Boom Trikes v ČR

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Musaši1 (0) napsal 17.07.2012 v 16:51

Rewaco, Boom – tříkolky, Urban G.U.N. s.r.o. koupi zde důkladně zvažte
celý článek včetně foto na adrese:

Rewaco, Boom, GUN, sro, Urban Jiří nežli zakoupíte ... - na Blog.cz
rsmk.blog.cz/.../rewaco-boom-g-u-n-s-r-o-urban-jiri-nezli-zakoupite-...

Nežli zakoupíte výrobek u G.U.N. s.r.o. majitel Jiří Urban velice důrazně doporučuji přečíst celé toto hodnocení

K rozhodnutí napsat toto hodnocení, jsem dospěl na základě svých bohatých negativních zkušeností s prodejcem Jiřím Urbanem majitelem firmy G.U.N. s.r.o., Holasice u Brna - prodejcem výrobků Rewaco a Boom

Tříkolku Rewaco FX4 motor boxer 1,8 jsem zakoupil od výše uvedeného prodejce dne 17.9. 2010 za částku 554.000,- Kč v základu, zakoupené doplňky dalších cca 100.000,-Kč, tedy celkem za částku cca 650.000,- Kč.

Před uzavřením kupní smlouvy mně prodejce – majitel a jednatel ( výhradní dovozce Rewaco ) Jiří Urban G.U.N. s.r.o. několikrát ujistil, na můj přímý dotaz ohledně kvality a poruchovosti Rewaca, že se jedná o špičkový výrobek přímo vyrobený v Německu, z nejlepších německých dílů, motor boxer Volkswagen 1,8, on sám na něj vyrábí laminátový skelet, který namontuje, tedy s tříkolkou se kterou nebudu mnít absolutně žádné problémy, poruchy, skryté vady, pouze budu jezdit, lít benzín a měnit olej + běžná údržba.

Začal jsem tedy nadšeně jezdit, ale ne od pumpy k pumpě, ale jak se brzy ukázalo od servisu k servisu!

Rok s rokem se sejde a prodejce Jiří Urban G.U.N. s.r.o. Vám řekne cituji jeho slova „ že větší sračku než Rewaco neviděl“, najednou zjistíte, že výrobek není vyráběn v Německu, ale v Polsku, což on jako jejich dlouholetý dodavatel a výhradní prodejce v ČR dle jeho tvrzení údajně nevěděl, člověk by se rozbrečel jaký je to chudák. Veškeré díly snad mimo motor jsou nekvalitní, druhovýroba, dovoz z Číny, konstrukce – čekal bych, že se bude průběžně vyvíjet, zlepšovat, ale nic takového, viz níže uvedeno v závadách. Cokoliv chcete udělat na motoru musíte oproti jiným tříkolkám rozebrat celou kapotáž, např. jenom výměna vzduchového filtru znamená sundat sedačky a veškerý laminát demontáž ne vyklopit jako u jiných, výměna oleje v převodovce demontáž kompletně výfukového potrubí!

Prodejce Vám taky následně sdělí, ale až uzavřete kupní smlouvu a hlavně zaplatíte, začnou poruchy a opravy, že tento výrobek není moc na ježdění, ale lidé si jej dle jeho slov kupují , aby se na něj hlavně chodili dívat do garáže ! Prý moc jezdím od září 2010 do června 2012 najeto necelých 40.000,- km (garanční knížka je do 120.000,- km, nikde není uveden žádný limit najetých kilometrů) .

Popis četných jednotlivých závad viz níže uvedeno v průběhu 20 měsíců provozu
Černě zvýrazněn jejich soupis omlouvám se že je to tak dlouhé, ale opravdu nemohu za to, že jich bylo tolik.

Klíče na Rewaco – nežli vyjedete velice důrazně doporučuji, udělat si nové klíče ke startu včetně zámku laminátového kufru ( startovací klíč je z měkkého plechu a klíč kufru je z mědi potažen stříbrným kovem………..).


Blatníky zadních kol a nerezové držáky zavazadel – jsou uchyceny na jemný závit, padají a úchyty blatníků drhnou o pneumatiky ( zajímavý zvuk, který Vás za jízdy opravdu vyděsí), jedete na opravu z Prahy do Holasic u Brna najedete cca 450km a v půlce zpáteční cesty, Vám blatník 2x spadne znovu.
U Urbana si koupíte držáky dle jeho slov NEREZOVÉ, necháte u něj namontovat a pak se divíte ( v návodu na čtyřkolce je uvedena nosnost blatníku 6kg !!! ), jelikož již tušíte kvalitu na blatník dáte kožený kufr, který neváží ani 1 kg v kufrech jsem vozil jedině látkový potah helmy a v druhé náhradní rukavice ) a na níže uvedených fotografiích je viděk výsledek po cca 7 měsících ! Rezatý nerez, upadlý uklepaný držák, popraskaný blatník – ze spodu není žádná podložka pouze hlava šroubu 6 mm. Na srazu tříkolek Vám ostatní 3ťastní majitelé sdělí, že po cca 3 letech reznou i zadní NEREZOVÉ kryty motoru.
kožený kufr neváží ani 1 kg ( zátěž povolená 6 kg v provozním manuálu )

levý blatník
barva je způsobena sluncem pravý blatník

Světlomety - žárovky -Zde bych se ještě zmínil o geniální konstrukci zadních světel – v případě, že Vám odejde žárovka musíte sundat celé kolo a pak následně provést výměnu žárovky. Zde bych doporučil, ihned po zakoupení vyměnit všechny žárovky za kvalitní na motorku minimálně na zadku. Zádní kolo jsem demontoval, měřím 185 cm a vážím 95 kg a měl jsem docela honičku díky konstrukci kolo znovu nasadit.
Přední světlomety zatékají, vypalují se

Koule řadící páky po pár dnech provozu Vám upadne koule – hlavice řadící páky, příšerný materiál, Urban Vám to na Moravě kam si dojedete opraví – přilepí, oprava provedena 2x, nežli dojedete do Prahy tak to znovu upadne a následně si radši koupíte novou hlavici pochopitelně jinou.

Upadlé kryty zadních světel po cca měsíci provozu Vám upadnou krytky zadních světel ( umělá postříbřená hmota )

Přepínač světlometů následně po cca 4 nedělích provozu, odešel přepínač světlometů ( mimochodem v podstatě jsem ho vůbec nepoužíval, svítil jsem konstantně na tlumená světla – rozsvícení jsem prováděl klíčem), světla nešla zhasnout, následně vybitá baterie ( dobíjení baterie v zimě – konstrukčně opětovně ideální, musíte sundat celou sedačku a dostanete se do nahlížecího otvoru k baterii, kam se stejně rukama nedostanete, musíte baterie vyndavat spodem – mnou vyřešeno připojením kabelu se zásuvkou pro nabíječku k baterie pod sedák – možnost průběžného celoročního dobíjení v garáži – výrobce to tak nějak do dnešního dne nenapadlo, vytáhnout dva kabely s okem od baterie ).

Otáčkoměr, rychloměr pokud zmoknete ( předpokládáte, že budíky jsou vodě odolné) zamlží se a když to reklamujete, Urban Vám sdělí, že výrobce z Německa vzkazuje, že v dešti se nejezdí. Pak nastane situace, kdy oba budíky přestanou reagovat, voláte prodejce Urbana, který Vám sdělí, už aby to bylo po záruce, ve Vašem servisu najdou přerušený kontakt uchycení kabelů na plíšky zacvaknuté do sebe ( v autě by to asi nevadilo, ale na řidítkách, které taháte je to problém).

Zásuvka 12V cigareťák necháte si instalovat zásuvku na navigaci a udělají ji skoro u řidítek, na falešné nádrži, ačkoliv jim řeknete, že je to pro dobíjení navigace za jízdy, takže při zapojení nelze dát plný rejd, jinak to ulomíte, pak zjistíte, že zásuvka funguje pouze při vypnutém motoru, ale jak rozsvítíte světla a jedete nefunguje a opět to řešíte. a to jsem upozorňoval, že zásuvka je pro navigaci za jízdy.

Řídící jednotka - studené starty teplý motor startuje bez problémů, ale studený start je dost problém nastartovat již od začátku při předání, několikrát jsem to bezvýsledně řešil u Urbana, který mně vyměnil řídící jednotku u stroje ( ne za novou, ale měl tam stroj na dílně takže to zaměnil ), problém to stejně nevyřešilo, následně jsem to vyřešil částečně v Praze servisu, ale studený start pořád není to ono ( při plně nabité baterii ! ).

Víka motoru neustále musíte řešit lehký únik oleje, který se usazuje na víkách a trubkách nerezu ( únik je minimální, ale otráví, mít neustále zadělaný nerez vzadu).

Držák výfukového potrubí – komínů – uklepaný držák komínů výfuků, špatný svár – pokud si toho nevšimnete může vám celý komín uletět ( takže než vyjedete je to horší než předletová příprava).

Řemenice alternátoru - rozhozený excentr, vytahaná řemenice při 30.000 km.

Chladič oleje bylo nutno přetěsnit, olej tekl, celé umýt

Zadní kufr uchycení je na závit v trubce ( tenkostěnná) stržený závit – nutno svrtat, nerezový držák na kožený válec je na dno kufru přišroubován šroubem o průměru 6 mm, který je zahlouben do laminátu bez jakékoliv opěrné podložky – naštěstí jsem v něm nic nevozil, vyřešil jsem velkými podložkami, to by byla pohoda kdyby to ulétlo).
nátěr vnitřku kufru bez komentáře.
Tyče mezi řadící pákou a převodovkou jedete klasicky k Urbanovi ohledně drnčení táhel od řadící páky ( zvuk ,která Vám opravdu leze na nervy) a oni to podlepí, nežli dojedete do Prahy opět drnčí, takže to zase řešíte jinde v servisu.
Konstrukce převodovky je podivná, kdykoliv nutně potřebujete zařadit zpátečku tak nejde.
Výměna oleje převodovky je předepsaná od výrobce, když u Urbana chcete vyměnit olej převodovky, tak se vymlouvá, že by musel sundat komplet výfuky, pak vám stroj naklopí a nalévacím otvorem vyleje ani 1 dcl oleje, ten doplní a pak tvrdí, že náplň převodovky je vlastně doživotní s rozporem s uživatelským manuálem od výrobce.

Na závěr ty NEJLEPŠÍ SUPER závady !!!
Benzínová hadice – po cca 15.000,-km na Vás chlap na semaforech volá, když zrovna vyjedete od pumpy s plnou nádrží, že teče benzín, zjistíte, že benzín vysloveně stříká na rozžhavené výfukové potrubí a dále na zem + zábavná představa, že někdo na světlech odhodí nedopalek cigarety – v servisu Vám řeknou, že hadice je dílem zpuchřelá + špatně uchycená a prodřená, ačkoliv je to nový výrobek ani jeden rok starý
Klouby uložení zadních kol po cca 3000 km, Vám zadní kolo začne v zatáčce hučet pak i po rovině, velká vůle, viklá se, odešly klouby kol , řešíte opravy u Urbana, ve svém servisu, ALE !!! dodávka kloubů trvá cca 14 dní, z cca 10 dodávek je 8 špatně, jelikož kvalifikovaný dement ze skladu v Německu, Vám pošle levý místo pravého kloubu a čekáte znovu. Klouby , jsou z Číny, jezdíte znovu ujedete cca 3000 km a opakuje se to. Střídáte výměny prává levá strana.
Po desáté výměně se naštvete a odstoupíte od kupní smlouvy, necháte se ukecat Urbanem, dáte tam svoje klouby tentokrát ne bronz ,ale ocel, s maznicí a prachovkou a je pokoj. Následuje další problém, že Urban slíbil, že opravu a klouby zaplatí a následně zase že ne, že je nezaplatí a tvrdí on nic, mám to chtít prý po výrobci v Německu, se kterým nemáte žádný smluvní vztah – přitom záruka je od Urbana ! Čtyři měsíce se taháte a pak to konečně zaplatí po mnoha urgencích.
A jede to pochopitelně nanovo.

Ložiska předních kol při výměně brzdových destiček a kapaliny Vám technik ukáže velkou vůli předního kola ( dobrá představa ve 100 popř. výše km/ hod píchnout přední vidle do silnice, když se ložisko vysype ), pochopitelně to necháte opravit a Urban Vám pak řekne cituji „ to tam zase místo ložisek dali nějakou čínskou sračku “, minutu na to řekne proč jste si to nenechali opravit u něj, že ložiska by byla zadarmo – proč asi ?


Jinak nepočítejte, že k výrobku dostanete český uživatelský manuál, pouze v němčině, ačkoliv mně Urban český manuál sliboval dodnes ho nemám !
Máte montážní schéma výrobku ( pokud si ho dokážete najít a stáhnout z internetu ) bez bližší identifikace dílů, takže výrobce Vás přímo nutí nakupovat díly ( předražené a nekvalitní ) přímo u něj s již popsanými problémy.

Dne 2.6. 2012 jsem byl na srazu tříkolek na Karlštejně, vybral jsem náhodný vzorek šesti majitelů Rewaca, pět z nich naprosto zbrunátnělo, když zaslechli jméno Urban, šestý byl takový flegmatický sdělil mně,že má propadlou technickou a vyhodili ho zní. Na dotaz proč, tak mně sdělil, že má jiný VIN kód na stroji a jiný v technickém průkaze. Toto mně sdělil i p. Urban, se slovy, že ti idioti v Německu to zase zkurvili, ale vzhledem k jeho zkušenostem je s podivem, že jako výhradní prodejce to nezkontroloval před prodejem a hlavně jak tento stroj mohl u nás přihlásit, získat český technický průkaz včetně SPZ ( dovoz z Německa )!
Kontaktoval jsem další lidi ohledně tříkolek vyjádření presidenta jednoho klubu „ o Urbanovi jsem neslyšel nic dobrého“, vyjádření dalšího šťasného majitele Rewaca HD za skoro 1.000.000,- Kč „Hlavním problémem je Urban,který kecá jako kolovrátek-já jsem mu pohrozila,že pošlu stížnost přímo do Milwokee do Harley-Davidson za to,že Rewaco kazí dobré jméno Harleye.Ono to má totiž takové pozadí-Rewaco rozvázalo s Urbanem smlouvu na výrobu kastlí na trajky-tak po něm teď Urban plive,co to jde. ( Nicméně máš na něm najeto jednou tolik než já,ale já ty první 2.roky záruky skoro nejezdila a pak jsem si koupila Dynu od HD,abych měla na čem jezdit

Při prodeji ke stroji nedostanete ani žádnou povinnou výbavu ( hever, trojúhelník, sadu žárovek – prostě nic ).

Faktury od Urbana jsou neúplné, nikdy nedostanete žádný protokol o závad, slyšíte pouze výmluvy, popřípadě, že to pošle, což co nestane.

V současné době – dnes je 9.7. 2012 se mnou Urban nekomunikuje, v pátek 8.6. 2012 jsem od Urbana obdržel email jako odpověď na můj, kde jsem mu napsal, že uhradí veškeré opravy v záruce nebo vrátím stroj - (Zdravím,v pondělí mám jednání v rewacu ohledně Vašeho stroje./Malý výlet 1860 km/.Po návratu Vás budu informovat./osobně preferuji vrácení stroje/.J.Urban), v sobotu 9.6. 2012 jsem zjistil utržený nosič na blatníku + jak je ten nerez hezky rezatý, nebral telefony, nereagoval na emaily a SMS – pozice mrtvého brouka, ve středu mně vzal telefon13.6. 2012 jelikož jsem volal z telefonu mého kamaráda a sdělil mně že celou záležitost má jeho právník + že není můj otrok.
Na základě tohoto jsem emailem a doporučeným dopisem odstoupil od kupní smlouvy.
Dne 22.6. v pátek mně sám zavolal a nasliboval že všechny opravy uhradí dodá náhradní díly dle mého požadavku, že přeci nebudeme platit právníky atd. toto se ještě opakovalo ve středu 27.6. 2012. kdy opětovně sliboval hory doly. V pátek 29.6. mně přišel email od Mgr. Žváčkové advokátky, která má Urbana zastupovat se sdělením, že její klient tedy Urban a Rewaco nesouhlasí s mými požadavky Urbanem navrhnutými!

Jinak pan generální zástupce Urban výrobků Rewaco sídlí v Holasicích směr Znojmo od Brna v hale velkého skladovacího areálu, kdy má výrobu laminátů. Podrobně to tam již znám a nyní je mně záhadou, kde vlastně pan zástupce, provádí záruční i pozáruční servis, když tam na to absolutně nejsou žádné prostory a též kdo mu to dělá, veškeré opravy mně prováděl jeho zaměstnanec – mladý kluk a ty dopadly jak je výše popsáno ani jedna nebyla bezproblémová.
Výrobek který nyní prodává p. Urban G.U.N. s.r.o. tříkolku BOOM nemohu hodnotit jelikož jí neznám, Urban nyní pěje ódy, že je to na rozdíl od Rewaca konečně to pravé ořechové, ale vzhledem k tomu jak se chová jako prodejce, lže, jeho přístupu, a kvalitám jeho laminátových dílů, které instaluje na BOOM, bych já osobně pokud bych se rozhodl ji zakoupit, tak určitě poptám někde jinde např. na základě reference nějakého majitele ( nejlépe přes některý Vám známý kontakt ).
Již 100% nikdy u Urbana.

Jinak riskujete, že dopadnete jako já naštvaný, otrávený…………………. , posloucháte bláboly prodejce p.Urbana, že on nic, nemůže za to, že ti v Německu a pořád do kola, něco Vám slíbí je to bílé a příště je to zase černé.

Pokud by někdo k tomuto tématu potřeboval nějaké doplňující informace, může mně kontaktovat přímo na tel. čísle 608 435 433, popř. emailem rsmk@email.cz

V Praze dne 16.6.2012
Milan Kalaš Praha
Šťastný majitel výrobku Rewaco


TOPlist