bmw_r1300gs_cartec




Otáčkoměr suzuki sv 650 1999

Odpovědí (4)
  • 0

    14.4.2016 od Dios_Anhress

    Všecko se dá udělat svépomocí, záleží jak moc dobře umíš elektro. Jak už odpověděl Jarrinn. Osobně bych prvně šel po káblu co jde předpokládám z ŘJ do budíku. Tedy konektor z budíku ven, dle schémy najít barvu drátu pro otáčky a po startu změřit jestli v něm jsou pulzy, jestli nebudou jít po drátu směrem k jednotce. Jestli budou bude chyba v budíku. budíky rozebrat ( opatrne neni to převodovka) a hledat meřit... a když nejsi odborník můžeš i jako lajik najít špatnou součástku. Takže nebát se a opatrně. Osobně si myslím že to bude vodičem nebo v budíku, ŘJ jako poslední věc. Hodně zdaru a napiš výsledek.

    Doplněno:

    https://www.google.c...rc=CSkgcPbjQSKfmM%3A pozice č.4

    14.4.2016 od Dios_Anhress

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.4.2016 od michalsv

    Super, děukuju :)

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.4.2016 od Fantik23

    Já ho měl odpálenej pri poruse regulatoru. A problem byl, že prehorel drátek na civce co hejbe s rucickou.... Nevim jak je kdo sikovnej, a tohle jsem fakt neopravil. Sehnal jsem budik z bouracky a pohoda, prohodil jsem pouze civecky. civku zmeris v pohode ohm metrem. Tam bych zacal ja.

    Doplnit odpověď

  • -1

    14.4.2016 od Jarrinn

    Predpokladam, ze ti panel jinak funguje, tudiz je privod el. v poradku.
    Zustava ve hre kabel signalu od civky (ho procinkni a mrkni na kontakt).
    Jestli i ten bude ok, tak je v prdeli otackomer (odpalena civka, nebo ten plosnak) a s tim toho uz moc neudelas.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist