PRACOVNÍK ADMINISTRATIVY A ZÁKAZNICKÉ PODPORY

NÁPLŇ PRÁCE:
Administrativní činnosti a komplexní podpora spojené s nákupem a prodejem motocyklového zboží.
Helpdesk a telefonická podpora poboček společnosti i koncových zákazníků v oblasti motosortimentu.
Spolupráce při zakládání nových položek motodílů do informačního obchodně-ekonomického systému společnosti
Účast na marketingových aktivitách souvisejících s moto sortimentem.
Úzká spolupráce a podpora přímému nadřízenému produktovému manažerovi (např. překlady, tvoření textů popisů sortimentu, atd.).
Spolupráce a komunikace v rámci MOTO týmu i širšího týmu společnosti.

POŽADUJEME:
Dobrou orientaci v oblasti motocyklové techniky, dílů a příslušenství.
Vítáno odborné vzdělání nebo praktické zkušenosti v dané oblasti.
PC dovednosti - střední uživatelská úroveň (MS Office), zájem naučit se dobře pracovat s interním informačním systémem a jeho funkcionalitami.
Smysl pro detail a schopnost dohledávat informace v dostupných zdrojích.
Výborné komunikační dovednosti a zákaznický přístup.
Vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k práci, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, týmového hráče s chutí učit se nové věci, loajalitu, bezúhonnost.

NABÍZÍME:
Příležitost pro profesní seberealizaci v úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti se stabilním zázemím, která je součástí velké mezinárodní skupiny.
Přátelské a týmové pracovní prostředí, které je orientováno na výkon a kvalitu.
Zajímavé mzdové ohodnocení.
Zaměstnanecké benefity.
Vhodné i pro absolventy nebo uchazeče s kratší pracovní praxí - zaškolíme.
Možnost profesního a kariérního růstu pro schopné a motivované lidi.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Nástup možný od února nebo dohodou.

MÍSTO PRACOVIŠTĚ:
Pracoviště: Inter Cars Česká republika s.r.o. - centrála společnosti, Praha 4, Novodvorská 1062/12, PSČ 142 00

Odpovědět na inzerát

TOPlist