husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CBF 500 - ojetina očima majitele

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zubizareta (0) napsal 12.11.2019 v 14:44

Prosím nevím si rady jak vyndat z hondy 500 cnc baterií prosím o radu nejlépe video,diky

Mike70 (70) napsal 12.09.2013 v 10:37

Interceptor> Teď s ní jezdím třetí sezónu a přes 6 litrů sem se na silnici nikdy nedostal, a to z ní často mačkám všechno co v ní je. Spotřebu na okruhu neznám, protože když sem jezdil loni v Sosnový tak sem to nesledoval.

otik13 (0) napsal 16.03.2012 v 19:23

dneska jsem se byl s kamošem divat na CB 500 ale odradilo nas to že když jsem pustil řiditka tak motorka se začala chvět vybrovat, děla mi to i u me cb 400 ale to je ročnik 83 takže jsem to přikladal tomu jak je stara, je to normalní myslim že asi ne

abcman (1) napsal 05.03.2012 v 11:13

Na CBFku jsem najezdil kolem 23 tis. km, byla to dobrá motorka. Nevím jestli se mi to nezdálo,grafem z brzdy to doložený nemám, ale po osazení motorky laděným výfukem od Laseru se průběh výkonu vyhladil a došlo ke zvýšení maximální rychlosti na cca 200 (tachometrových). Mimochodem laďák na CBF můžu doporučit, ten zvuk byl potom a při zaklapnutí plynu pěkně blafala

ZdeněkS (18) napsal 29.02.2012 v 09:14

Ta výkonová díra se mi na CB500 strašně líbila...do toho propadu to byl takovej kliďas a normální ježdění. Ale jakmile to tu díru přelezelo, dostalo to parádní nákop:)

A btw. některé 4válce moc uhlazené nejsou...

Mike70 (70) napsal 20.02.2012 v 21:42

Italofil> Napsal jsem, že je nutné při předjíždění držet plyn nad výkonovou dírou, ta je nepříjemná a pokud se chcete dostat rychle přes ní, tak nezbývá nic jiného než podřadit a mnohdy i o dva kvalty, aby sem byl nad ní po celou dobu předjíždění.

Italofil (41) napsal 18.02.2012 v 20:53

Nevím jak mohla autora článku překvapit malá pružnost motoru při předjíždění a že si musí ještě podřadit kvalt Kdybych sedlal velkoobjemový cruiser, nebo chopper, tak bych nutností podřazovat překvapený byl, ale u pětikila být překvapen z nutnosti si podřadit je trošec na pováženou

rodrigo (1) napsal 18.02.2012 v 09:47

ZZAT> Motorově to bude stejné, je to zde pěkne sepsané

//www.cb500.estranky.cz/clanky/servis.html

mariolka (0) napsal 16.02.2012 v 23:47

a co ten cyklokompjůter? To měří kalorie?

ZZAT (0) napsal 16.02.2012 v 23:12

DMRS - dík za ochotu
byl jsem z toho trosku zklamanej
rád bych ještě věděl na co si dát ještě pozor u motorky a co si mám před sezonou vše zkontrolovat, hondu mám z dovozu z itálie
dík za každou dobrou radu ZZAT

Interceptor (108) napsal 16.02.2012 v 22:21

To všichni jezdí eko..? Věřím, že se s půllitry dá jezdit za levno, ale pokud se člověk chce svézt netvrďte mi, že to je okolo 5l . S GPZ jsem dokázal eko jízdou okolo 4,5, ale když jsem si dělal radost bylo to k 7. GSo jsem moc neměřil, ale bez žadného šetření se vešla do 5,5.
JInak CBF500 dle mě , pěkná jednoduchá.

DMRS (10) napsal 16.02.2012 v 22:11

ZZAT: český manuál mám, až se k tomu dostanu, naskenuju ti ho a pošlu odkaz na stažení přes PM.

DMRS (10) napsal 16.02.2012 v 22:07

Ten propad ve výkonu se už hodně probíral v diskuzi //www.motorkar...&fid=5&pgr=1

Mě osobně víc než ten propad zprvu vadily vibrace a ne zrovna příjemný zvuk motoru mezi 3000-4000 otáčkami, ve městě to tedy radši vytáčím.
Spotřebu si moc nehlídám, ale při loňské dovolené jsem měl průměr pod 5,5 litru (svižná jízda, často dálnice, naložená). Cestovat se s CBF 500 podle osobní zkušenosti tedy také dá, sedlo je sice tvrdší a ideální je si po cca 200 km vždy udělat aspoň krátkou přestávku (ta je ale stejně občas vynucena tankováním :)). Maximálkou jsem jel na dálnici 180, asi by jela víc, ale to už jsem nezkoušel.
Slabší brzdy potvrzuju, ale nikdy mne nenechaly ve štychu a naopak ani při intenzivnim brzdění se mi nebloklo kolo.
CBF je podle mne nezáludná motorka pro začátečníky,nechá si dost líbit a jede vždy tam, kam jí pošlu.

mira008 (-1) napsal 16.02.2012 v 17:58

Ten propad ve výkonu bude asi výfukem (emise). S otevřeným by to možná mohlo jet jinak.

ZZAT - Se divím, že ten s těma manuálama ještě funguje. Tolik let už podvádí a pořád mu na to někdo skočí.

pavel73 (12) napsal 16.02.2012 v 17:44

No, já ji taky měl. Funglovku. Za čtyři sezony 45000km a pohoda. Spolehlivost absolutně dokonalá. Výkonově mi taky ze začátku přišla super, ale pak už to bylo málo:(

Milinex (12) napsal 16.02.2012 v 16:27

Je to pohodová motorka jen mě z ní bolela prdel

ub88 (9) napsal 16.02.2012 v 14:30

ZZAT : //hondansr125.wgz.cz/uzivatelska-prirucka-v-cz/uzivatelska-prirucka-3.html

Saly89 (54) napsal 16.02.2012 v 13:42

taky sem se po ní jeden čas díval, ale nakonec kvůli ceně přibyla v garáži sv650, jinak jezdím za 5,5 stabilně.

ZZAT (0) napsal 16.02.2012 v 13:21

Pěkný článek. Já si v lednu udělal stejnou radost a koupil si hondu CBF 500 r.v.2006, najel jsem na ní jen asi kilometr při koupi abych zkousil to základní a už se těším na začátek sezony až tu krásku budu moc provětrat a trošku víc se s ní seznámit.Zatím s ní trávím čas v garáži a postupně zjišťuji kde co je a tak. jelikož je dovezena z Italie a má jen originál manuál, chtěl jsem si pořídit český.A svitla mi naděje. V novinách CMN jsem našel inzerát firmy, která nabízí servisní a dílenské manuály, kde je vše podrobně popsáno a ilustrováno s nad ke všem motorkám, tak jsem pánovi zavolal, ozval se mi starší pán, a ptal se na manuál k hondě CBF 500, k tý mojí, a vzsvětlil jsem mu , že mám jen italský originál, a že sháním český. Řekl , že to není problém, že mě to bude stát 700,- plus poštovné 150,-
což se mi zdálo přijatelné. Balíček opravdu dorazil, ale po otevření jsem zjistil , že tam manuál sice je , ale je to hodně špatná kopie a ještě navíc v angličtině!!!jo je fakt , že součástí jsou dvě stránky přeložených slovíček ale to jsem si fakt neobjednal. Při opětovném volání na inzerát se mi pán ozval a říkal mi že žádné manuály v češtině nevlastní a že od toho tam mám slovíčka
Vůbec nebral ohled na to , že mě podvedl a ze slovy , že už vživotě taky naletěl telefonát se mnou ukončil.
Tak nevím jestli jsem jen naletěl, anebo jestli to je jen moje první zkušenost s mým novým strojem a myslím si , že špatná, ale doufám , že jeko špatná POSLEDNÍ!!
Nechci tímto deělat pánovi špatnou reklamu, ale spíš varovat Vás všechny před podobným jednáním a nechat na Vás jak to přijmete.Jinak telefon na toho pána je 602839438
a tímto mu ještě jednou moc děkuju
Už je to dva dny a malinko mě to přešlo, teď se těším na začátek sezony, čeká mě ještě výměna oleje a pak už jen vyjet. Všem přeji hezkou sezonu ZZAT

Mike70 (70) napsal 16.02.2012 v 11:52

K vašim dotazům> motorka má k dnešnímu dni najeto cca 21 tisíc km. Motorka škrcená není, má plných 42 kW. Myslím, že ta výkonová díra je u CBF horší než u CB (asi emise. Koukal jsem do notýsku a jsem s ní schopen jezdit za 4,6 litru (to jsem jezdil jendu nádrž na zkoušku)

Kuba-CB (19) napsal 16.02.2012 v 11:45

Já měl CB 500, kupoval jsem ji, když měla 40 000 km, prodával jsem s poctivíma 73 000 km. Majitel po mě ji prodával, když měla něco malinko přes 80 000 km a v inzerátu ji pořád chválil. Asi vlivem najžděných kilometrů motorka dost vibrovala, zkoušel jsem sednout na jinou CB 500, která měla tenkrát cca 10 000 km a vibrace byly o poznání nižší. Ty vibrace se nejvíce projevovaly v nižších otáčkách, takže já byl zvyklý držet ji od 4500 ot/min nahoru a spotřeba byla od 5,5 litru. Když se jelo na dovču, tak 5 l/100km. Měl jsem menší problém s mlácením spojkového koše. Jsou tam takové pružinky a ty byly vymačkané. Vytvořili jsme takové podložky ve tvaru cilindru, vložili jsme je tam a bylo po problému. Tento neduh se dá lehde diagnostikovat. Pokud motor mlátí, zmáčkněte spojku, pokud to přestane, je to nejspíš ono. Ještě bych chtěl podotknout, že jsem z článku moc nepochopil, jestli se jedná o verzi 37 kW nebo 42 kW. Motorka se v plném výkonu dělá se 42 kW, takže pokud by byla seškrcena na oněch 37 nebo dokonce 25, můžou se objevit nějaké výkonové díry. Já měl plných 42 kW a nic takového jsem nepozoroval. Jinak za mě je tahle motorka dokonalou vstupní branou pro vstup mezi silnější motorky. Já na ni lezl z dvoutaktní 125ky a mělo to teda tenkrát pořádné koule :) Teď už mi její velikost a zátah přijde úsměvný, ale tu motoku mám strašně rád a kdybych rozbil svou nynější mašinu, půjdu a seženu si zase CB 500 a začnu znovu :)

Tugar747 (9) napsal 16.02.2012 v 11:36

Hups, překlep. Sloužila, ne složila

Tugar747 (9) napsal 16.02.2012 v 11:34

Tohle byl super stroj. Měl jsm ji a užíval jsem si každý kilometr.
Popravdě jako přestup z něčeho malýho absolutně super. Hlavně vzrůstem je to dospělá motorka. Fakt super mi přišlo že jsem za 75 koupil aa za 62 bez novejch gum prodal. takže sem zůstal v zásadě na svým
Prodal jsem ji v Letech a nevim kdo ji má teď, ale složila mi dobře a věřim že si ji bude i nový majitel užívat.
Holt ale VTR je VTR a do tý sem se prostě zamiloval

Jon5 (6) napsal 16.02.2012 v 10:44

CentriFUGA : Tento přestup jsem udělal já. Rozhodně neuděláš chybu Zalíbil se mi ten hodnej 4 válec oproti 500, motorku můžeš doslova lechtat v těch nejnižších otáčkách a ona neprotestuje jako 500. Jinak na CB 500 vzpomínám moc dobře. A tahle CBF 500 je ještě hezčí Pěknej článek

CentriFUGA (3) napsal 16.02.2012 v 10:22

Jen doplním k předchozímu, motorka měla při koupi najeto přes 23 000 km (nevím teď přesně), a nevvím ejstli tomu u motorky z roku 2002 věřit ale zatím je vše v poho, takže to neřeším

CentriFUGA (3) napsal 16.02.2012 v 10:19

Dobrý článek. Mám starší sestřičku - Hondu CB 500S, rok 2002. motor je stejnej (42,5kW) tady se udáví 43kW, tak jeslti půl kiloWatty přidali nebo se jedná jen o zaokrouhlení nevím. Kupoval sem od soukromého jezdce, moto z Německa, měl jí 2roky. Cena byla stanovena na 42tisíc, ale vlivem nějakých těch kosmetických vad (ďolík nádrže, a oobčas ten škrábaneček) a hlavně vlivem toho, že s ní při jízdě na smluvené místo upadl před garáží (ohnutá řadička, zlomený blinkr a ulomené závažíčko+malá prasklinka na kapotáží (po demontáži za 3minuty svařeno) sme se dostali na přijatelnou cenu 35tisíc. Důležitý pro mě bylo papírový škrcení na 25kW ... Najel sem na ní za zbytek loňský sezony něco přes 3 000 km, byl v tom i výlet na SK a nemůžu si na motorku stěžovat ... motor je opravdu velmi kultivovanej, ale pokud ho člověk vytočí nad těch 6 tisíc, je tam i pěknej výkonovej potenciál a hezký svižný svezení. Jinak když courám po okrese, trocu město jezdím kolem těch 5litrů. při delší trase se dá na nádrž ujet 380km i 400 (nerad jezdím na dorza) a to sme někde na 4,5litrech/100km - záleží to na podílu silnic, na dálnici při rychlostech 120-140 je spotřeba vyšší, pokud se jede delší jízda po 1.třídách = 90-100km/h tak se dá jet i pod těch 4,5 litru. Včera sem přidělal nosič bočních kufrů a boční kufry, tteď čekám na top case nosič ... v létě naás čejak minimálně Alpy + druhá dovolená (svatební cesta) asi do Maďarska do termálů ... Chvílema jsem letos uvažoval o koupi CBF 600 N, ale spíš o verzi S (přecejenom jezdím spíš cestovně, tkaže plexi s kapotáží přijde vhod) ... ale nevím jak se chová ten řadovej 4válec, abych při přechodu z 2válcový 500ky nebyl sklamanej, protože tenhle motor je opravdu lety prověřenej a myslím dost spolehlivej...

Milan1963 (272) napsal 16.02.2012 v 10:09

Mám jednoválec, 650 ccm, ale po přečtení této recenze se mi zdá, že velký rozdíl mezi jedno a dvouválci není.Dosud jsem si to nemyslel.A spotřeba? Hodně záleží na vzduch. filtru, a karburátoru.Já projel Středomoří, na dovolené, solo,za 4 litry na sto km.Tady jezdím sám za 4,5 litru, ve dvou asi za pět litrů.Beru to tak, že každá motorka, která při těchto obsazích motoru nebere víc než 5 litrů, je dobrá.

Pražík (2) napsal 16.02.2012 v 10:01

Hezký článek ...

Jim68 (10) napsal 16.02.2012 v 09:20

Na FZR 1000 jsem to dával za 4,5, ale nebyla to kochačka, spíš superrychlé přesuny, myslím, že bych nešetřil a koupil si výkonnější než CB500, abych tu motorku nemusel honit ale jen šolíchat:)

MimoCZ (25) napsal 16.02.2012 v 09:02

Jen tak pro upresneni by me zajimalo, kolik mela ojetina nalitano?
Svagr koupil pritulce to same, asi starsi model. Mej jsem moznost na tom sedet a ta vaha me fakt prekvapila. Na druhou stranu je nizka a rekl bych primo vhodna pro mensi jezdce.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist