http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Monster
Tady to máš napsaný. Je ti 21 let, moderní generace, určitě mluvíš anglicky jak když mrská
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Topper píše: No příteli náš,tak pokud máš něco naježděné,tak je 900M ta pravá.600M bych doporučil začínajícím.2ventil poznáš tím že je to vzducháč např.M600,M750,M900,S2R800,S2R1000 desmodue. 4Ventil byvaj S4,S4R Tyto mají motory916,testasttreta1000, desmoqvatro.liši se hlavně ve výkonu kde 4v jsou silnější a trošku dražší na servis,než desmodue motory.a hlavně se liši tím že desmodue jsou vzduchače s olejovým chlazením,a desmoqvatro jsou vodníci,s olejovým chlazením.vyjímkou jsou si myslím motory uloženy do ST2 a to je motor ss900desmodue i.e s vodou chlazenýma hlavama.
No vidíš, on se vždy najde nějakej blbec co odpoví, tak co by se namáhal
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
rozdíl mezi 2v a 4v je ve velkym chladiči před motorem - 2v má jenom malý, olejový (a to seriově pouze 900...k 750 šel doobhjednat, na 600 se snad dával jenom jako DoDo)
sám mám už tři roky 900 i.e. a spokojenost - k dokonalosti mi chybí pouze 30 koní a stejně tolik krouťáku, ale to je daň za retro motor...
podvozek, ač není štělovací, tak bohatě stačí
přední brzdy nekompromisní, zadní nebrzdí
rozvor je tak krátký, že je mašina od rozjezdu nervózní > miluje zatáčky, nenávidí rovinky - stejně jako páníček
převodovka nekonečná - peklo ve městě, když chceš dodržovat 50 nebo jedeš s holkama
zadní kyvka vrchol nevkusu a hnusu (je na tom jekl jak na japonský rozpočtovce)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
selkie píše:
sám mám už tři roky 900 i.e. a spokojenost - k dokonalosti mi chybí pouze 30 koní a stejně tolik krouťáku, ale to je daň za retro motor...
zapomnels dodat, ze minimalne sezonu a pul uz jsi nevyjel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Petr_VFR píše: zapomnels dodat, ze minimalne sezonu a pul uz jsi nevyjel
no Ty seš zlej ale až vyjedu, tak to bude krásný
a doufám, že se na LGT přidáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
selkie píše: no Ty seš zlej ale až vyjedu, tak to bude krásný
a doufám, že se na LGT přidáš
te zkratce nerozumim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Petr_VFR píše: te zkratce nerozumim
bavili jsme se o tom...mělo se to jet koncem srpna...tys měl hotovost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
selkie píše: bavili jsme se o tom...mělo se to jet koncem srpna...tys měl hotovost
tak zalezi, v kterem roce to bude, no
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
stráťa píše: knedlo> Všechny "velký motory" (tzn. obsah větší než 800).
všechny starý velký motory...od Testastretta evoluzione a novýho dvouventilu jsou už taky mokry..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
http://www.ducati-cz...onster-1100-evo.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
zmulin píše: stráťa> Neplatí
http://www.ducati-cz...100-evo.html [/quote]
no já jsem nechtěl dělat zase hnidpicha, ale suchárnu jsem na nový už snad na žřádný neviděl. K mání jsou i suchý kity...ale je to další raneček...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster
Morb... píše: ja zacinal na M600 ( opomenu-li fichtla, stopetasedmu... ) a jsem rad ze jsem to tak udelal. Ono do tech 130K\h to prcha celkem slusne. Kdyz nekde neco po.. tak ti to sice naznaci, ale nezabije te. Nic to nezere, guma ti vydrzi taky vecnost... Je to ovladatelny jak kolo.Do ted si vycitam ze jsem sel do 900ss misto do M900. Zalezi jestli mas neco najeto ci ne. jestli jo bez do 900 jestli ne 600 ti na 2-3 roky vystaci jako prd.
No, tak s tou gumou nevím, nevím. Hodně záleží na stylu jízdy! Já měl M600 10 měsíců. Neříkám, že to nějak trhá asfalt, ale rozhodně ten dvouvál dá té gumě zabrat a dost často se mi stávalo, že mi při podřazovaní šlo kolo do smyku. Podle mě to žere gumy víc než nějaká čtyřválcová motorka.
Osobní názor: Pokud začínáš, jdi do M600. Mohla by ti stačit. Já jezdil rok na mustangovi, pak rok na CBR 125 a pak M600 a těch 10 měsíců mi stačilo k tomu, abych to prodal. Už po prvních dvou měsících jsem si říkal, že je to slabé. Najezdil jsem na tom za tuhle sezónu 8500km... Každopádně nevím, jestli bych příště volil jinak. Ty zkušenosti ničím nevynahradím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |