklo tak jsem myslel že bude ucpané síto. Po profouknutí a vyčištění jsem dal vše zpět. Palivo stejnak z hadičky neteklo nevím zda je to správně. Ale asi ji bude tam nějaký tlak který si to palivo zřejmě vycucne z nádrže. No po vyčištění jsem to nastartoval a v pohodě nádherně chytla. Tak jsem jel do kopce jela pěkně a po chvilce zase se začala dusit a nakonec chcípla. Ještě jsem si všimnul, že to udělá vždy když je motor ve vysokých otáčkách a má přeřadit na 2 stupeň. Ale nepřeřadí a zahltí se. Tak už si s tím nevím rady ještě jsem přemýšlel zda není někde v karburátoru voda po zimně. Prostě scháním radu čím by to mohlo být. Za jakoukoliv pomoc předem děkuji.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    4.6.2015 od mominilos

    Máš tam tu tlustou hadičku co vede z karbecu do rámu ? Mi to tak taky dělalo a až jsem ji tam dal, jelo to normálně.

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.6.2015 od tostr

    Já tam mám karburátor Dellorto u tohoto typu už nevede žádná hadička.

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.6.2015 od Vítězslav_Máří

    Ta tlustá hadička co vede do rámu,je jen propojení karburátoru s rámem,kde je propojený se vzduchovým filtrem.To co ti Babeta dělá vypadá na ucpaný přívod paliva.To znamená vypustit nádrž,vyndat palivový kohoutek a celý jej vyčistit.Z kohoutku musí téct benzín ať je v poloze normálního otevření,nebo jej dáš do polohy rezervy.Není to závislé na žádném tlaku,nebo podtlaku.
    takže závěr je - vyčisti si palivový kohout a Babeta pojede.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.6.2015 od filboy

    Máš zpuchřelé pětidírové těsnění v kohoutku.
    To vyměn a bude klid.
    Těsnění

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist