husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mila77 (1) napsal 18.02.2017 v 20:56

Nesmysl, celá váha těla,při pádu zatěžuje určité místo na těle na 100% váhy a k tomu ještě víc. Záleží jakou rychlostí padáte,krát váha. Těžko budu mít celé tělo na zemi když se budete válet.

Rodji (-1) napsal 21.03.2009 v 12:39

Než jsem "šel do kůže" jezdil jsem v textilních kalhotech od firmy Giali, konkrétně modelu J2150. Nemůžu posoudit stupeň ochrany, jelikož jsem v nich naštěstí neupadl. Nicméně na první pohled vypadají "bezpečněji" než tyto testované. Ale to je jen laický názor při pohledu na oboje džíny, berte to tak. Kevral je všitý v látce a kalhoty mají v nohavicích kapsy na kolenní chrániče z pěnového plastu. Na vnitřní stranu boků se dají připevnit přes suchý zip chrániče z měkkého plastu. Džíny jsou strečové (TITAN STRETCH), sedí hodně natěsno, ale nijak pohyb neomezují. Vzadu mají vyvýšený pás, kvůli lepší ochraně ledvin. V krizových místech (kolena s boky) jsou navíc všité "polštářky" - poměrně hodně vysoké, cca 2cm, plněné bohužel už nevím jakým materiálem, nicméně mají lépe pohltit energii nárazu. Takže teoreticky (nechci tvrdit že nahrazují) se dá jezdit i bez koleních či bokových chrániců. Zkrátka když je tam nemáte, jsou tam aspoň ony polštářky, což je lepší nežli nic, ale já osobně jsem bez chráničů nejezdil. Díky tomuto sřihu ale nevypadají příliš civilně, je na nich vidět že jsou určeny na motorku. Otázka je, co je pro vás důležitější, jestli móda, nebo vlastní zdraví. Koupil jsem si je tenkrát vlastně z neznalosti, protože za tu cenu jsem mohl mít kožené. Na druhou stranu, v létě se v nich dá chodit i na tůry a rozhodně se v nich neuvaříte. V tomhle směru jsou jako normální, klasické džíny. Profouknou a okamžitě promoknou. Je to alternativa k Draggins. Které z nich jsou ve skutečnosti lepší, si rozhodně netroufám soudit. Kalhoty se mi válejí ve skříni už tři roky, občas si je vezmu, když je hic. Ale kůže je kůže. Takové džíny bych určitě doporučil třeba 4kolkářům nebo jezdcům na koních, prostě tam, kde se padá spíše do měkkého a v nižších rychlostech. Pro ty co váhají: Myslím že speciální džíny vás rozdodně ochrání víc, než ty běžné, koupené v obchodě. P.S. Dragginsy seženete v pohodě, ale s Giali tady bude asi trošku problém.

Reski (0) napsal 09.03.2008 v 08:28

Dekuji za test, je zajimavy neco podobneho shanim, tak infose se hodi, cim vic tim lip

milion (0) napsal 16.02.2008 v 13:35

urcite do nich jdu - mam to 4km do skoly a ve skole je budu mit jako normalni kalhoty

strejda.p (0) napsal 04.09.2007 v 07:31

Čau všem. Já jsem si koupil podobný kalhoty yshopu ve Vrbovce. Jsou stejný, stojej o litr míň a maj zevnitř na kolenou kapsy pro vložení chráničů. <br />
Snad jsou i stejně kvalitní, jsou od Heldu.

Daksi (0) napsal 03.09.2007 v 11:34

Já je mám už nejaký ten měsíc a už mají za sebou i menší pád a vůbec to na nich není poznat!!! Su s nima úplně spokojený!!! TAKŽE VŘELE DOPORUČUJU FŠEM!!!!!

DAVE_KOTEL (0) napsal 31.08.2007 v 02:20

Nazdar Fšici,<br />
<br />
nechtěl jsem kritizovat ani test ani výrobek, jen sem dát nápad co mě napad.<br />
Jsem rád, že tyhle testy probíhají, protože jak už jsem psal níže, měl jsem celozimní dilema ohledně kalhot....Přečet jsem na netu a v různých časákách a novinách co se dalo... Kůži jsem nakonec zvolil proto, že tyhle rifle neměly chrániče (měl jsem strach že si dojebu kolena při pádu, protože tatíkovi nedala kdysi dávno na Jawce přednost avie a má obě jabka umělé, což mě děsí) a ne vždycky to položíš tak, aby jsi se svezl po zadku nebo boku.....<br />
<br />
TO: SENSORMET - pokud je to ve vašich silách, zkuste přeposlat můj návrh výrobci, myslím že takhle upravené rifle by si našly hodně zákazníků. Když tak k tomu dodělám i nákres... pokud by byl zájem. <br />
Co se týče mé poznámky ohledně vyhrnutí, možná už si přesně nepamatuju uchycení kevlaru, tak se omlouvám, ale rozhodně bych uvítal uchycení na více místech plochy kevlaru, nebo nejlépe jak jsem psal níže.<br />
<br />
Čus Dave

Warthog (8) napsal 30.08.2007 v 18:37

Miki, teď jsem to chtěl napsat, souhlas. Navíc ty gatě bůhvíco místa nezaberou a dají se vzít na kratší popojíždění s sebou. Ne, nekřičte, nevozím celý šatník, jen mě napadlo, že do Itálie příští týden je asi přibalím. Doufám, že mi v pondělí spraví převodovku, zatraceně, ale to už jsem někde jinde.

Biker98 (21) napsal 30.08.2007 v 15:28

ja a jeste boty tady nikdo netestuje...

Biker98 (21) napsal 30.08.2007 v 15:27

to mas pravdu ze jsou boty na mototuristiku.Taky proto jedu na motorce ;o) A nechapu proc sem tahas 100jarnich kilometru.Nebo vozis na motorce hulky na alpskou turu?! Ty kalhoty jsou jen pro lepsi pocit z ochrany.Kuzi nenahradis.(prej je nejlepsi klokan)

OKMAS (0) napsal 30.08.2007 v 14:29

to Miki: SOUHLAS! přesně jak říkáš

lynx (98) napsal 30.08.2007 v 13:37

to Miki: asi se budeš divit, ale já se skutečně obléknu i na ty tři km a pak jdu pěšky na hrad. Proto se vyrábějí turistické boty a oblečení. Neposkytují takovou míru ochrany jako okruhové vybavení, ale monhonásobně větší než &quot;vyztužené&quot; džíny a dá se v tom celkem obstojně pohybovat. Ad absurdum - doufám že jsi zásadový a netaháš se ani s helmou <br />
Sensormet: hezké tiskové prohlášení, ovšem oceňuji pana majitele, ne každý by šel takhle vyzkoušet to co vyrábí .

smazany50620 (0) napsal 29.08.2007 v 18:24

no ja nevim, ale rasi bych se cele leto zbytecne paril ve vyprotektorovanych kozenych kalhotech, nez to risknout v ,,kevlarovych´´ riflych. Je to asi jako dilema mezi riflovou bundou a poradnou kozenou s chranicema ... nebo snad mate radsi svoje ruce, nez svoje nohy? Co se tyce bezpecnosti bych si radsi 500kc priplatil a koupil bajk gate cype

Biker98 (21) napsal 29.08.2007 v 13:49

Tak se sem marne snazim dat prispevek z nemeckeho testu od ADAC.Je to jen pro cleny tak je to tezky uverejnit verejne.Ale tam ten test provedli taky a zadna latka vas neochrani.Kuze je kuze.I kdyz ja taky jezdim v goretexu.

DAVE_KOTEL (0) napsal 28.08.2007 v 21:34

TEST DOPADL PŘESNĚ JAK JSEM SI MYSLEL. V ZIMĚ JSEM O TYHLE GATĚ ZAJÍMAL OD VŠECH DOSTUPNÝCH ZNAČEK. NAKONEC JSEM JE VIDĚL NA MOTOCYKLU V PRAZE A VYBODL SE NA TO. KOUPIL JSEM KŮŽI S CHRÁNIČEMA. <br />
DĚLÁM V TEXTILNÍ VÝROBĚ A NECHÁPU JEDNU VĚC, PROČ JE NA TOMTO TYPU KALHOT (U VÍCE ZNAČEK) JEN TAK NAŠITÁ KEVLAROVÁ PODŠÍVKA, KTERÁ SE PODLE MĚ VYHRNE A POD. NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ BY BYLO NATKAT KEVLAR DO LÁTKY, NEBO JI NATKAT JAKO DRUHOU VRSTVU (BONDOVÁNÍ)TAK ABY BYL KEVLAR VŠUDE. PAK TAKY PŘIDAT STREČOVÉ PLOCHY NAD KOLENA, BOKY. NO A NAKONEC TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KAPSY NA CHRÁNIČE - KOLENA, KYČLE. A BUDOU Z TOHO SUPER KALHOTY, KTERÉ BYCH SI NA LÉTO (A HLAVNĚ NA MOJEHO CHOPPERA) STOPRO KOUPIL. NO NECHÁPU, PROČ TO NEJDE. NEMYSLÍM ŽE BY TO BYLO ZAS TAK DRAHÉ.<br />
TAK ČUSTE <br />
DAVE KOTEL

FilipT (16) napsal 28.08.2007 v 19:39

&gt;Calen: Nerozumim. Vzdyt na fotkach muzes sam videt, jak dopadla dzinovina na zadku?

JindraM (23) napsal 28.08.2007 v 17:21

Dají se koupit &quot;rifle&quot; z cordury? Kdyby byli čistě z ní, bez podšívky (možná by svědily tak by se v nich nepotilo a vydržely by určitě víc, než pseudokevlar co vypadá jak od Horsta

Warthog (8) napsal 28.08.2007 v 16:50

Jo, doporučuju. Kombinace kůže textil je asi dobrá. Mám kalhoty Tourer od PSÍ a maximální spokojenost. Šmarjá, neni to nekalá reklama?

smazany18237 (0) napsal 28.08.2007 v 16:12

Zustávám u textilu reklama na tuto mě vážně v žádným případě nepřesvědčila, sorry. Naopak přemýšlím o kombinaci textil/kůže od Bikeru.. co vy na to soudruzi?

Warthog (8) napsal 28.08.2007 v 11:54

Zmiňované gatě jsem si pořídil celkem nedávno a vykonal v nich zatím jednu zkušební dálkovou několikadenní jízdu. Mám střih Clasic v černé barvě, ty jsou běžně skladem. Dole jsou trochu rozšířené aby šly přes boty, což mi vyhovuje. Ve 30ti stupňovém vedru je to za jízdy fajn, jen mi vadí absence chráničů kolen. Tak jsem si je doplnil. Pádem jsem je zatím netestoval, doufám že ani nebudu, chodí se v tom příjemně, i když jsou o něco silnější než klasické jeansy. Musím ale říct, že v kůži se tedy stran bezpečnosti cítím podstatně líp, takže je budu používat asi jen &quot;kolem komína&quot; a za největšího vedra.

Tomash (2) napsal 28.08.2007 v 11:31

Nic proti, chlapi, ale pokud neuděláte srovnávací test např. cordura, kůže, kevlar v podobné cenové skupině ale od renomovaných výrobců, tak to opravdu vypadá jako špatná snaha o zakrytí reklamy laciným testem

lynx (98) napsal 28.08.2007 v 09:51

Chápu, že pařit se celý den v kůži není zrovna to pravé ořechové, ale přes popsané kvality bych tomu moc nedůvěřoval. Trochu jsem si připlatil a v textilních kalhotách s plastovými chrániči můžu absolvovat i menší pochodové cvičení Pytel s pískem taky nevypovídá nic o tom jak si hrochtá blahem např. kyčelní kloub při dopadu na nerovnost . Dobrý test, ale celkově (nejen z hlediska odolnosti probroušení) považuju daný výrobek za hranicí bezpečnosti.<br />
P.S.: jinak maník co jezdí v dřínách a teniskách (ještě lépe tričko, kraťasy a tenisky) je u mě normální blb, kvuli kterému by snad nemělo mít ani cenu plácat naftu u sanitky. Jinak v souvislosti s oblečením je hezké pozorovat, jak jsou baťůžky spotřebním zbožím. Vždy mě fascinuje pohled na letící supersport, kde vepředu sedí maník v plné kůži a vzadu drůbež v tílku

FilipT (16) napsal 28.08.2007 v 08:16

&gt;David: že se kevlarová podšívka nepáře a netrhá, jsem si při testu dostatečně ověřil. Nevím, jestli tvé výhrady patřily přímo k této značce - viděl jsem i pár dalších výrobků tohoto typu a je pravda, že některý byly podstatně húůř zpracovaný.<br />
<br />
&gt;Ferda.66: Pro účely testu nehraje střih roli.<br />
<br />
&gt;Zdenek: Sehnat 80 kg figurinu znicit ji pri padovych testech je nerealne, sorry.<br />
<br />
&gt;Pavel34: Ted uz tomu pan redaktor veri, ale pred testem bych si to nelajsnul.<br />
<br />
&gt;sqwer: 3mm v &quot;nečechranym stavu&quot;, po navlíknutí a ohnutí kolena asi polovina nebo tak. Čekací doba si může bejt fakt delší, pokud vybereš něco (Oranžovýho?) co nemaj na skladě, posílaj do z Austrálie. Ale klasický barvy a střihy maj vcelku dost předzásobeno, takže bez čekání.

sqwer (12) napsal 28.08.2007 v 08:15

...hm hm hm...<br />
<br />
...a ty 3 mm si naměřil kde??? tolik ty rifle nemají ani na švech!!!<br />
<br />
...navíc o dostupnosti těchto ryflí je zase fáma - osobně sem čekal cca měsíc!!!

OKMAS (0) napsal 28.08.2007 v 07:41

já jsem si je koupil na jarní výstavě v Praze a vcelku spokojenost. Pro jistotu jsem si dokoupi ještě plast. chrániče kolen a jezdím tak celé léto...

Zdenek-UAE (6) napsal 28.08.2007 v 07:06

Urcite je lepsi neco, nez nic, ale chtelo by to poradny test, ktery by odpovidal realite, ne nejaky pytlik s 35 kg. Natahnete ty kalhoty na figurinu, ktera ma aspon 80 kg, pak muzete hodnotit. Uz jsem tyhle kalhoty shanel, nikdo to neprodava, tech par obchodu, kde to zkusili, uz to zavrhlo. Ani se nedivim, pri cenach kolem 3 tis. si kazdy radeji priplati a koupi poradne kozene kalhoty.

ferda.66 (38) napsal 28.08.2007 v 02:53

jen dotaz..proč netestujete normalní strih džínsu,do maskáču bych zrovna ja nevlez,ani kdyby byly panceřované.mozna díky více šití na kapsy,a podobne pitchowiny je to zranitelnejší,nez obyč kevlar-gatě,nee??

Jira.Sh (0) napsal 27.08.2007 v 23:31

tak to o džínech platí, moje kolena by to mohli potvrdit, letos vyzkoušeno asi 50-60 km/h.. kua že jsem jel pomalu a dodrbaný kolena fest, hlavně se vám ty džíny zaškvaří při troše štěstí do kůže, pak doufejte, za profi doktora, že než použije kartáček na vyčištění, tak to koleno umrtvý... ale asi bych neskočil po džínech za 3,5 litru jestli se rozdrbaj stejně.. hold Jeans FOREVER!!!




TOPlist