bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800
26.12.2011 v 21:26
Zdravím, chtěl bych poradit co s vydřenou klikou na prvním válci na Suzuki Marauder VZ 800. Buď někoho,kdo by si troufnul tu kliku opravit. Nebo sehnat někde novou? Už to bylo jednou na opravě a závada se zase vyskytla. Nevím si s tím rady. Jestli má cenu tam znova nanášet tu kompozici, je to velmi drahé a výsledek je nejistý a asi to nevydrží dlouhou dobu. Díky za odpověď.

Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

26.12.2011 v 22:10 | Nahoru | #1
Pokuď se oprava klikovky udělá dobře, tak je stejně kvalitní, jako originál.

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

26.12.2011 v 23:09 | Nahoru | #2
Maraudery jsou bohužel na klikovky trošku náchylný, holt né vše se vždy povede. Při opravě kliky to chce taky vyměnit všechny šály a hodně dobře zkontrolovat olejový čerpadlo nebo vyměnit. Zkus sehnat druhý motor a uvidíš že se ve většině případů dají sehnat jen ty přidřený na klice. Jinak podle mě nanášení plazmou je na opravu klik motocyklů nepoužitelný - životnost. funkční? nefunkční nefunkční a není to dlouho co se po inzerci motal Marauder střelenej na předek.

Naposledy editováno 26.12.2011 23:20:53

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 09:35 | Nahoru | #3
Zdarec, dělal jsem dva Intrudery a jednoho Maraudera co měly stejnej problém.
Jde o to, jak moc je čep vydřenej. Pokud je to mále, je lepší ho obrousit a udělat silnější šálky. Pokud je to moc, musí se nanést plasmou kompozice.
Oboje jsem nechával dělat u pana ing. Černohorského v Rosicích. Zatím jezdí všechny
Písni PMku, dám Ti číslo...
P.S. podle jeho slov dělá tuto kliku minimálně 10 krát za rok... Holt to není zrovna zdařilá konstrukce a závisí to na stylu jízdy a samozřejmě bezvadným stavu mazání (podle mě nejsou dostatečně velký mazací kanály.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 13:55 | Nahoru | #4
Dřík>
Ahoj, ten čep byl před první opravou hodně vydřenej. Začalo mi to klepat v motoru 70km od domu a chtěl jsem za každou cenu dojet domů. Jel jsem v závěru už pomalu, tušil jsem, že je něco s motorem. Ale kouslo se mi zadní kolo a vytekla okamžitě všechna voda z chladiče. Bylo jasné, že je konec. Motor mi opravovali zkušení opraváři v Droždíně u Olomouce. Kliku poslali panu ing. Černohorskému v Rosicích. Klika měla o 2-3mm větší průměr. Pan Černohorský řekl, že je to hodně vydřené a že se pokusí s tím něco udělat, ale nedal na to 100% záruku. Víš, motorka mi brala celkem dost oleje už dřív. Nepřikládal jsem tomu ale velký význam, ačkoliv jsem měl. Po opravě kliky u p. Černohorského byl motor smontován, ale šálky tam byly dané ty původní a čerpadlo před tím přidřené, bylo jen vyčištěné od pilin a použité taky. Olej nalili na max. rysky. Každý, kdo za mnou jel mi pak říkal, že mi to hrozně z horního výfuku kouří a že se za mnou nedá jet, natož dýchat. Ujel jsem po opravě přesně 616km a byl jsem s olejem úplně na suchu. Po 300km jsem olej ještě kontroloval, byla ho půlka mezi ryskama. Bylo mi řečeno, že si motor sedá a že si to nějaký olej vzalo a že se to ustálí. Závěr je opět vydřená klika na 1. válci a pan Černohorský se už další opravy v podobě nanášení kompozice zřekl. Takže motor je rozdělaný a řešení je v nedohlednu. Docela mě tato situace trápí.
Všechny motory na prodej jsou v naprosté většině chycené na tom 1. válci. Tak nevím, co dál. Měj se a dík za odpověď

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 14:05 | Nahoru | #5
Katana> Čau, máš bohužel pravdu ve všem, co píšeš. Šály byly použity původní, přidřené a posléze vyčištěné čerpadlo taky. A velká spotřeba oleje je taky problém. Motory jsou v naprosté většině chycené na 1. válci. A nanášení té plazmy taky moc nevěřím - životnost. Čus Ivo

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 15:20 | Nahoru | #6
Nějak mi uniká souvislost přidřené kliky a nadměrné spotřeby oleje. U soutěžáku jsme měli kliku opravenou nanášením materiálu a následně opracovanou s použitím normálního lágru a klika držela 2 sezóny bez problému a drží doteď.(motor je už jako záložní z důvodu náhrady za silnější).Řešil tam někdo proč ten olej tak moc žere?

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 15:45 | Nahoru | #7
Subi> Od začátku mě motorka brala více oleje než je zdrávo. Několikrát jsem ho tam měl úplné minimum. Sice jsem to kontroloval, občas dolil, ale ne pořád. Souvislost je v tom, že se to patrně stalo nedostatkem oleje v motoru. Naposledy to začalo klepat proto, protože už to bylo úplně bez oleje. Nenapadlo mě, že po 600km tam nebude vůbec olej, že to bude po opravě tolik brát. Jel jsem delší trasu a tohle se stalo. Je mi jasné, že bez oleje to nejde, kontrolka na budíku ukazuje tlak, ne množství oleje.

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 15:54 | Nahoru | #8
Ono by to chtělo víc info,jestli se zadřelo kvůli nedostatku oleje(třeba proč motor po opravě ten olej vzal),nebo kvůli špatně provedené předchozí opravě(použití poškozených součástek). Neházel bych vinu na nanášení kompozice( já osobně s ní mám jen dobré zkušenosti 430 HP a oprava držela),těch důvodů může být spousta a to i třeba ponechání poškozeného lágru,nataženého oka ojnice,špatného tlaku oleje a podobně.Chci tím říc,že najít příčinu závady než budeš řešit důsledek,abys ten motor nedělal po pár set km znovu.

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 16:09 | Nahoru | #9
Subi> Proč ten motor tolik žere nikdo neřešil. Po opravě mi bylo řečeno, že motor si musí sednout a že toho oleje trochu ubude. Tak jsem tomu věřil, je to logické. Myslím si, že že by ta kompozice vydržela, kdyby tam byl dostatek oleje. Příčinu větší spotřeby nevím, máš pravdu, tohle je potřeba prvě vyřešit, ať to za chvilku zase nedělám znovu. Už jsem se na tom bál jet i někde dál.

Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 16:14 | Nahoru | #10
Na většinu otázek by ti měli odpovědět mechanici co motor dávali dohromady,zda a co měnili,co měřili a kontrolovali,jaké součástky dali nové a které ponechali.Snad se dopátráš toho co se stalo.

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 22:00 | Nahoru | #11
Podle toho, co píšes by bylo nejlepší tento motor hodit do "kopřiv". Určitě už delší dobu dobře nemaže. Takže to je jako kdyby měl najeto 500tis km.

Určitě je chyba u firmy, co prováděla "opravu". Jak nedám 100% záruku? Tak se na to měl vykašlat a na rovinu říci, že to dělat nebude, že to za to nestojí a výsledek bude stát za ......
Sám budu teď nechat opravovat kliku na 400+HP autu a požaduji férové jednání a záruku. Jinak to nemá smysl dělat.

2 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 22:55 | Nahoru | #12
Daňa Marauder:
Tu spotřebu oleje si měl řešit dávno, vůbec se nedivím, že jsi přidřel klikový mechanismus i s ojnicí - Tvoje chyba a za tu se platí.
Příčina proč se ztrácí olej z motoru je: opotřebované gufera dříků ventilů + případně zapečené kroužky na pístech díky nedodržování servisního intervalu výměny oleje v motoru.

Na ty zkušené opraváře z Droždína u Olomouce bych se radši neobracel, nebo to pos..ou jako minule.Sorry ale namontovat do klikovýho mechanismu staré poškozené šálky je zcela jistá smrt pro funkci motoru.
Kup funkční motor z Tipmota jak uvedl výše zůčastněný Katana a neřeš stávající stav Tvého motoru.

Schválně by mne zajímalo, kolik jsi zkušeným opravářům z Droždína u Olomouce za rádoby repas motoru zaplatil.

Čus Soused

2 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

27.12.2011 v 23:30 | Nahoru | #13
Dřík píše:P.S. podle jeho slov dělá tuto kliku minimálně 10 krát za rok... Holt to není zrovna zdařilá konstrukce a závisí to na stylu jízdy a samozřejmě bezvadným stavu mazání (podle mě nejsou dostatečně velký mazací kanály.

Konstrukci klikového mechanismu a stylu jízdy na motorce bych vůbec nespojoval s hloupostí majitele stroje, že se o něj náležitě nestará jak má.
Ještě jsem se nesetkal, že by Japonci udělali špatný systém mazání motoru, konkrétně u Véčka.

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 10:14 | Nahoru | #14

SOUSEDRH9 píše: Dřík píše:P.S. podle jeho slov dělá tuto kliku minimálně 10 krát za rok... Holt to není zrovna zdařilá konstrukce a závisí to na stylu jízdy a samozřejmě bezvadným stavu mazání (podle mě nejsou dostatečně velký mazací kanály.

Konstrukci klikového mechanismu a stylu jízdy na motorce bych vůbec nespojoval s hloupostí majitele stroje, že se o něj náležitě nestará jak má.
Ještě jsem se nesetkal, že by Japonci udělali špatný systém mazání motoru, konkrétně u Véčka.



jak jsem řekl, měl jsem tu 3 tyto motory a jednomu dokonce vycestovala ven ojnice...myslíš, že to je zdařilá konstrukce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 10:21 | Nahoru | #15

Daňa_Marauder píše: Dřík>
Ahoj, ten čep byl před první opravou hodně vydřenej. Začalo mi to klepat v motoru 70km od domu a chtěl jsem za každou cenu dojet domů. Jel jsem v závěru už pomalu, tušil jsem, že je něco s motorem. Ale kouslo se mi zadní kolo a vytekla okamžitě všechna voda z chladiče. Bylo jasné, že je konec. Motor mi opravovali zkušení opraváři v Droždíně u Olomouce. Kliku poslali panu ing. Černohorskému v Rosicích. Klika měla o 2-3mm větší průměr. Pan Černohorský řekl, že je to hodně vydřené a že se pokusí s tím něco udělat, ale nedal na to 100% záruku. Víš, motorka mi brala celkem dost oleje už dřív. Nepřikládal jsem tomu ale velký význam, ačkoliv jsem měl. Po opravě kliky u p. Černohorského byl motor smontován, ale šálky tam byly dané ty původní a čerpadlo před tím přidřené, bylo jen vyčištěné od pilin a použité taky. Olej nalili na max. rysky. Každý, kdo za mnou jel mi pak říkal, že mi to hrozně z horního výfuku kouří a že se za mnou nedá jet, natož dýchat. Ujel jsem po opravě přesně 616km a byl jsem s olejem úplně na suchu. Po 300km jsem olej ještě kontroloval, byla ho půlka mezi ryskama. Bylo mi řečeno, že si motor sedá a že si to nějaký olej vzalo a že se to ustálí. Závěr je opět vydřená klika na 1. válci a pan Černohorský se už další opravy v podobě nanášení kompozice zřekl. Takže motor je rozdělaný a řešení je v nedohlednu. Docela mě tato situace trápí.
Všechny motory na prodej jsou v naprosté většině chycené na tom 1. válci. Tak nevím, co dál. Měj se a dík za odpověď



Se zkušenostmi těch opravářů bych si dovolil nesouhlasit. Přidřené čerpadlo co dali zpátky, mluví za vše. To, že Ti to žralo olej tím stylem jak žralo bych přisuzoval vyšlehaným pístů/válcům, zkušenost s VS600. Takové množství už pře gufírka ventilů neprojde... Pokud to mělo malý tlak...což asi určitě ano, tak šel "do kytek" i ten čep. Navíc bych si nechal dodat i šálky s vhodným materiálem pro tu kompozici, což asi taky neproběhlo.
Teď už se p.Černohorskému nedivím...pokud to je moc a po návaru, tak je po ní...
Máš tři možnosti:
1) buď zkusit opravu odstraněním čepu a nalisováním nového (což tady by se muselo spočítat, protože přesazení je malý a nedovolí Ti vybrat celou díru ve středovým setrváku)
2) nebo čekat až se někde objeví motor s klikou v pohodě (jeden majitel čekal skoro tři roky a nenašli jsme nic)
3) a nebo koupit novou (mohl bych se Ti zeptat za kolik bych ji měl já)

Naposledy editováno 28.12.2011 10:41:00

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 12:20 | Nahoru | #16

SOUSEDRH9 píše: Daňa Marauder:
Tu spotřebu oleje si měl řešit dávno, vůbec se nedivím, že jsi přidřel klikový mechanismus i s ojnicí - Tvoje chyba a za tu se platí.
Příčina proč se ztrácí olej z motoru je: opotřebované gufera dříků ventilů + případně zapečené kroužky na pístech díky nedodržování servisního intervalu výměny oleje v motoru.

Na ty zkušené opraváře z Droždína u Olomouce bych se radši neobracel, nebo to pos..ou jako minule.Sorry ale namontovat do klikovýho mechanismu staré poškozené šálky je zcela jistá smrt pro funkci motoru.
Kup funkční motor z Tipmota jak uvedl výše zůčastněný Katana a neřeš stávající stav Tvého motoru.

Schválně by mne zajímalo, kolik jsi zkušeným opravářům z Droždína u Olomouce za rádoby repas motoru zaplatil.

Čus Soused



Presne tak...
Jestli tazatel absolutne SRAL na olej a nejake doplneni nezajem natoz vymene nejaka nekdy tak jsme doma

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 15:38 | Nahoru | #17
SOUSEDRH9> Víěš jsem 4. majitelem té motorky, olej jsem pravidelně vyměňoval. Nic nenasvědčovalo tomu, že by se něco mohlo stát. A při vysytnutí prvního problému, jsem tam měl dost oleje, hlídal jsem to a doplňoval ho. Až po té opravě to začalo moc brát ten olej víc. Oprava stála dohromady se vším 32.000kč. Celkem rana.

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 15:56 | Nahoru | #18
AndělČK> No myslím si taky, jestli ten motor už delší dobu nemaže. Nevím jestli to vydrží, až se to opraví. Jestli to má vůbec cenu opravovat. A nový motor taky něco stojí. Chtěl bych to dotahnout až do konce.

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

28.12.2011 v 16:02 | Nahoru | #19
Dřík> Čau, tak se prosímtě zeptej na tu kliku, kolik by to stálo a dej mi vědět. Dík

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

2.1.2012 v 12:15 | Nahoru | #20
Daňa Marauder:Kup funkční motor z Tipmota http://www.tipmoto....41-motor-vz800.html, jak už psal Katana a já, výše uvedeno v diskuzi a neřeš stávající klikový mechanismus-motor, který již nepůjde repasovat.

Kdyby bylo i možné repasovat stávající kliku, tak dáš za opravu hodně peněz, opět z nejistým výsledkem funkčnosti celého motoru.

To co navrhoval Dřík:
- k bodu 1, je opět náročné na opravu stávající kliky s nejistým výsledkem a finančné nákladné.

- k bodu 2, je nesmysl čekat na vhodný motor, viz zkušenost Dříka

- k bodu 3, pochybuju, že Dřík Ti sežene origo kliku levněji, než z Partsdepot za cca 29000,- .
Navíc koupě nové kliky odysea nekončí.Musíš ještě dopasovat zbylé součástky klikového mechanismu příslušné šálky kliky + ojnic a to jsou další peníze navíc, takže kup funkční ojetý motor z Tipmota za 14500,- a budeš opět jezdit

Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

2.1.2012 v 18:53 | Nahoru | #21
Za 29 jifakt neseženu...i když mám na origo slevy.
Po opravě nebo nové klice samo následují šálky ojnic a kluzná ložiska kliky v karterech...takže jak řekl SOUSEDRH9, další peníze.
Jdi do toho motoru...ten Tvůj prodáš po dílech a možná ještě vyděláš

1 reakcí na tento příspěvek Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

2.1.2012 v 20:40 | Nahoru | #22
Já z opravy jednoho motoru Maraudera na jaře vycouval, zaprvé vím jaká je pověst těch motorů a zadruhé proč toto vlastně píšu je cena opravy, když vycházím z toho že klika je opravdu hodně zadřená aby oprava byla opravdu 100% je nutné vyměnit kliku, samozřejmě ta klika rozklepe ojniční oko tak ještě ojnici, olejový čerpadlo, šály, minimálně těsnění pod válce, hlavy, boční víka, olej, filtr a máme co dělat aby cena skončila okolo 50tkč. Zadalší, velké podbroušení kliky (čepu) má podstatný vliv na pevnost (kliky) a to co se navaří klice k pevnosti nepomůže, jen se zvětší průměr, proto bych do navařování nešel. Motor jsem zháněl půl roku a nesehnal, takže u tohoto typu se moc váhat s koupí jiného nevyplácí, jen nekoupit zajíce v pytli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

5.1.2012 v 14:21 | Nahoru | #23
SOUSEDRH9> Zdar,díky za info ohledně toho motoru. Zrovna dnes ráno jsem jel přes Humpolec a měl jsem čas, ale nevěděl jsem to. Záleží v jakém stavu je ale ten motor. Je to nejlepší řešení, druhý motor a jezdím. Tak to budu pitvat, oprava kolem 50.000kč a zase budu jezdit se strachem trochu víc otočit plynem. A už mě to 32.000 stálo. To víš, že se mě z té 1.opravy taky pěkně protočily panenky. Zavolám tam a dám ti pak vědět, jak to dopadlo. Dík, Ivo

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

5.1.2012 v 14:45 | Nahoru | #24
Katana> Čau, koupit jiný motor je fakt nejlepší řešení, pokud ale není chycený taky na nějakém válci. Dá se to nějak zjistit, než to koupím? Cena 14.500kč je hodně dobrá cena. A
samozřejmě, že chci na jaře jezdit. Moc jsem toho minulý rok nenajezdil, ačkoliv jsem chtěl.Díky, moc jste mě pomohli. Čus Ivo

Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

5.1.2012 v 15:12 | Nahoru | #25
Ahoj. Myslím že asi nepůjde zjistit skutečný stav motoru bez nastartování a projetí, nezbyde asi nic jinýho než doufat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

22.8.2012 v 11:29 | Nahoru | #26
SOUSEDRH9>
Ahoj, chlapi koupil jsem MAraudera z Italie - chycený přední válec na klice. Rozdelal, kliku mi přebrousili v Urbe, oko bylo jen mírne deformovane - nejaké setinky mm. sálky byly rozklepané. MArauder šel nastartovat adokud byl studený olej ani neklepal jakmile se zacal olej ohrivat zacal mírne klepat. To přisuzuji snížené viskozitě a tudíž ztrátě schopnosti vymezovat už tak velikou vůli která tam vznikla. Obecně k Marauderům. Mají BRUTÁLNÍ naddimenzované olejové čerpadlo. Mají jen jedno avymezovací axiální ložisko. Na druhém válci není. Nechal jsem si doděla Bronzové. Aby se ani tama neztrácel tlak při mazání. A pravdou bohužel je, že konstrukčně tento motor není úplně OK. Protože prostě je náchylný a shodně odchází paradoxně přední válec, který je blíže olejovému čerpadlu. Pokud se ale udělá repase klikovky SPRÁVNĚ, vybrousí se (pokud je to ještě možné), srovná se ojnice, oko, popřípadě klika může od klepání být o nějaké drobné přetočená a musí se srovnat a pokud se dají nové šálky (suzuki je vůbec nedělá ty výbrusové, ty jejich barvičky A-Zelená, B- Černá, C - hnědá, D - žlutá a E - modrá jsou jen tolerantnostní třídy) - a správně se vyšábrují, tak ten motor musí vydržet. Šálky musí být správně vymezeny. Používá se na to "plastigejč" - taková hmota nacpe se tam , ojnice se stáhne pak rozdělá a vidíte jasně jak sedí. Následně Liqui Moly - pasta do všech kluzných částí proprvní start a zajetí. Pasta Liqui Moly LM48 zanechá maznou vrstičku cca 4 mikrony a chrání kliku při zajíždění.
Hlídat olej, dodržovat výměny a pozor, díky konstrukci motoru konkrétně tento je vlemi háklivý na studené starty a tady trpí klika nejvíce. rozdílná roztažnost hliníku a kovu při této konstrukci způsobuje změny talku mazacího oleje při stejných obrátkách.
V Uherském Ostrohu je firma Mako 2000 - profíci, kteří se klikovkama broušnením a repasema motorů zabívají desítky let. Jsou to profíci.Nabrousí cokoliv i pravěký pazourek tak aby se s ním dalo krájet maso . Kdo chcete poradit s tímto motorem -* prošel jsem si také svým - volejte na 724 132 090. A závěr? Ano MArauder Motor je díky své konstrukci náchylný na přidření prvního válce na klice. Pkud s eto stane, uslyšíte sebemnenší klepání. IHNED zastavit. Nejet dál. rozhodoit motor. PO přeboroušení, ošálkování adodání dodatečného axiálního ložiska musí motor natočit další STOTISÍCE
Bukatch

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

22.8.2012 v 11:30 | Nahoru | #27
Daňa_Marauder> Co blázníš akých 32 tisíc ?
Motor na Maroša i s těsněníma a přebrusem kliky jde do desítky udělat

(reakce na) Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

22.8.2012 v 12:22 | Nahoru | #28
Bukatch> sikovnej a super recenze

Vydřená klika - Suzuki Marauder VZ 800

16.2.2014 v 09:53 | Nahoru | #29
Jsou tyto motory s nachilnosti k pridreni u vsech roků vyroby?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 2 7.1.2024 v 13:59 1100Virago
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 5 6.12.2023 v 11:42 linhic
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 0 8.9.2023 v 22:32 Dano998
Brašny na Suzuki VZ 800 Suzuki VZ 800 Marauder Faier 2 5.9.2023 v 18:28 Boris.


TOPlist