Asistentka obchodního oddělení A Spirit a.s.

PŘIJMEME ASISTENTKU (A) OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ PRO NAŠI PRAŽSKOU CENTRÁLU DOVOZCE A DISTRIBUTORA ZNAČKOVÉHO MOTOCYKLOVÉHO PŘÍSLUŠENSTVÍ

Náplň práce:
• zpracování internetových objednávek a dohled nad logistikou zakázek
• organizační a administrativní podpora, úkoly spojené s chodem obchodního oddělení
• každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli a obchodními partnery
• správa a aktualizace zákaznické databáze, smlouvy, administrativa
• zajištění běžného chodu recepce


Požadavky a předpoklady:
• SŠ vzdělání
• předchozí zkušenost s internetovým prodejem výhodou
• orientace v oboru motocyklového příslušenství výhodou
• výborné komunikační schopnosti – denní komunikace se zákazníky i napříč firmou
• příjemné vystupování, smysl pro pořádek a time management
• odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost
• znalost anglického jazyka – komunikativní úroveň
• pokročilá znalost PC: MS Office
• bydliště v Praze (šetříte svůj vlastní čas)
• flexibilita
• nástup ihned
• řidičský průkaz sk. B (A výhodou)


Benefity:
• zázemí stabilní tuzemské společnosti s více jak 20-ti letou tradicí v atraktivním oboru
• příjemné a pohodové pracovní prostředí, mladý kolektiv
• výhodné nákupní ceny produktů pro zaměstnance
• fixní plat + bonusy
• příspěvky na stravování
• místo výkonu práce: Praha


Ostatní informace:
• Místo pracoviště: Vrbova 1427/19, Praha 4 - Braník
• Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
• Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební lhůta)
• Pevná pracovní doba: po-pá 9,00 – 18,00h (1h pauza na oběd)
• Požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
• Požadovaná znalost cizích jazyků: angličtina (komunikativní úroveň)
• Termín nástupu: dle dohody (září/říjen)
• životopisy zasílejte na info@yshop.cz

Děkujeme za Váš zájem. Pokud nebudeme do tří týdnů na Vaši nabídku reagovat, dali jsme při výběru přednost jinému uchazeči.

Odpovědět na inzerát

TOPlist