Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak jsem si "propíranou" E1 před pár dny koupil a včera při zhruba hodinové jízdě vyzkoušel.
Popravdě napsáno, můj první dojem z ní je, že je to málo hudby za hodně peněz a
musím uvést, že byla již zlevněna na 15500 kaček českých z téměř 20 táců.
To, že mi zatím nesedí tak jak bych si představoval beru, je nová, věřím a doufám, že se poddá,
ale co mne hodně a nemile překvapilo bylo to, že je hlučná nebo mi aspoň připadá.
Zkoušel jsem štelovat plexi na motorce, nahoru dolu, prostě je hlučná, nemůžu si pomoci
Měl jsem Shoeiku Neotec a vychází mi, že po slevě Schuberthky na téměř stejnou cenu
Shoeiky jsou asi stejné.
Docela jsem měl i problém ji zavřít-zaklapnout, podařilo se mi to tak na popáté, a to několikrát
za sebou, ale zase beru, že je nová.
Jinak zmiňovaný a většinou kritizovaný kšilt jsem sundal již v prodejně, myslím si, že
téměř jistě nikdy nepoužiji neb dokud nepadají z nebe trakaře jezdím s vyklopeným hledím
čímž je smysl kšiltu fuč.
Po hodině v ní dá-li se vůbec něco objektivně hodnotit tak hodnotím = mám ji, je to nová
věc, sláva za ni, ale lituji, že jsem nevyužil nabídky prodejce a nevyzkoušel si ji, určitě bych
si ji nevzal, bohužel. Na druhou stranu kolega ji má a je s ní spokojený, takže co člověk,
to názor, je možné, že po hodině v ní strávené je na hodnocení brzy, což bych byl rád!?
Jinak možnost jakési registrace a následné prodloužení záruky na 5 let je určitě SUPER,
ale já jsem se webem Shuberthu v němčině k vyplnění formuláře, registraci a prodloužení
záruky přilby neproboxoval a řešit už to nebudu. Možná by to mohli udělat rovnou při prodeji,
ne každý vládne němčinou.
Jak to tak ctu ve vasich komentarich, tak se me obavy naplnuji, nebude to ta nejlepsi volba strasne jsem vloni jasal ze Schuberth konecne vyslysel me prosby, protoze tento typ helmy me oslovuje jako nic jineho. Vyklopka pro pohodli a ksilt pro bezpeci. Jedina jina takova je Caberg Tourmax a ta je mi mala. Bezpeci proto ze mam az prilis citlive oci a v primem a hlavne nizkem slunci jezdim kolikrat uplne poslepu. V lete jezdim s clonou dolu a jeste ve slunecnich brylich. Na me C3 jsem mel uz tak podrene plexi ze to uz fakt bylo o hubu. Takze jsem za 120€ koupil nove vcetne pinlocku a problem s oslnovanim vyresil salamounsky... na horni okraj, tesne nad pinlock jsem nalepil obycejnou cernou elektrikarskou pasku a je to mnohem lepsi.
Jinymi slovy, asi zustanu dal u toho co mam a usetrene ( nekrestanske ) penize radeji prihodim do dovolenkoveho prasatka
Minulý rok jsem řešil novou přilbu. Dosavadní C3 jsem dal synovi a váhal mezi C3 Pro a E 1. Kšilt jsem chtěl protože má podle mě smysl. Je super při raním nebo večerním slunci a na jaře nebo na podzim po celý den. Kombinace odklápěčky s kšiltem je asi jediná možnost pro lidi jako já, co nosí brýle. Poptával jsem se a hledal zkušenosti, nakonec jsem byl varován před vibracemi a tak jsem se rozhodl pro C 3 Pro. Kšilt jsem oželel. Kupoval jsem ji v Modřanech u Geneze a musím jen chválit. Výběr vzorů i velikostí porady při výběru a hned mi nainstalovali interphon.
Nechápu smysl toho kšiltu, Je-li nastavený, aby stínil, tak je jízda nad 100 km/h. nepříjemná, a když ho zvednu, tak zase nestíní.
Frankie:
Mně se moc líbí Schuberth C3 Pro Europe Fluo Yellow.
//www.automotofans.cz/helma-schuberth-c3-pro-europe-fluo-yellow/
Ono je to hlavně módní záležitost mít přilbu s kšiltem, asi jako cestovat na BMW GS
Podle mě chování přilby při jízdě strašně moc závisí na typu motorky a to by se při testech mělo taky psát.
Např.na naháči s pidi plexi mi fouká do přilby spodem, o hluku nemluvě. Zato na cesťáku s vysokým plexi bez průvanu a ticho
Jinak po těch jednobarevných hrůzách je tohle asi první Schubertka na kterou se dá koukat
... cítím velkou náklonnost autora článku k poskytovateli zapůjčené přilby. Jsem velkým fandou přileb Schuberth a hned jsem si běžel E1 půjčit k otestování. Do 90km/h vše v poho. Ve vyšší rychlosti začíná tanec v podobě třesoucí se přilby a hluku. Přenastavení kšiltu pomohlo jen velmi málo a při 120 km/h a výše se nedá s přilbou jezdit (Sorry Petře - nebudu pořád dávat kšilt nahoru a dolů podle toho jak jedu). Poslední tečkou bylo vidět kšilt jak se pořád klepe (v nižší poloze). Po hodině různorodé jízdy a nadávání jsem zastavil, sundal kšilt a vracel jsem se zpět. Můj závěr ... Schuberth E1 je takový kočkopes, který normální motorkář se selským rozumem nemůže brát vážně. Škoda, je to mé první zklamání od Schubertha.
Tak nevim, mam Marushin s ksiltem a nejak se mi nad 100km ksilt teda netřepe... pockam si na test Scorpion ADX-1...ksilt mi vyhovuje, stini pekne slunci a nejezdim 150-200...
Moje zkušenost je jina. Predrazena přilba, hlucna, spatne zapínání, interiér nepohodlny oproti například s2. Celkové horsi zpracování. Za mne urcite ne. Nakonec sem si nechal repasovat starou schubert r1.
Německá firma Schuberth vloni přišla s novinkou pro ty jezdce, kteří to s motorkařením cestou necestou myslí vážně, nebo tak alespoň chtějí vypadat. No,prostě tentokrát to ten redaktor vystihl naprosto přesně...
Tak jsem si "propíranou" E1 před pár dny koupil a včera při zhruba hodinové jízdě vyzkoušel.
Popravdě napsáno, můj první dojem z ní je, že je to málo hudby za hodně peněz a
musím uvést, že byla již zlevněna na 15500 kaček českých z téměř 20 táců.
To, že mi zatím nesedí tak jak bych si představoval beru, je nová, věřím a doufám, že se poddá,
ale co mne hodně a nemile překvapilo bylo to, že je hlučná nebo mi aspoň připadá.
Zkoušel jsem štelovat plexi na motorce, nahoru dolu, prostě je hlučná, nemůžu si pomoci
Měl jsem Shoeiku Neotec a vychází mi, že po slevě Schuberthky na téměř stejnou cenu
Shoeiky jsou asi stejné.
Docela jsem měl i problém ji zavřít-zaklapnout, podařilo se mi to tak na popáté, a to několikrát
za sebou, ale zase beru, že je nová.
Jinak zmiňovaný a většinou kritizovaný kšilt jsem sundal již v prodejně, myslím si, že
téměř jistě nikdy nepoužiji neb dokud nepadají z nebe trakaře jezdím s vyklopeným hledím
čímž je smysl kšiltu fuč.
Po hodině v ní dá-li se vůbec něco objektivně hodnotit tak hodnotím = mám ji, je to nová
věc, sláva za ni, ale lituji, že jsem nevyužil nabídky prodejce a nevyzkoušel si ji, určitě bych
si ji nevzal, bohužel. Na druhou stranu kolega ji má a je s ní spokojený, takže co člověk,
to názor, je možné, že po hodině v ní strávené je na hodnocení brzy, což bych byl rád!?
Jinak možnost jakési registrace a následné prodloužení záruky na 5 let je určitě SUPER,
ale já jsem se webem Shuberthu v němčině k vyplnění formuláře, registraci a prodloužení
záruky přilby neproboxoval a řešit už to nebudu. Možná by to mohli udělat rovnou při prodeji,
ne každý vládne němčinou.
Jak to tak ctu ve vasich komentarich, tak se me obavy naplnuji, nebude to ta nejlepsi volba strasne jsem vloni jasal ze Schuberth konecne vyslysel me prosby, protoze tento typ helmy me oslovuje jako nic jineho. Vyklopka pro pohodli a ksilt pro bezpeci. Jedina jina takova je Caberg Tourmax a ta je mi mala. Bezpeci proto ze mam az prilis citlive oci a v primem a hlavne nizkem slunci jezdim kolikrat uplne poslepu. V lete jezdim s clonou dolu a jeste ve slunecnich brylich. Na me C3 jsem mel uz tak podrene plexi ze to uz fakt bylo o hubu. Takze jsem za 120€ koupil nove vcetne pinlocku a problem s oslnovanim vyresil salamounsky... na horni okraj, tesne nad pinlock jsem nalepil obycejnou cernou elektrikarskou pasku a je to mnohem lepsi.
Jinymi slovy, asi zustanu dal u toho co mam a usetrene ( nekrestanske ) penize radeji prihodim do dovolenkoveho prasatka
Minulý rok jsem řešil novou přilbu. Dosavadní C3 jsem dal synovi a váhal mezi C3 Pro a E 1. Kšilt jsem chtěl protože má podle mě smysl. Je super při raním nebo večerním slunci a na jaře nebo na podzim po celý den. Kombinace odklápěčky s kšiltem je asi jediná možnost pro lidi jako já, co nosí brýle. Poptával jsem se a hledal zkušenosti, nakonec jsem byl varován před vibracemi a tak jsem se rozhodl pro C 3 Pro. Kšilt jsem oželel. Kupoval jsem ji v Modřanech u Geneze a musím jen chválit. Výběr vzorů i velikostí porady při výběru a hned mi nainstalovali interphon.
Nechápu smysl toho kšiltu, Je-li nastavený, aby stínil, tak je jízda nad 100 km/h. nepříjemná, a když ho zvednu, tak zase nestíní.
Frankie:
Mně se moc líbí Schuberth C3 Pro Europe Fluo Yellow.
//www.automotofans.cz/helma-schuberth-c3-pro-europe-fluo-yellow/
Ono je to hlavně módní záležitost mít přilbu s kšiltem, asi jako cestovat na BMW GS
Podle mě chování přilby při jízdě strašně moc závisí na typu motorky a to by se při testech mělo taky psát.
Např.na naháči s pidi plexi mi fouká do přilby spodem, o hluku nemluvě. Zato na cesťáku s vysokým plexi bez průvanu a ticho
Jinak po těch jednobarevných hrůzách je tohle asi první Schubertka na kterou se dá koukat
Viem, že hodnotiť design nejakej veci , je subjektívne hodnotenie . Ale ten šilt je vyslovene tragedia.
Fi-kus - Tva recenze mi prijde mnohem realnejsi nez to, co se psalo v clanku. Smutne, kam to tady na m.cz dospelo.
... cítím velkou náklonnost autora článku k poskytovateli zapůjčené přilby. Jsem velkým fandou přileb Schuberth a hned jsem si běžel E1 půjčit k otestování. Do 90km/h vše v poho. Ve vyšší rychlosti začíná tanec v podobě třesoucí se přilby a hluku. Přenastavení kšiltu pomohlo jen velmi málo a při 120 km/h a výše se nedá s přilbou jezdit (Sorry Petře - nebudu pořád dávat kšilt nahoru a dolů podle toho jak jedu). Poslední tečkou bylo vidět kšilt jak se pořád klepe (v nižší poloze). Po hodině různorodé jízdy a nadávání jsem zastavil, sundal kšilt a vracel jsem se zpět. Můj závěr ... Schuberth E1 je takový kočkopes, který normální motorkář se selským rozumem nemůže brát vážně. Škoda, je to mé první zklamání od Schubertha.
Aj keby bola akokoľvek dobrá, ale ten diizajn!
Novy Versys je moc pěkný ...
Tak nevim, mam Marushin s ksiltem a nejak se mi nad 100km ksilt teda netřepe... pockam si na test Scorpion ADX-1...ksilt mi vyhovuje, stini pekne slunci a nejezdim 150-200...
mně by zajímalo jak je ten kšilt nahoře, jestli pomůže na co je tam, na to slunko.
zajimaly by me realne zkusenosti/porovnani s C3, ktera je, z mych zkusenosti, perfektni.
mám S2 a jsem spokojený , ale tenhle vzhled... to je hnus velebnosti
Moje zkušenost je jina. Predrazena přilba, hlucna, spatne zapínání, interiér nepohodlny oproti například s2. Celkové horsi zpracování. Za mne urcite ne. Nakonec sem si nechal repasovat starou schubert r1.
Německá firma Schuberth vloni přišla s novinkou pro ty jezdce, kteří to s motorkařením cestou necestou myslí vážně, nebo tak alespoň chtějí vypadat. No,prostě tentokrát to ten redaktor vystihl naprosto přesně...