Revoluční SRAD. Pohled na Suzuki GSX-R750 1996-1999 očima majitele
Text: Roman Kostelecký | Foto: Roman Kostelecký | Foto: Suzuki | Zveřejněno: 6.8.2021 | Zobrazeno: 10 358x
Text: Roman Kostelecký | Foto: Roman Kostelecký | Foto: Suzuki | Zveřejněno: 6.8.2021 | Zobrazeno: 10 358x
Taky Vám přijde, že všechny motorky, o kterých má cenu se bavit, už byly vyrobené?
Best of the best!!! Srdcovka
GSX-R 750 byla moje vysněná motorka. Hltal sem každý test a článek. Sen který sem si v roce 2007 splnil. Bohužel ve třetí sezóně a 27tis na tacháči sem ji rozbil. Dodnes na ní v dobrém vzpomínám, hlavně na ten motor,ten byl na ní nejlepší a v 07 už dokonale vyladění. Když se tak zpětně ohlédnu, škoda že se tyhle motorky postupem času tolik zradykalizovali, že už to na běžné ježdění moc nebylo. Srad je možná poslední GSX-R na kterém bych se chtěl dneska v neděli projet jen tak pro radost a taky dost ikonický model. Jo a za mě úplný best of v závodních barvách Corony! Jestli ho pamatujete.
mel sem ho tyden pak jsem ho vratil, pac byl rozbitej, skoda. je to prvni motorka co sla v 10tis za plynem na zada (ne ten muj prave).
Super článek Brzy s tím svým oslavím 10 leté výročí vlastnictví a 100000 km nájezdu. Svezl jsem se už na dost modernějších sportovních motorkách a SRAD mě pořád baví.;) Ovladatelnost, podvozek, výkon Brzdy
1 reakce
Ta fotka *ofukovaného* SRADa hovoří jasně,
že ten obří nástavec sedla měl smysl ...
Jak píše autor, že se mu nikdy nepodařilo dosáhnout ideálního průběhu výkonu, tak měl jsem to podobně. V sérii karbecovej model a spodek i střed docela bída, až pak kolem 8tis to začlo tahat fest, kolem 11 tis totální zběsilost. Ale ten spodek, fakt bída. Dal sem to k ladičum na brzdu, osadili to Dynojet kitem a koncovkou Scorpion a uplně jiná motorka, plynulej hutnej tah už od 4 tis a divokej vršek k tomu, paráda. Ale žádný kopance, skoky v křivce, nic, vše pěkně plynulý. V provozu se prakticky vubec nemuselo přes 6 tis a stejně si letěl
2 reakce
Nikdy jsem nevlastnil větší plakát,než ten se sradem ve zlatý Super čtení...
. A k tomu ještě dvě menší sestry 600? je to prostě nemoc
2 reakce
První "velká" motorka na které jsem jezdil. Měl jí otec, já to pořádně neuměl a bál jsem se na ní A dneska bych si ji, jako ostatní pode mnou, nejraději koupil jako takovou pěknou klasiku na nedělní svezení
Super článek
Asi budeme podobně staří
Tohle byla svého času moje nejvíc vysněná mašina :)
Moje prvni velká motorka
Hezký napsáno. Já měl bohužel jenom ten plakat z roku 1996 kde byl v nějaké tuším zlaté barvě.
Měl jsem taky SRADa 750 - 1997 s karburací.. bylo to dost rychlý někdy až moc, ale byla to super motorka
Jo jo, tesat do kamene.
V dobách kdy jsem jezdil na Yamaze FZR 600 R v barvách Malrboro Yamaha kamarád na Hondě CBR 600 R v barvách repsolu. Měl další kamarád staré GSXR 750.
SRAD to byl jen téměř nedostupný sen.
Když jsem se na něm svezl byl o level jinde než jeho starší předchůdce. Brzdil a v zatáčkách se vodil o tolik jinak že člověk musel úplně změnit jízdní styl, proti předchůdci-naprosto. Jo a z budky jsme telefonovali jen proto že Pegas dnes T-mobile neměl všude pokrytí. Čest vaší práci a rukám klid.
Krásná mašina, nad plakátem u postele jsem usínal a doufal, že jednou bude moje. Podařilo se až později a už to byla K2.
Zaujímavo a erudovane napisane. Presne vystihnute 90 -te roky.... Raz si možno SRAD - a od Suzuki kúpim....
Diky za takéto proficke články.
vzhledově krasná v modro bile, dobrá motorka na silnici, na palbu na okruhu poruchová a silně poddimenzovaný chladič, pořád přehřátá s velkým poklesem výkonu.
Tak jako v roce 1984 jsem poprvé na živo na 1.závodech superbicků v Jindřichově Hradci viděl GSXR 750 ikonickou modrou bílou a tehdy jsem řekl,tu musím jednou mít a povedlo se to. No,a stejně to bylo se Sradem samo modro bílá a mám ho. To jsou prostě ikony SBK 80-90tých let. Ty motorky nejde nemilovat,to je klasika.
1 reakce
jedna modro-bila 98čka s yoshimurou mi říká pane.eště tak mít eLkový ZXR nebo zx7r a fárose 92-97
1 reakce
Srad a Strom neboli srat pod stromem, kam ta Suzuki na ty názvy chodila - ale jinak velmi dobré stroje a pěkné i vzhledově! V té zlaté nádhera!
1 reakce
Taky jsem měl SRADa. Byl z roku 1996 - jedna z prvních stříkaček - . Nebyl problém ujet 1000 km z Čech do Holandska na jeden zátah cestovní rychlostí 200+. Pomáhalo tomu taky tankování nutné cca každých 150 km. Člověk si chvíli odpočinul, protáhnul se a hurá dál. Později jsem na něm začínal závodit v Motohouse Cupu, a po celou dobu naprosto bez závad. Prodal jsem ho dívce, která jezdila závody do vrchu ve formuli... Ráda na něj vzpomíná i moje manželka, která ho hodnotila jako nejpohodlnější motorku, kterou jsem měl.
4 reakce
v sedle SRADa 750 jsem měl tu čest strávit 2 sezóny, ikonickej superbike z 90. let Bohužel jsem ho rozmlátil