globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poruchy dragstarů
Zdravím, několikrát se tu řešily závady XVS 1100, volnoběžky, kardany, regulátory... Už to skoro vypadá, že bez těchto závad se žádný "Drak" neobejde. Chtěl bych se proto zeptat majitelů tohoto stroje, zda je to pravda nebo jestli jezdí tyto motorky i bez poruchy. Uveďte prosím počet ujetých km, ročník a případné závady. Je to tak pro klid či neklid mé duše. Já mám na dračeně 17000 km a vše originál, včetně volnoběžky. Trnu teď trochu hrůzou, kdy na mě dojde řada :)

Naposledy editováno 19.06.2014 22:41:31
Anketa: Yamaha XVS 1100 je:
Poruchový šrot
23%
11
Holt se občas na každé motorce něco vykur...
27%
13
Držák a spolehlivá moto, nedám na ní dopustit
50%
24

4 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 07:19 | Nahoru | #1
Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.

(reakce na) Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 07:52 | Nahoru | #2

mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.



Má pravdu, předseda ;)

1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 09:42 | Nahoru | #3
R.v. 99,najeto něco málo přes 45.tis,výměna volnoběžky kolem 35tis.,jinak nic.Zbytek "zničen"kvuli tomu že jsem při koupi netušil kolik lidí na tom jezdí

(reakce na) Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 10:03 | Nahoru | #4
Jen poznámka: Životnost volnoběžky většinou nebývá závislá na počtu ujetých km, ale spíše na počtu startů, kdy dochází k jejímu největšímu opotřebení vlivem rázů. Takže kdo jezdí jako messenger - krátké trasy s častými starty - bude měnit volnoběžku mnohem dřív než turista který ráno navrkne motorku, jede stovky kilometrů a večer sesedne.

A ten počet startů se zjistit nedá...

Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 12:17 | Nahoru | #5
R.v. 99, volnobezka se mi poprvy ozvala kolem 27k km a ted mam neco pres 42k a stale funguje, jen se obcas ozve. Kardan jsem mel rozebrany loni a je jako novy. Jeden ventil se serizoval o 0,03mm v 35k km, to jsem byl jeste vyplaseny z toho, ze pri volnobehu cvakaji jak sici stroj, coz je normalni.
Jen poctive menim olej s filtrem, ted mam novy (predni 2 roky, zadni 1 rok) gumy, po sezone vymenim predni desticky, mozna i s kotoucem, i kdyz ten vypada jeste dobre. Jinak vse OK.

Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 20:33 | Nahoru | #6
Ja mam jednu vaznu poruchu kazdych priblizne 220 km motorka z nicoho nic zdochne a za boha nechce nastartovat....

(reakce na) Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 22:36 | Nahoru | #7

mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.



Do kamene vytesat.

2 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 23:07 | Nahoru | #8
Jak jsem psal, je to blbé vlákno, čehož jsem si vědom (ale to je tady každé druhé). Jenom mi přišlo, že se o XVS 1100 dlouhá léta říkalo, že jde o držáky a najednou to neplatí, čí čo? :) Řeším blbostí, ale kdo ne, dokud se mu to nevy... Měl jsem Kawu VN 1500 a ta žrala 2 litry oleje na tisíc, to byly problémy... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů

21.6.2014 v 20:58 | Nahoru | #9
Vojta80> Já ti rozumím... občas ta myšlenka přepadne každýho. Dragstar 1100 je velmi spolehlivá a dobře postavená motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů

22.6.2014 v 09:51 | Nahoru | #10
italšrot> Díky za porozumění. Podle mě o spolehlivosti svědčí i ceny, který se pořád drží oproti jiným podobným strojům poměrně vysoko. A hlavně je fakt pěkná. V garážích parkuju vedle BMW GS 1200 a xv 1900 a řekl bych, že z tohoto výběru je tam nejhezčí :)

1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

7.7.2014 v 10:42 | Nahoru | #11
Tak rozsiruji seznam poruch, mel jsem problem s prednim valcem. Cas od casu vypovedel sluzbu. Myslel jsem bordel v benzinu, hovnajs. Podle mechanika vadne cerpadlo. Nove stoji bura. S praci a odtahem v tom budu tak za osmicku.

