Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ahoj všem potřebuju radu v alpovi už mam 6 rokem kyselinovou udržbovou bateku a už asi pomalu odchazí je to asi mesíc zpatky co jsme jely na vylet asi 300 km a už když jsem vyjíždel z garaže tak nechtěla chytit cvakaly relatka roztlacil jsem chytla a jelo se dojely jsme a já jen tak si řikam že dlouho se dobíjení drželo na 14.2 mam tam měřak dobíjení no dojely jsme a já jentak mimochodem si řikam je v ní vubec voda no a nebyla tam ani kapka muže mi někdo říct proč když normálně dobíjí při jízdě 14.5 max 14.7 proč mi furt vaří baterka a po dojetí bublá jako blazen letos jsem jí 7 krát dolejval destilkou ted budu kupovat až zakuká tak mi dosli nervy a koupí se bezudržbová a snad bude pokoj muže mi to někdo vysvetlit na volnobeh se někdy dostane na 14.7 ale při jízdě si drží svých 14.5 takže dobíjení v pořadku hondy prej dobíjejí na volnobeh víc a pak se to srovná a je to fakt original baterka tam má bejt YB12 A-B A JÁ TAM CHCI DÁT YB12 A-BS S JAKO SEALED UZAVŘENÁ
Skvělé, máš trvale napětí 14.5, chvilkově vyšší, prokazatelně ti ubývá voda, která říkáš že vaří, ale chceš tam dát bezúdržbovou Odejde ještě dřív, akorát ji takhle zničíš.
Nejdřív si sprav dobíjení, aby to nelikvidovalo baterie, pak přemýšlej co tam dát. Ale klasická údržbová je levnější, odolnější a uvidíš v jakém je stavu.
ale ono to nelikviduje baterie tu co tam mam ted tak je tam 6 let v te motorce ale že mizí voda týpek mi řikal že takhle to prej dobíjí v pohodě že to prej hondy na volnobeh dělají a při jízdě se to srovná