husqvarna_svartpilen_801_2




Revoluční SRAD. Pohled na Suzuki GSX-R750 1996-1999 očima majitele

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Heki (401) napsal 27.04.2022 v 22:11+1

Taky Vám přijde, že všechny motorky, o kterých má cenu se bavit, už byly vyrobené?

Flyer (-2) napsal 27.04.2022 v 10:43

Best of the best!!! Srdcovka

petr13 (16) napsal 25.04.2022 v 18:54

GSX-R 750 byla moje vysněná motorka. Hltal sem každý test a článek. Sen který sem si v roce 2007 splnil. Bohužel ve třetí sezóně a 27tis na tacháči sem ji rozbil. Dodnes na ní v dobrém vzpomínám, hlavně na ten motor,ten byl na ní nejlepší a v 07 už dokonale vyladění. Když se tak zpětně ohlédnu, škoda že se tyhle motorky postupem času tolik zradykalizovali, že už to na běžné ježdění moc nebylo. Srad je možná poslední GSX-R na kterém bych se chtěl dneska v neděli projet jen tak pro radost a taky dost ikonický model. Jo a za mě úplný best of v závodních barvách Corony! Jestli ho pamatujete.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.04.2022 v 13:14

mel sem ho tyden pak jsem ho vratil, pac byl rozbitej, skoda. je to prvni motorka co sla v 10tis za plynem na zada (ne ten muj prave).

AfroRR (35) napsal 25.04.2022 v 11:43

Super článek Brzy s tím svým oslavím 10 leté výročí vlastnictví a 100000 km nájezdu. Svezl jsem se už na dost modernějších sportovních motorkách a SRAD mě pořád baví.;) Ovladatelnost, podvozek, výkon Brzdy

IvanDvoutakťák (5065) napsal 25.04.2022 v 10:30

Ta fotka *ofukovaného* SRADa hovoří jasně,
že ten obří nástavec sedla měl smysl ...

SuperSic58 (1306) napsal 25.04.2022 v 09:25

Jak píše autor, že se mu nikdy nepodařilo dosáhnout ideálního průběhu výkonu, tak měl jsem to podobně. V sérii karbecovej model a spodek i střed docela bída, až pak kolem 8tis to začlo tahat fest, kolem 11 tis totální zběsilost. Ale ten spodek, fakt bída. Dal sem to k ladičum na brzdu, osadili to Dynojet kitem a koncovkou Scorpion a uplně jiná motorka, plynulej hutnej tah už od 4 tis a divokej vršek k tomu, paráda. Ale žádný kopance, skoky v křivce, nic, vše pěkně plynulý. V provozu se prakticky vubec nemuselo přes 6 tis a stejně si letěl

vopák (51) napsal 25.04.2022 v 08:50-1+1

Nikdy jsem nevlastnil větší plakát,než ten se sradem ve zlatý Super čtení...

0.0.7. (3) napsal 24.04.2022 v 23:02+2

. A k tomu ještě dvě menší sestry 600? je to prostě nemoc

st11 (23) napsal 24.04.2022 v 21:07

První "velká" motorka na které jsem jezdil. Měl jí otec, já to pořádně neuměl a bál jsem se na ní A dneska bych si ji, jako ostatní pode mnou, nejraději koupil jako takovou pěknou klasiku na nedělní svezení

callowsick (463) napsal 24.04.2022 v 18:27

Super článek
Asi budeme podobně staří

Orgovany (796) napsal 24.04.2022 v 15:05

Tohle byla svého času moje nejvíc vysněná mašina :)

YOSH_BOY (51) napsal 24.04.2022 v 14:41+1

Moje prvni velká motorka

Le-Corbusier (432) napsal 24.04.2022 v 13:36+3

Hezký napsáno. Já měl bohužel jenom ten plakat z roku 1996 kde byl v nějaké tuším zlaté barvě.

zdenyrr (732) napsal 24.04.2022 v 13:24+1

Měl jsem taky SRADa 750 - 1997 s karburací.. bylo to dost rychlý někdy až moc, ale byla to super motorka

Jeffak (1) napsal 24.04.2022 v 13:24+1

Jo jo, tesat do kamene.

Jirka4137 (114) napsal 24.04.2022 v 11:58+2

V dobách kdy jsem jezdil na Yamaze FZR 600 R v barvách Malrboro Yamaha kamarád na Hondě CBR 600 R v barvách repsolu. Měl další kamarád staré GSXR 750.
SRAD to byl jen téměř nedostupný sen.
Když jsem se na něm svezl byl o level jinde než jeho starší předchůdce. Brzdil a v zatáčkách se vodil o tolik jinak že člověk musel úplně změnit jízdní styl, proti předchůdci-naprosto. Jo a z budky jsme telefonovali jen proto že Pegas dnes T-mobile neměl všude pokrytí. Čest vaší práci a rukám klid.

Karlos31 (95) napsal 24.04.2022 v 11:45+1

Krásná mašina, nad plakátem u postele jsem usínal a doufal, že jednou bude moje. Podařilo se až později a už to byla K2.

Vasko969 (6) napsal 24.04.2022 v 11:23+1

Zaujímavo a erudovane napisane. Presne vystihnute 90 -te roky.... Raz si možno SRAD - a od Suzuki kúpim....
Diky za takéto proficke články.

goat93 (643) napsal 24.04.2022 v 11:19

vzhledově krasná v modro bile, dobrá motorka na silnici, na palbu na okruhu poruchová a silně poddimenzovaný chladič, pořád přehřátá s velkým poklesem výkonu.

LAJWEC (380) napsal 24.04.2022 v 10:54+1

Tak jako v roce 1984 jsem poprvé na živo na 1.závodech superbicků v Jindřichově Hradci viděl GSXR 750 ikonickou modrou bílou a tehdy jsem řekl,tu musím jednou mít a povedlo se to. No,a stejně to bylo se Sradem samo modro bílá a mám ho. To jsou prostě ikony SBK 80-90tých let. Ty motorky nejde nemilovat,to je klasika.

technasia (1933) napsal 24.04.2022 v 10:00+5

jedna modro-bila 98čka s yoshimurou mi říká pane.eště tak mít eLkový ZXR nebo zx7r a fárose 92-97

gresini (4458) napsal 24.04.2022 v 09:53+1

Srad a Strom neboli srat pod stromem, kam ta Suzuki na ty názvy chodila - ale jinak velmi dobré stroje a pěkné i vzhledově! V té zlaté nádhera!

Jakub-od-X-bikers (190) napsal 24.04.2022 v 09:20+2

Taky jsem měl SRADa. Byl z roku 1996 - jedna z prvních stříkaček - . Nebyl problém ujet 1000 km z Čech do Holandska na jeden zátah cestovní rychlostí 200+. Pomáhalo tomu taky tankování nutné cca každých 150 km. Člověk si chvíli odpočinul, protáhnul se a hurá dál. Později jsem na něm začínal závodit v Motohouse Cupu, a po celou dobu naprosto bez závad. Prodal jsem ho dívce, která jezdila závody do vrchu ve formuli... Ráda na něj vzpomíná i moje manželka, která ho hodnotila jako nejpohodlnější motorku, kterou jsem měl.

SuperSic58 (1306) napsal 24.04.2022 v 08:59+2

v sedle SRADa 750 jsem měl tu čest strávit 2 sezóny, ikonickej superbike z 90. let Bohužel jsem ho rozmlátil




TOPlist