Akumulátorová pumpička Bosch Easy Pump: Kámoška nejen na cesty
Text: Jan Rameš | Foto: Jarda Ducháček , Jan Rameš | Video: Erik Bošnák | Zveřejněno: 29.3.2023 | Zobrazeno: 11 421x
Text: Jan Rameš | Foto: Jarda Ducháček , Jan Rameš | Video: Erik Bošnák | Zveřejněno: 29.3.2023 | Zobrazeno: 11 421x
Také vlastním a zatím spokojenost. Únik při připojení a odpojení je u mě minimum. Koncovku stačí chytit na jeden dva závity a stlačit koncovku k ventilku, pak už jen pěkně došroubovat (dotáhnout). Při odpojování držím u ventilku a povoluji, když jsem otáčející koncovkou už u hadice povytáhnu hadici (minimálně si odfoukne) a už to právě drží jen na jednom max dvou závitech a žádný únik. Chce si to vyzkoušet, ale za mě u mých strojů pohoda. Velikost, tak ta je snad vykoupaná delší životností. No uvidíme časem.
Mám přes rok a jsem spokojen. Na kontrolu či dofouknutí tlaku před jízdou je to velmi praktické, není třeba tahat kompresor, ale hlavně to dobře měří. Letos nám poprvé Sršeň na kurzu nevynadal, že máme špatně nafouknuto. Ruční manometry mi šly špatně na kolo, u ruční pumpičky na kola či na pumpě zjevně nebyly dobré měřáky. A i na dovolenou do auta se to přihodí a matračku u moře či doufouknutí pneumatik u auta, když v létě na Bernina průsmyku klesne teplota na 3 stupně po 40 v Itálii to taky pomáha. A USB-C konektor na dobíjení je také praktický. Spokojenost.
Vozím sebou pumpičku od Baseusu, není aku ale má kabely se svorkama který cvaknu na baterii u mašiny. Aspoň nemusím hlídat jestli je to nabitý nebo není.
za mě osobně je xiaomi lepší. koncovka, co ufukuje, tuhá hadice, se kterou se to blbě upevňuje na ventilek menších a malých kol(ano, nafuku i dcerám koloběžky např.), nic moc skladnost...ale zase to má stav baterie..
Mám a je skvělá. Tečka.
Ahoj. Trochu OT, ale nemáte tip na slušný manometr? Mám na kompresoru, pak jeden starý ještě po tátovi, oba ukazují stejně, ale chtěl bych něco nového. Nepotřebuji digitál, ale abych se dostal dobře na ventilek u silniční moto = moc místa hlavně u předku tam není díky kotoučům. A hlavně, aby nekecal
3 reakce
A další věc na kterou musíte myslet zda je nabitá, při nabíjení nefouká !
jedině Airman. Nebudu vozit krám s akumulátorem, o který se musím starat, když má motorka akumulátor vlastní... A stejně pro sichr pořídím bombičku, protože někdy může být potřeba tlakový ráz, aby guma skočila na ráfek.
Pridam se k ostatnim - mam a fuguje spolehlive. Osobne se tedy bojim, ze ne caste pouzivani to nebude, protoze si myslim, ze vnitrek nebude nijak extra kvalitni a trvanlivy, ale na obcasne nouzove dofoukjnuti rozhodne dobre.
Mame ke kolu jsem pridil tu Xiaomi zminovanou v diskusi (Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S) a s velkym prekvapenim musim rict, ze take funguje spolehlive.
Za mě na cestách lepší něco než nic a proto ho mám a spokojenost
Používám Xiaomi Portable Electric Air Compressor 1S a funguje výborně. Vejde se mi pod sedlo a měří přesně. (v záloze bombičky)
p.s.: ta Bochka vypadá hrozně neskladně
Mám a
Jediná vada byla ta koncovka. Prakticky vlastnost obyčejných šroubovacích koncovek, otevřou ventilek dřív, než začnou těsnit. Stačí trochu odvrtat střed koncovky a je to v pohodě, žádné zbytečné úniky.
Mám klasickou pumpičku, ta se nevybije a mockrát se ověřila .
1 reakce
Mám a super, spíše než na cesty , tak je v garáži na operativní dofouknutí Na cesty mám bombičky
Ja bych uz rad vyrobil spunt do vyfuku s hadickou a koncovkou na ventilek. Na nouzove nafoukani plne dostacujici a mista to zabere nejméně. 1,5 festo hadicky, koncovka a spunt z gumy z 3d tisku...
Mám, používám, je to supr. Akorát jsem to doplnil o nástavec, na kterém mám koncovku PCL, která se na ventilek pouze nasune a sama drží. To šroubování způsobovalo zbytečné úniky. Přesnost mám změřenou dle manometru, takže tímto foukám o 0,05bar více. Ale s sebou to nevozím
Ono prakticky člověk na cestách fouká vždy něco co má zásuvku tak proč to mít na baterku? Zbytečně se musí tahat, zvlášť pro motorkáře je to celkem opruz. Já vozím malý lehký kompresůrek od Slime a mám ho na SAE kabel. V motorce mám SAE vytažený z baterky a schovaný pod plastama takže i po ruce. Mám v motorce schovaný pod sedlem i 2 bombičky a ten nástaavec na to kdybych to potřeboval náhodou.
Tohle je za mne jen další klump.
Sorry, ale to sem musel - kámoška nejen na cesty ... nojono, vakuová pumpa, postaví ho lumpa ...
1 reakce
Jsem starej motorkář 2 kategorie, mám stroj z období 2 pětiletky a ty primitivové bolševický tam dávali pumpičku. Nějak jsem neměl potřebu za 30 let používání svého stroje pořizovat na foukání nic co by potřebovalo něco víc než tlochu lidské námahy. A jak tak koukám na ty všechny sofistikované systémy a mašinky co odlehčují peněženku a jejichž životnost se max rovná životnosti baterčiček z číny si říkám že i nadále zůstanu totálně OUT.
Mám Xiaomi za cca 500 stovek. Funguje stejně jako zminovaný Bosch. Testoval jsem to podobně a čas byl i nižší. cca 5 min. Po nafouknutí byl akumulátor prázdný. Na dofouknutí je to dobrá věc. Nechtíc jsme ten kopresůrek testli loni v Albánii. Kolega měl průraz gumy. Nasadili jsme kompresůrek a hledali dirku na prázdné gumě. Guma se natlakovala na max 0,5 baru, ale dírku jsem neobjevili a kompresurek se vybil.Nestačil dofukovat. Naštěstí jsme měli ještě normální motokompresor z Luise a ten gumu nafouknul za chvilku a díru jsme našli hned. Pak dali trn a znova nafoukli. Tak pro mě super věc na cyklistiku a dofukování mimo garáž, ale na dlouhý výlet se na to nedá spolehnout.
4 reakce
Používám tento a spokojenost velká
https://navitel.cz/cz/autoaccss/navitel-air-15-al
1 reakce
V redakci máme nyní všechny 3 značky: Navitel, Bosch a Xioami. Během sezóny uděláme srovanavak.
Z běžně dostupných aku kompresorů zatím nic nepřekonalo Xiaomi Compressor 1S.
3 reakce
Mám elektrickou pumpičku z Lííídla za pár stovek, funkce stejný, ale je o dost rychlejší. Sice dělá slušnej rambajz, ale jinak v poho. Aku má klasický univerzální 20V Parkside, takže když nejezdím, používám aku jinde v nářadí a tak. Funkce nastavení tlaku má pumpa taky, a přesnost jsem si ověřil pořádným manometrem a podle toho nastavený hodnoty mírně koriguju.
Mám kompresor z pochybného Alíku. Na 12 voltů. Primárně jsem nechtěl s integrovaným akumulátorem, protože ten časem odejde a pak je nutné kompresor rozebrat a akumulátor měnit. Mám k němu vyrobenou sadu ze tří akumulátorů 26650 o kapacitě 5Ah. Takže s tím v pohodě nafoukám i čtyři gumy u auta. Navíc propojovací kabel k USB nabíječce na řídítkách. Takže můžu nabíjet rovnou z akumulátoru motorky. Vozím na každý výlet. Funguje naprosto spolehlivě. Pořizovací cena kompresoru z Aliexpressu cca 400 plus sada akumulátorů cca 250. A asi hodina práce.
Poznámka pro redakci:
Je jedno, zda použijete nabíječku o výstupním proudu jeden ampér, nebo tři ampéry. Nabíjecí elektronika akumulátoru si vše reguluje sama a nehrozí přebíjení, protože nabíječka dává větší maximální proud.
používám xiaomi kompresor třeba na okruhu a musím říct, že to funguje skvěle. Nemůžeš teda se spolehnout na tlak, který píše ale stejne na dromu každý tlak kontroluje takže je to bez problému a vydrží dva dny foukat jak nic
Určitě dobrá vychytávka, ale když ji budu potřebovat, tak určitě budu mít akumulátor vybitý Mě by se líbil malý kompresor bez baterky pouze do USB nebo na 12V. Nepoužíváte někdo? Ale aby to bylo opravdu malé...
2 reakce