globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Monster
6.10.2012 v 20:15
Ahoj tak nějak plánuji kupovat motorku, mám zálusk na monstra zatím ještě zvažuji jestl i600 nebo 900, dočetl jsem se že určitě nebrat karburátor, spíše stříkačku a prý radši 2 ventil než 4 ventil ... btw jak poznám která je 2 ventil a která 4 ventil je to daný nějakým rokem ? díky
Předchozí
1 2
Následující

Ducati Monster

6.10.2012 v 20:34 | Nahoru | #1
Co třeba použít Google? Todle jsou úplně základní informace který najdeš rychleji než sem zadáš dotaz.
Jenom by mě zajímalo proč nechceš karburátor když ani nevíš kterej model vlastně chceš...

Ducati Monster

6.10.2012 v 20:37 | Nahoru | #2
Přesně tak, je lepší se zeptat a nechat za sebe řešit jiné, než používat vlastní mozek, že?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Monster

Tady to máš napsaný. Je ti 21 let, moderní generace, určitě mluvíš anglicky jak když mrská

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

6.10.2012 v 20:40 | Nahoru | #3
No příteli náš,tak pokud máš něco naježděné,tak je 900M ta pravá.600M bych doporučil začínajícím.2ventil poznáš tím že je to vzducháč např.M600,M750,M900,S2R800,S2R1000 desmodue. 4Ventil byvaj S4,S4R Tyto mají motory916,testasttreta1000, desmoqvatro.liši se hlavně ve výkonu kde 4v jsou silnější a trošku dražší na servis,než desmodue motory.a hlavně se liši tím že desmodue jsou vzduchače s olejovým chlazením,a desmoqvatro jsou vodníci,s olejovým chlazením.vyjímkou jsou si myslím motory uloženy do ST2 a to je motor ss900desmodue i.e s vodou chlazenýma hlavama.

Ducati Monster

6.10.2012 v 20:44 | Nahoru | #4
karburatorová verze ducen je dobrá! Někdo řiká I.E. Někdo frkáče. Já bych si klido přikoupil M900 KARBEC! Je to spolehlivá klasika.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 20:48 | Nahoru | #5

Topper píše: No příteli náš,tak pokud máš něco naježděné,tak je 900M ta pravá.600M bych doporučil začínajícím.2ventil poznáš tím že je to vzducháč např.M600,M750,M900,S2R800,S2R1000 desmodue. 4Ventil byvaj S4,S4R Tyto mají motory916,testasttreta1000, desmoqvatro.liši se hlavně ve výkonu kde 4v jsou silnější a trošku dražší na servis,než desmodue motory.a hlavně se liši tím že desmodue jsou vzduchače s olejovým chlazením,a desmoqvatro jsou vodníci,s olejovým chlazením.vyjímkou jsou si myslím motory uloženy do ST2 a to je motor ss900desmodue i.e s vodou chlazenýma hlavama.



No vidíš, on se vždy najde nějakej blbec co odpoví, tak co by se namáhal

Ducati Monster

6.10.2012 v 20:56 | Nahoru | #6
Vůbec bych se nebál karbců Dvouventil jede o něco líp od spodu, je takový neurvalý, naopak čtyřventil je motorka co letí jak utržená z řetězu. Třída Monster nabízí mnoho kombinací a vybrat si muže každý.

(reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 21:11 | Nahoru | #7
seikos> co už.

Ducati Monster

6.10.2012 v 22:29 | Nahoru | #8
jestli je ti 21 a nejsi příliš vyjetej...nechal bych 4ventily zatím na pokoji.
Na rozježdění ti 900(ie) bude bohatě stačit.
Taky jde o to, kolik na to máš peněz. Event. S2Rko 800, S2R resp.1000ccm vzducháč.
ST2, ST3 ... taky zajímavý cesťáky...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

6.10.2012 v 22:43 | Nahoru | #9
900 je slaboučká, 600 na tom bude o poznání hůř...navíc bez typicky Ducatí suchý spojky

rozdíl mezi 2v a 4v je ve velkym chladiči před motorem - 2v má jenom malý, olejový (a to seriově pouze 900...k 750 šel doobhjednat, na 600 se snad dával jenom jako DoDo)

sám mám už tři roky 900 i.e. a spokojenost - k dokonalosti mi chybí pouze 30 koní a stejně tolik krouťáku, ale to je daň za retro motor...

podvozek, ač není štělovací, tak bohatě stačí

přední brzdy nekompromisní, zadní nebrzdí

rozvor je tak krátký, že je mašina od rozjezdu nervózní > miluje zatáčky, nenávidí rovinky - stejně jako páníček

převodovka nekonečná - peklo ve městě, když chceš dodržovat 50 nebo jedeš s holkama

zadní kyvka vrchol nevkusu a hnusu (je na tom jekl jak na japonský rozpočtovce)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:11 | Nahoru | #10

selkie píše:
sám mám už tři roky 900 i.e. a spokojenost - k dokonalosti mi chybí pouze 30 koní a stejně tolik krouťáku, ale to je daň za retro motor...



zapomnels dodat, ze minimalne sezonu a pul uz jsi nevyjel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:17 | Nahoru | #11

Petr_VFR píše: zapomnels dodat, ze minimalne sezonu a pul uz jsi nevyjel


no Ty seš zlej ale až vyjedu, tak to bude krásný

a doufám, že se na LGT přidáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:23 | Nahoru | #12

selkie píše: no Ty seš zlej ale až vyjedu, tak to bude krásný

a doufám, že se na LGT přidáš



te zkratce nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:25 | Nahoru | #13

Petr_VFR píše: te zkratce nerozumim


bavili jsme se o tom...mělo se to jet koncem srpna...tys měl hotovost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:27 | Nahoru | #14

selkie píše: bavili jsme se o tom...mělo se to jet koncem srpna...tys měl hotovost



tak zalezi, v kterem roce to bude, no

(reakce na) Ducati Monster

6.10.2012 v 23:30 | Nahoru | #15

Petr_VFR píše: tak zalezi, v kterem roce to bude, no


Takže Ty nepřestaneš, jo?