(reakce na) Poruchy dragstarů

7.7.2014 v 16:51 | Nahoru | #12
Vojta80> vymena cerpadla je tak na max. 10min jsou to 2 hadicky a konektor... a pokud jde o cenu cerpadla tak amici ho nahrazuji nejakym univerzalem za pulku ceny.. ale jestli se to da u nas sehnat neviiim

(reakce na) Poruchy dragstarů

4.9.2014 v 23:51 | Nahoru | #13
mmme> XVS rv.2001 - měnim olej + filtr + ventily po 10tis, gumy, brzdový obložení, svíčky 3x, brzdovka 2x, ve 40oookm nový řetízky a napínáky, přední kotouče a vyčištění karburátorů, občas postříkam silikonovym olejem co jde, třikrát sem čistil kontakty spínače přední brzdy a jednou kontakty benzínovýho čerpadla protože se motor zastavil a nic a po druhý raději preventivně. ( nová baterka loni) iridium svíčky maji už 40ooo a drží loni sem dával po druhý novej volej do vidlíjinak nic a mam 62oookm
jednu závadu mam - začalo mi to letos nepředvídatelně a nepřiměřeně klouzat na mokru a to dřív nedělalo (přitvrdil jsem pérování předek i zadek a asi moc, tak to zas povolim, snad to bude tim - a nebo se jim tentokrát Metzelery vůbec nepovedly)

Naposledy editováno 05.09.2014 00:03:02

Poruchy dragstarů

19.9.2014 v 21:52 | Nahoru | #14
Zdravím, mám draka xvs 1100 classic r.v. 2005, najeto cca 48 tis., nastal nějaký problém a to ten, že při jízdě o rychlosti cca 30 km/h a roztahování dvojky pod plynem kdesi v motoru luplo - prasklo a hned při ubrání plynu tzn. brzdění motorem začal motor - převodovka či kdoví co strašně hučet. Při přidání plynu to hučí trochu míň, ale při ubrání plynu je to fakt hnusnej hukot, může mi prosím někdo poradit o jakou závadu se může jednat a jak ji řešit. Jinak motor startuje normálně na volnoběh jde bez problémů nehučí, řadit jde také normálně, i když při vymáčknutí spojky a řazení se lehce ozývá kovové cvaknutí, které předtím nebylo.

Poruchy dragstarů

9.12.2014 v 20:28 | Nahoru | #15
no ja mam draka rok 2005 najazdene 53000 km a len gumy a olej platničky a sviečky len teraz stal rok tak sa začali hadat valce ale to neni nic vazne bezna udrzba

Poruchy dragstarů

10.12.2014 v 19:07 | Nahoru | #16
A celej se otočit můžeš?Tak si nestěžuj.Co tam máš dál..

Poruchy dragstarů

11.12.2014 v 13:22 | Nahoru | #17
Drag je dobrej stroj, nedám na něho dopustit. Ve 26000 volnoběžka, ale to opravdu není o km, ale o počtu startů a o materiálu. Holt někdy se nepovede ani nové auto, které sjede z výrobního pásu. Přikláněl bych se také k názoru, aby sis do hlavy nebral kraviny typu "Kdoví, co mě ještě čeká, co se zase rozbije atd". Drag je jedna z nejlepších motorek, tak si užívej jízdu a kochej se. Až přijde nějaká nutnost opravy, oprav a kochej se dál, protože nejkrásnější pohled na svět je ze sedla Dragstara.

Přeji všem krásné vánoční svátky, v Novém roce vše dobré a mnoho šťastných kilometrů v sedlech našich ocelových ořů.

s pozdravem Vlastee(CZ).

(reakce na) Poruchy dragstarů

29.5.2015 v 19:31 | Nahoru | #18
RV 2001, najeto 72.000, absolutně bez závad!

1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

30.5.2015 v 18:20 | Nahoru | #19
Draka jsem měl 3 roky. Když jsem prodával pár věcí bylo zralých na výměnu.
Volnoběžka se začala ozývat, ale nic strašného, chtělo to jen startovat se sytičem a bez plynu. Pod plynem rány a někdy nenaskočil.
Podezření na vůli v kardanu, myslím tím kříž na výstupu z motoru. Zadní hruška v pořádku.
Pomalu přicházel čas vyměnit rozvody. napínáky těsně před koncem.
Prodával jsem s najetými 54 tkm, ale předpokládám, že to bylo stočené, když jsem to kupoval. Takže reálný nájezd asi 90 tkm. Na druhou stranu. Levně jsem koupil, levně prodal a nikdy mně nenechal ve štychu.

Poruchy dragstarů

3.6.2015 v 15:08 | Nahoru | #20
Zdravím, mám Draka od roku 2011. Kupoval jsem ho s 60000 km z Rakouska se serviskou. Dnes mám najeto 68000 km a ani jediná závada. Naprostá spokojenost. Nevím zda bylo stočeno tacho, ale snad z této destinace věřím, že nebylo. Když jsem přijel na STK k evidenčce mysleli, že se jedná o nové moto a to bez legrace.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů

4.1.2016 v 08:19 | Nahoru | #21
Vojta80> Bratu, mám draka od novosti r.v. 2004, mám nabehaných 70tis km a okrem pneu, sviečok, olejov a filtrov a brzd dostičiek som nemenil nič. Teraz sa chystám po 12 rokoch vymeniť baterku čo odišla od novosti. Drak stále ide a je na neho spolah...

(reakce na) Poruchy dragstarů

6.1.2016 v 17:50 | Nahoru | #22
miroslav800> Tak asi dobrej stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů

6.1.2016 v 21:39 | Nahoru | #23
Vojta80> No t bych si nebyl jist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poruchy dragstarů

10.1.2016 v 23:25 | Nahoru | #24
mvacky> jisty si nemuze byt nikdo s nicim, ani s lokomotivou xv 1900

(reakce na) Poruchy dragstarů

11.1.2016 v 18:00 | Nahoru | #25
Vojta80> Přesně tak

(reakce na) Poruchy dragstarů

11.1.2016 v 19:15 | Nahoru | #26

Brejlovec píše: Draka jsem měl 3 roky. Když jsem prodával pár věcí bylo zralých na výměnu.
Volnoběžka se začala ozývat, ale nic strašného, chtělo to jen startovat se sytičem a bez plynu. Pod plynem rány a někdy nenaskočil.
Podezření na vůli v kardanu, myslím tím kříž na výstupu z motoru. Zadní hruška v pořádku.
Pomalu přicházel čas vyměnit rozvody. napínáky těsně před koncem.
Prodával jsem s najetými 54 tkm, ale předpokládám, že to bylo stočené, když jsem to kupoval. Takže reálný nájezd asi 90 tkm. Na druhou stranu. Levně jsem koupil, levně prodal a nikdy mně nenechal ve štychu.



Vule kardanu- že by? Ale je pravda,že každá motorka má svoje mouchy. http://www.dragstar...-middle-drive-shaft/

1 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

24.4.2016 v 11:14 | Nahoru | #27
Ahoj, když už se tu bavíte o tom, že to je držák, tak v závislosti na té údržbě dáváte to do značky nebo někam kamkoli? Jsem z Prahy, takže tady je http://www.ymoto.cz/ budu si teď kupovat Dragouše, tak přemýšlim, že bych ho tam dal, aby se na to podívali, ale nevim kolik to může stát. Jasně záleží na tom co tomu případně bude, ale je to z roku 2006 a prý to má najeto 21000 km dle tachometru, ale je mi jasné, že to může být stočené. Prý to pár let stálo někde v kůlně. Nemusí tomu být nic a jen se vymění olej a nějaké drobnosti, ale ... Jaké máte zkušenosti nebo jak to řešíte? Jasně můžu si spoustu věcí udělat sám na zahradě nebo někde v garáži, ale nejsem mechanik, nikdy jsem se v takovémhle stroji nehrabal a nechci tam něco ještě pokurvit Poradíte prosím?

(reakce na) Poruchy dragstarů

24.4.2016 v 22:31 | Nahoru | #28
corbi> Zeptej se i tady, třeba poradí

http://www.motorkari...t=161582&pgr=305
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... jidashek 25 8.4.2024 v 09:29 Rooks
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 4 8.4.2024 v 08:43 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Popraskané přiruby, co na čištění k... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 10 2.4.2024 v 21:00 50789


TOPlist