Psí Hubík radí: Jak na servis airbagů v motooblečení

"Airbagové systémy jsou bezesporu nejvyšším stupněm v bezpečnosti oděvů na motocykl. S jejich implementací do kombinéz PSí máme zkušenosti od roku 2015, kdy jsme vyrobili první kombinézu s integrovaným airbagem pro Ondru Ježka," sděluje konstruktér motooděvů ing.Libor Hubík z firmy PSí.

V polovině roku 2018 se nám podařilo vybudovat servisní středisko oprav airbagů přímo v našem výrobním závodu v České republice, a získali jsme osvědčení jako autorizovaný servis systémů firmy Alpinestars.

Za první dvě sezóny jsme provedli v našem servisním středisku opravy u více než 100 airbagů TECH-AIR®. Díky vlastnímu zázemí a skladu všech náhradních dílů, zajistíme opravu airbagu, případně celého airbagového oděvu do 10-ti pracovních dnů!

Zajímá vás, co se dělá s airbagem po jeho iniciaci (nafouknutí)?

Po každém pádu doporučujeme zkontrolovat v airbagu stav bombiček. Někdy si jezdec při pádu ani neuvědomí, jestli airbag "vybouchnul" nebo ne. Proto je vhodné udělat jednoduchou kontrolu stavu bombiček připojením airbagové vesty k PC. Pokud nám kontrola ukáže, že se aktivovaly obě bombičky, je nutné u airbagu provést tzv. velký servis. Ten zahrnuje kompletní výměnu celého nafukovacího vaku včetně obou nových bombiček. Dále důkladnou kontrolu vesty, vaku, řídící jednotky, kabelů a páteřového chrániče. Nahrajeme nejnovější verzi softwaru, nabijeme baterku na 100 % kapacity. Pak znovu provedeme test funkčnosti.

Více o servise airbagů v motocyklovém oblečení se dozvíte na stránkách výrobce PSí HUBÍK >>
https://www.psihubik.cz/servis-airbagu/

Informace o redaktorovi

TZ - (Odebírat články autora)

Související firma
  • PSÍ Hubík

    Od roku 1990 se specializujeme na oblečení pro motorkáře. Od počátku jdeme cestou vlastní výroby a intenzivního vývoje, který se silně opírá o zkušenosti ze závodních tratí. Naše kombinézy a oblečení můžete vidět také v Mistrovství světa GP, SBK, Supermoto či Rallye DAKAR. Nejdůležitější pro ...


TOPlist