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

7.10.2012 v 00:54 | Nahoru | #16
kluci kdyz jsme u toho, ktery monsty maj suchou spojku? pry ten novy nema a S2R taky ne co je natom pravdy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 06:37 | Nahoru | #17
knedlo> Všechny "velký motory" (tzn. obsah větší než 800).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 07:38 | Nahoru | #18

stráťa píše: knedlo> Všechny "velký motory" (tzn. obsah větší než 800).



všechny starý velký motory...od Testastretta evoluzione a novýho dvouventilu jsou už taky mokry..

(reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 10:34 | Nahoru | #19

knedlo píše: kluci kdyz jsme u toho, ktery monsty maj suchou spojku? pry ten novy nema a S2R taky ne co je natom pravdy?



S2R 800 má mokrou,S2R 1000 suchou

Naposledy editováno 07.10.2012 10:35:09

Ducati Monster

7.10.2012 v 10:58 | Nahoru | #20
Některé novější modely u Ducati od mokré ustupují (848, 1199 Panigale) A myslím, že do budoucna budou od suché stále víc ustupovat, ale nějaký ten model ji bude mít vždycky. Já měl jasno... mokrá spojka, letmáč, dvouventilový vzducháč a výfuky na sebou.

(reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 11:12 | Nahoru | #21
seikos> Ano ano zrušme celé forum páč na každou otázku najdeme řešení někde na netu.Podle mě si blbec Ty a ne někdo kdo se snaží pomoci a poradit.Proč by se nemohl panebože zeptat?Od toho to tu celé přeci je ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 12:02 | Nahoru | #22
t_freedom> Testastretta evoluzione se do Monsteru pokud vím nikdy nedostala a dvouventil v M1100 má pořád suchou takže pořád platí co jsem napsal.

Ducati Monster

7.10.2012 v 12:20 | Nahoru | #23
tak pokud jsi Ducati Monstera nikdy nemel, coz asi ne, dobrou sluzbu pro nauceni ti udela i Monster 600, 620 i.e., atd. Zase takove lemry line to nejsou a take ti par chyb odpusti a hlavne je to lehka motorka lehce ovladatelna, jak rikam pro zacatky dobre!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster

7.10.2012 v 13:11 | Nahoru | #24
ja zacinal na M600 ( opomenu-li fichtla, stopetasedmu... ) a jsem rad ze jsem to tak udelal. Ono do tech 130K\h to prcha celkem slusne. Kdyz nekde neco po.. tak ti to sice naznaci, ale nezabije te. Nic to nezere, guma ti vydrzi taky vecnost... Je to ovladatelny jak kolo.Do ted si vycitam ze jsem sel do 900ss misto do M900. Zalezi jestli mas neco najeto ci ne. jestli jo bez do 900 jestli ne 600 ti na 2-3 roky vystaci jako prd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

7.10.2012 v 18:12 | Nahoru | #25

Ducati Monster

7.10.2012 v 20:02 | Nahoru | #26
díky díky , do Jara se rozhodne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

8.10.2012 v 06:18 | Nahoru | #27

zmulin píše: stráťa> Neplatí
http://www.ducati-cz...100-evo.html [/quote]

no já jsem nechtěl dělat zase hnidpicha, ale suchárnu jsem na nový už snad na žřádný neviděl. K mání jsou i suchý kity...ale je to další raneček...

Ducati Monster

8.10.2012 v 09:19 | Nahoru | #28
Poslední "suchý" mohykáni jsou velkej Hypermotard a eskovej Streetfighter....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster

8.10.2012 v 09:42 | Nahoru | #29
zmulin> Nj, nějak mi uteklo že EVO má mokrou. Obyčejný 1100 a 1100S ještě měli suchou.

(reakce na) Ducati Monster

8.10.2012 v 23:27 | Nahoru | #30

Morb... píše: ja zacinal na M600 ( opomenu-li fichtla, stopetasedmu... ) a jsem rad ze jsem to tak udelal. Ono do tech 130K\h to prcha celkem slusne. Kdyz nekde neco po.. tak ti to sice naznaci, ale nezabije te. Nic to nezere, guma ti vydrzi taky vecnost... Je to ovladatelny jak kolo.Do ted si vycitam ze jsem sel do 900ss misto do M900. Zalezi jestli mas neco najeto ci ne. jestli jo bez do 900 jestli ne 600 ti na 2-3 roky vystaci jako prd.



No, tak s tou gumou nevím, nevím. Hodně záleží na stylu jízdy! Já měl M600 10 měsíců. Neříkám, že to nějak trhá asfalt, ale rozhodně ten dvouvál dá té gumě zabrat a dost často se mi stávalo, že mi při podřazovaní šlo kolo do smyku. Podle mě to žere gumy víc než nějaká čtyřválcová motorka.

Osobní názor: Pokud začínáš, jdi do M600. Mohla by ti stačit. Já jezdil rok na mustangovi, pak rok na CBR 125 a pak M600 a těch 10 měsíců mi stačilo k tomu, abych to prodal. Už po prvních dvou měsících jsem si říkal, že je to slabé. Najezdil jsem na tom za tuhle sezónu 8500km... Každopádně nevím, jestli bych příště volil jinak. Ty zkušenosti ničím nevynahradím
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist