husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CBF 250

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Properitus (9) napsal 23.07.2018 v 07:32

Článek zajímavý, ale chybí mi rozepsat jaká je charakteristika motoru, od kolika otáček se s tím dá jezdit na nejvyšší převod, jaká je pružnost motoru, jak je to zpřevodováno, nejlépe rychlostní rozsahy na jednotlivé převody.
Dalo by se zmínit, jak to brzdí, jak to svítí, jaké jsou přístupy a snadnost při servisu, kolik oleje na výměnu a interval.
Vzít motorku a drtit ji na krev a potom vytknout pár nepodstatných banalit umí každý trouba, ale napsat pořádný test, aby vám zprostředkoval svou zkušenost s motocyklem, jako by jste ho projeli sami, to už umí jen málokdo. Proto test nehodnotím dobře, dávám 4

rerdo (0) napsal 09.02.2011 v 10:09

Nejdem sa bavit o cene a pre koho je urcena. Mal som moznost pred rokom jazdit YBR, CBF, VTR. Na YBR som bol na balkane a v pohode, ale keby som mal urobit rebricek podla pohodlia, spotreby, dizajnu a celkoveho dojmu, tak:
1. VTR
2.CBF
3.YBR

Ajked VTRke vycitam ,ze nema doslova ziadne doplnky. Myslim si ze CBF ma svoje miesto na trhu a opodstatnenie.

Mike70 (70) napsal 03.02.2011 v 23:28

Rimmerak> On ten rozdíl není ve výkonu, ale hlavně v krouťáku a ten je u CBF250 22 Nm. Přepočteně z kW má Honda 21 koní, a to je znát na maximálce. CBFko je schopno do 120 km/h plynule zrychlovat bez ztráty výkonu a to prostě dváca neudělá tak, jako dvěpade nemá na to, aby udělala 160 km/h jako půllitr. Asi tak...

BlueEagle (0) napsal 03.02.2011 v 20:16

Buben v zadu TRAGÉÉÉDIE

Rimmerak (-8) napsal 03.02.2011 v 20:01

Recenze moc pěkně napsaná. Ale myslím, že kdybych vybíral motorku do začátku, šel bych do bazarové Hondy Varadero 125. Rozdíl mezi 20 a 15 koni už není žádnej extrém a myslím, že Varadero je celkově tak nějak lepší. Až na výfuk, to je katastrofa.

Bajzín (0) napsal 01.02.2011 v 20:31

Je to dobrá mašina, dělal jsem na ni autoškolu nezklamala!!!

Mike70 (70) napsal 01.02.2011 v 20:08

Díky všem za reakce. Uvědomuji si, že tenhle článek by potřeboval upgrade, protože sem ho psal před dvouma rokama. Když jsem ho posílal do redakce netušil jsem, že bude prezentovanej takhle veřejně... S tím hledáním neutrálu to je pravda, ale člověk si zvykne. A vibrace? Já je tada pociťuju u 7000 otáček a pak až kolem 9 tisíc. Ovšem nic nepříjemnýho, vždyť sem na ní jel 1000 km do Chorvatska a nic mě nebrnělo Jinak posaz na VTR 250 je pro nás, co máme 180 cm oproti CBF strašně stísněnej. A jinak kdo chce, tak se dost sportovně vyřádí i na týhle motorce I kdybych po třech sezónách taky přesedlal na nějakou silnější, tak mě tahle motorka pořád baví a hlavně už jí mám "vymazlenou" a nechce se mi prodávat.

bledemon (126) napsal 01.02.2011 v 18:51

130tkč stály modely 2004, poslední kusy 08-09 už šly za 80tkč, takže cenový rozdíl funglovek je od 600ccm značný. Problém pro zájemce je u ojetin, kde nadbytek velkých strojů je mnohonásobně větší, což pak cenu srovná.
Do minusů bych ještě zařadil obtížné hledání neutrálu.

Azi. (0) napsal 01.02.2011 v 18:27

Prolítnul jsem čtlánek,m protože na ní dělám autoškolu na A18, a co ty vibrace? V originálních zrcátkách nic nevidím a podle instruktora se ještě nikomu nepovedlo nastavit je tak, aby viděl dobře dozadu. Asi ji mám zhnusenou tou autoškolou, ale mě se nelíbí. Ale podle každýho chuti

amazonka (-3) napsal 01.02.2011 v 17:39

Krásná, dalo by se říct ekvivalent YBR 250, na které jsem začínala. Neváhala bych se k tomuto obsahu vrátit, je s tím větší zábava, a všecko levnější, prostě

SirIndy (56) napsal 01.02.2011 v 16:48

Jinak problemem 250ccm je hlavne ta cena, Suzuki treba to zcela kosi vyprodejovejma 650ccm z roku 2009 co zacinaji na 120 tis. I se zavrenim na 25kW vas vyjde levneji jak 250ccm a potom nemusite kupovat novy stroj, jen otevrete.

SirIndy (56) napsal 01.02.2011 v 16:45

Omen: Proc tam cpat vstrikovani, u podobnych motorek at zije jednoduchost: jeden valec + vzduchove chlazeni + karburator.

SuperSic58 (1307) napsal 01.02.2011 v 13:48

Jo tak tuhle koupim manželce, SV 650 pro milenku a druhý milence koupim R6, ta je náročnější
CBF pěknej design, malá spotřeba, motor by měl bejt držák i když Honda, no...
Zápory, co ten buben vzadu??? Jaký že je století? A cena 130 tis. je absolutně mimo, za ty prachy je fungl nový auto...

Tugar747 (9) napsal 01.02.2011 v 13:39

No ja jsem zacinal na YBRku 250 a nemenil bych. Kdyz si zpomenu jak mi párkrát ujelo zápestí, nez jsem ho zacal porádne ovládat, tak jsem rád ze sem sedel na 250 a ne na 6tikilu. je fakt ze uní to vyhrála cena. Jedinou konkurencí ve250 byla honda VTR a ta vyjde sokoro na stejný peníze co rok predtím CBF500. Za cenu co má 5 cifer a začíná 8kou to byl naprosto super stroj na kterym jsem se ucil, zazil první karambol a vubec. Kdyby to co se nabizi ted nemeli tak predrazeny tak by se to prodavalo vic.

Omen (1) napsal 01.02.2011 v 12:59

Moc pěkná motorka. Ale ještě lepší by byla s ozubeným řemenem. A když by se k řemenu přidal ještě objem 350 a vstřikování, byla by dokonalá.

Huny (6) napsal 01.02.2011 v 12:34

Nádherná motorečka!

pylot (27) napsal 01.02.2011 v 12:23

Mno nemyslim si ze CBF bude spatna motorka ale kdyz jsem to cetl tak mi malem vypadly oci z dulku. Sportovni raz motorky? Jen zvuk prozradi ze nejdete na litru? V zatackach budete pravoplatnym souperem sestistovek? To mi tak trosku prijde jako kdyz z toho nekdo dela neco co ta motorka vubec neni a ani bejt nema.

Sinfected (0) napsal 01.02.2011 v 09:55

Musim rict ze CBF250 je super - skvele ovladatelna, nenarocna a myslim ze na takove to domaci zvykani naprosto dostacujici. =)

Jenik (0) napsal 01.02.2011 v 09:42

Pekne, skoda, ze autor clanku prilis nehovi technice jeden priklad za vse - tento typ ramu urcite neni prihradovy

MimoCZ (25) napsal 01.02.2011 v 09:40

Vsak Jawa dela 250 Travel za 65.000,-
//www.jawa.eu/motocykly/jawa-250/cenik-1.htm

Kawapetr (1) napsal 01.02.2011 v 09:33

já si myslím že je parádní začínajícím bajkerům dicky doporučuju aby si něco takovýho koupily,teda já doporučuju jawu 350 z vlastní skušenosti a tohle bych řekl že je skvělá náhrada škoda jenom že to jawa nevyrábý když je u nás tak bohatá hystorie motorek s nižším obsahem, ale to by bylo jyny povídání mě se líbí

dva_hrnce (3) napsal 01.02.2011 v 09:29

JollyJoker: na VTR pro přítulky si taky brousím zuby, dle mě nejlepší 250 na trhu a už se vidím jak jí to pak budu krást abych se vyblb okolo komína

JollyJoker (1004) napsal 01.02.2011 v 09:10

Taky jsem vybíral manželce mezi CBF250 a YBR250,ale nakonec vyhrála VTR250.Cena je příznivější a vzhled "dospělácký".Ale když vemu cenu,tak nová 250 je opravdu cenově na úrovni nového předváděcího motocyklu objemu 600ccm.

1mikeF (0) napsal 01.02.2011 v 08:00

Já myslím, že ohledně "nepopulárnosti" 250ccm není moc o čem spekulovat. Vemze si situaci s novými stroji. Honda má už nějaký ten pátek v nabádce VTR250. Nádherná motorka s příjemným výkonem a stoji 125 tisíc korun. Podobná situace je u Ninji 250 (tuším stojí ještě o 4 tisíce korun víc).

Pro srovnání se podívejte na Suzuki SV650N, kterou seženete za nějakých 140 tisíc (novou).

Když jsem do začátku pořizoval motorku, tak jsem chtěl nějakou 250, ale nebyl skoro vůbec výběr. A protože jsem chtěl něco, s čím se dá cestovat, tak jsem skončil u Varadera 125. Byť jsem spokojený, tak mě ta absence silničních dvěstěpadesátek mrzí

enusim2 (21) napsal 01.02.2011 v 07:44

delal jsem s timhle prvni cast autoskoly a do mesta a do rpace je to dobry stroj,oproti 125 to vypada uz jako motorka a ne kolo a pritom to ma klady 125 jako je spotreba a obratnost. ale po prvni jizde mi bylo jasne ze pujdu do 500kila a souhlasim ze hlavni je cena.to radsi si nekdo koupi levnou 125 a pak 6ku

redmanXXL (11) napsal 01.02.2011 v 07:38

pěkná a nedoceněná mašina. Problém je, že 130 za novou je prostě moc. Dva roky stará CBF500 stojí půlku.

The_Edge (0) napsal 01.02.2011 v 07:24

hmm krása... článek je docela zajímavej. I když bych ne se vším souhlasil, je to tak Mám červenou CBFku 2004 a je to paráda! Pořád mě to na ní baví

Sukin (93) napsal 01.02.2011 v 07:22

Tenhle stroj mela segra, na jezdeni po meste jsem si ho pujcoval a tam nemel konkurenci..

MimoCZ (25) napsal 01.02.2011 v 06:36

Nazdárek,
já si myslim, že základní kámen neůspěšnosti 250tek je jejich cena. Slušne vypadajicí 250 není zas o tolik levnější než 600.
Na druhou stranu je pravda, že i mě instruktor z motoškoly po skončení výcviku radil koupit aspoň 500. Abych se naučil správně a s citem dávkovat plyn.




TOPlist