bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tiger XC800 zkušenosti
Moje mini-recenze

Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech

Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )

Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi

Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat

Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.

Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas

Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC

Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:

Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky

+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .

Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)

Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.

KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!

Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek

+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)



Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

1.8.2012 v 21:49 | Nahoru | #301
Tak to zní logicky
Až otestuješ tygříka, tak dej vědět

Tiger XC800 zkušenosti

3.8.2012 v 15:18 | Nahoru | #302
advrider.com/forums/showthread.php
Rychlá výměnu vzduchového filtru asi nehrozí

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

22.8.2012 v 11:41 | Nahoru | #303

PetrAT píše: Tak to zní logicky
Až otestuješ tygříka, tak dej vědět



Takze posledni zpravy - kdekoliv mi motorku pujci a budou se chovat jako zakaznikovi, ale bohuzel mimo DK Racingu. Takze at si kazdy udela obrazek o DK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

22.8.2012 v 11:48 | Nahoru | #304

Jenik789 píše: prikladam vynatek z emailu v originale:
"Triumph offer a worldwide warranty that is offered providing the motorcycle meets the attached terms and conditions. This is found within the ‘Motorcycle Service Handbook’ that is supplied with the motorcycle. Please note that maintenance of the warranty is dependent on having the motorcycle serviced by an authorised Triumph dealer – note 3. "

Edit: - tady je mas Triumph Warranty Terms Conditions.pdf



jeste par ziskanych informaci - je nutne, aby i predprodejni pripravu a servis delal autorizovany servis, coz chapu. Realne tedy pokud nekdo koupi motorku (at starsi nebo novou), ktera vcetne predprodejni pripravy bude v peci autorizovaneho servisu, pak i DK Racing musi uznat zaruku. Tuto informace je asi nepotesi, ale je to tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

24.8.2012 v 18:58 | Nahoru | #305

Jenik789 píše: jeste par ziskanych informaci - je nutne, aby i predprodejni pripravu a servis delal autorizovany servis, coz chapu. Realne tedy pokud nekdo koupi motorku (at starsi nebo novou), ktera vcetne predprodejni pripravy bude v peci autorizovaneho servisu, pak i DK Racing musi uznat zaruku. Tuto informace je asi nepotesi, ale je to tak.


tím pádem, pokud koupíš šedý dovoz tak můžou dělat problémy

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

25.8.2012 v 12:16 | Nahoru | #306

PetrAT píše: tím pádem, pokud koupíš šedý dovoz tak můžou dělat problémy

nevim jak otatni ale DK urcite . Jestli bych ale koupil z DE, kde byla motorka servisovana u legitivniho dealera Triumph, chtel bych videt jak by se v DK tvarili

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

26.8.2012 v 21:04 | Nahoru | #307
Jenik, co to má jako znamenat 990 kejtýem ??
To mi jakože něco uniklo ... ??

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

30.8.2012 v 09:17 | Nahoru | #308

PetrAT píše: Jenik, co to má jako znamenat 990 kejtýem ??
To mi jakože něco uniklo ... ??


Njn, uniklo , ale XCko mam stale v zaberu jen asi pozdeji.

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

30.8.2012 v 20:33 | Nahoru | #309
Tak povídej, přeháněj !
Dojmy jsou jaké ?
Popravdě po to všem co se tu debatilo kolem nového tigra bych asi spíše přemýšlel nad LC

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

31.8.2012 v 13:59 | Nahoru | #310

PetrAT píše: Tak povídej, přeháněj !
Dojmy jsou jaké ?
Popravdě po to všem co se tu debatilo kolem nového tigra bych asi spíše přemýšlel nad LC


nastesti se mi podarilo sehnat Kacenu, ktera ja je modra, protoze ta se mi nejvic libi .
Dojmy jsou zatim dobre, ale kazda motorka ma sve mouchy ze .

EDIT: vyzkousej si motorku a uvidis, pak zjistis co ti vadi tak ze to nezkousnes a co naopak zkousnes ale dle mojich zkusenosti doporucuji vyzkouset jakoukoliv motorku nejen za normalniho pocasi, ale i v horku a skrze mesto. Samozrejme nejake ty prasne cesty a derave silnice. Tiger je fakt dobrej za tu cenu co se prodava

Naposledy editováno 31.08.2012 14:04:03

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

31.8.2012 v 17:43 | Nahoru | #311
Jeník, doufám, že co nejdříve dodáš uživatelský test

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

31.8.2012 v 17:49 | Nahoru | #312

PetrAT píše: Jeník, doufám, že co nejdříve dodáš uživatelský test


na klasickeho Adventure uz jsem udelal asi pred rokem s kamosem a pekne nam ho na KTM boardu zdrbali se zastav u me a vyzkousis si ji

Tiger XC800 zkušenosti

31.8.2012 v 18:45 | Nahoru | #313
díky za nabídku, ale máme to k sobě 400 km
Navíc v neděli odjíždíme do Rumunska, tak nevím jestli bych to zítra stihl otočit
Tak aspoň pošli odkaz na ten testík, když to hochy z LC osm klabu tak rozhodilo

Tiger XC800 zkušenosti

26.9.2012 v 07:46 | Nahoru | #314
Tak jsem si o vikendu udelat vylet s Tigerem zapujcenym bez prispeni spolecnosti DK Racing

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

26.9.2012 v 22:13 | Nahoru | #315
hezky jsi ho projel
hoši si vybrali spíše chladné a vlhké končiny
asi aby je nepálil rám do stehen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

27.9.2012 v 07:41 | Nahoru | #316

PetrAT píše: hezky jsi ho projel
hoši si vybrali spíše chladné a vlhké končiny
asi aby je nepálil rám do stehen


maji na kalhotach azbestove vylepseni ze zbytku obkladu nasich skol

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

3.10.2012 v 20:23 | Nahoru | #317
Jenik789>Díky za odkaz,moc krásné Tigří videjko, škoda, že se nedělá v těch barvách - hned bych ho postavil do garáže.Z LC8 je to dle mojí zkušenosti tak - přinese ti radost 2X.Poprvé když ji koupíš, podruhé když ji prodáš, ale těch peněz co to stálo mezi tím... Ono mimo motoru,poddimenzovaného chlazení,krátkého serv.intervalu, malého rejdu a některých dalších tech.řešení je to vážně super stroj. Ale to je moje zkušenost s LC8950 rv.2001,třeba je už 990-ka jiná. Jen pozor na přehřívání zadního válce!

Naposledy editováno 03.10.2012 20:42:26

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

5.10.2012 v 23:15 | Nahoru | #318
Left> Každému LC8 nesedne, ale znám kluky co na ni nedají dopustit
Ikdyž servis není zrovna levný a musí se servisovat dost často

Naposledy editováno 06.10.2012 19:06:36

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

6.10.2012 v 00:09 | Nahoru | #319

Left píše: Jenik789>Díky za odkaz,moc krásné Tigří videjko, škoda, že se nedělá v těch barvách - hned bych ho postavil do garáže.Z LC8 je to dle mojí zkušenosti tak - přinese ti radost 2X.Poprvé když ji koupíš, podruhé když ji prodáš, ale těch peněz co to stálo mezi tím... Ono mimo motoru,poddimenzovaného chlazení,krátkého serv.intervalu, malého rejdu a některých dalších tech.řešení je to vážně super stroj. Ale to je moje zkušenost s LC8950 rv.2001,třeba je už 990-ka jiná. Jen pozor na přehřívání zadního válce!



skromně se dovolím domnívat, že produkční lc8 nebyla v roce 2001 ani nakreslená

Tiger XC800 zkušenosti

6.10.2012 v 10:58 | Nahoru | #320
Left-hlavně ty chytráku LC8 se v roce 2001 ještě nevyráběla !To jsou přesně ty lidi co šíří fámy.Kdyby sis pohlídal svolávačky a pravidelnej servis nic by si do motorky nevrazil krom oleje a spotřebních věcí a to jako u každý motky.

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

6.10.2012 v 11:01 | Nahoru | #321
Ještě dodatek,Triumph je moooc pěknej a motor bude mít určitě super .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

6.10.2012 v 22:31 | Nahoru | #322
Fanoš Rušicka> Sorry ročník si asi pletu, už je to pár let, od té doby co jsem ji měl.Byl to zkrátka první ročník a nekupoval jsem novou. Fámy si ale můžeš být jistý, že nešířím, ono bokem ti to poví každý majitel včetně těch, které nebudu jmenovat, ale v časopisech LC8 vychvalují, jak je bezporuchová a super a bokem u pivka ti pak poví něco úplně jiného.Jinak jsem netvrdil, že to s ní v terénu nejde,naopak. Jen to, že mě opravdu hodně nesedla, oproti třeba XRV, Transalpu nebo F650 je to motoricky o dost jiné - hlavně spodek otáček a výkon a jeho průběh. První není, druhého je nadbytek, ale někomu to tak vyhovuje, mě ne.Toť vše.

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

7.10.2012 v 00:09 | Nahoru | #323

Left píše: Fanoš Rušicka> Sorry ročník si asi pletu, už je to pár let, od té doby co jsem ji měl.Byl to zkrátka první ročník a nekupoval jsem novou. Fámy si ale můžeš být jistý, že nešířím, ono bokem ti to poví každý majitel včetně těch, které nebudu jmenovat, ale v časopisech LC8 vychvalují, jak je bezporuchová a super a bokem u pivka ti pak poví něco úplně jiného.Jinak jsem netvrdil, že to s ní v terénu nejde,naopak. Jen to, že mě opravdu hodně nesedla, oproti třeba XRV, Transalpu nebo F650 je to motoricky o dost jiné - hlavně spodek otáček a výkon a jeho průběh. První není, druhého je nadbytek, ale někomu to tak vyhovuje, mě ne.Toť vše.



Každý majitel?Ale no ták.Odjezdil jsem na ni 70000 km a krom notoricky známých věcí ,jako je spojková pumpa a palivové čerpadlo žádná závada.Ony to ani závady v pravém slova smyslu nebyly.Normálně jsem vždycky dojel domů.Čerpadlo opraveno novýma kontaktama za 500kč a spojková pumpa vyměněna preventivně v rámci posezonního servisu.Na to jakou čočku dostávala v terénu, je to neskutečný výsledek.Vyjádřeno penězi,je to cca 4000kč oproti třeba 50000kč,které jsem narval za půl roku do BMW GS.
Pokud jde o průběh výkonu,stačí vyměnit origo výfuky za laďáky (v mém případě Leo Vince) ,dát 16z pastorek a ta motorka je k nepoznání.Potom jede krásně od 2500ot.

Naposledy editováno 07.10.2012 00:09:58

Tiger XC800 zkušenosti

7.10.2012 v 11:15 | Nahoru | #324
aaa...zase jeden odbornik...no,co uz...

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

7.10.2012 v 16:56 | Nahoru | #325
No ono když tu motorku někdo nezvládá a nemá na ni tak ji aspoň poplive .

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

12.10.2012 v 17:43 | Nahoru | #326
Fanoš Rušicka> Tahle debata trošku ztrácí smysl, dohadovat se jak malí, to nemám zapotřebí.Poplivat každého kdo vyjádří svou zkušenost nebo názor, který není totožný s tvým... Já na LC8 najel 7000km za 1 sezonu, servis + opravy mě stály přes 45000,-kč. Klasická závada - přehřátí nádržemi zakrytovaného zadního válce + odborný servis ve Vlašimy(nezapojily zpět do elektriky větrák chladiče).A jelikož větrák u LC8 v terénu prakticky nevypne, těsnění pod zadní hlavou pustilo - dojezd 10 km domů a bylo vyděláno.Do dalších detailů nebudu zabíhat, kdo si na LC8 měnil svíčku nebo olej, ví očem mluvím a zná i servisní intervaly.Jinak říkám poslední velké enduro, zaplať pámbu za něj, ale není třeba ho vidět zlatými brýlemi a hystericky obhajovat, není k tomu důvod.Howk, domluvil jsem

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

12.10.2012 v 21:46 | Nahoru | #327
LC8 má své mouchy
Kamarádi mají 950ky a každý něco řešil a nebo furt řeší
Když už jsme odbočili od tigrů ... Left, jak seš spokojený s tím dakarem?
Není trošku průser přechod na jednohrnek ze 2V ?

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

17.10.2012 v 23:28 | Nahoru | #328
Jenik789>F 800GS bez problému a za dobrý peníz půjčily v BMW Wídeň

Naposledy editováno 17.10.2012 23:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

17.10.2012 v 23:48 | Nahoru | #329
PetrAT> už to tu někde píšu.Samozřejmě, že se mi občas zasteskne po tom, jak LC8 vystřelila ze 130(taky si ale vzala i 8L), jak jsem na ní a pozděj tigrovi 955i snadno zapoměl, že vezu spolujezdce a na tu sílu a hladkost zátahu, jak málo unavený jsem byl po 300km ujetých rychlostí kolem 150(za max 5L).Pak si ale vzpomenu, jak těžko se s ním otáčelo na polňačce a v Rumunsku jsem šťastný nebyl tam, kde bych si to na Dakarovi dneska vyloženě užíval.Zkrátka jsem něco obětoval na asfaltu a něco jiného zas získal v terénu+spotřeba kolem 4L.Pokud stojí Tigr 800XC někde uprostřed, mohl by to být ten hledaný ideál cestovního endura. Jen nechápu proč má vyšší spotřebu jak 955i, měl jsem na něm ale laďák.

Naposledy editováno 17.10.2012 23:56:38

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

18.10.2012 v 15:50 | Nahoru | #330
Left> je fakt, že ta spotřeba u všech bmw je neuvěřitelně nízká
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 17 14.4.2024 v 10:22 Smil_Flek
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf


TOPlist