yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PRESLY (340) napsal 13.09.2023 v 22:16

...., tak jsem si ji na startá kolena pořídil ve verzi 250 Lc , makám na ni přes zimu.....

stachjakub (0) napsal 17.11.2021 v 14:22

Dobrý den chci se zeptat jestli někdo neprodává celý motor na yamahu RD50 pokud ano budu moc rád když mi napíšete na tento mail vijta2010s@centrum.cz

alesmoto (36) napsal 14.10.2021 v 21:11

To by mě zajímalo, proč to mělo tak malej kompresní poměr - 6,9:1 Víc má i moped Stadion. 2takt aby trochu jel potřebuje alespoň 10:1
Jawa 350 Californian měla 9,2:1 a to to moc na 2taktní 350 nejelo.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 14.10.2021 v 10:19

*** Vývojáři dvoutaktů spojte se ***
=============================
https://www.youtube.com/watch?v=dae4G_ar1ok&t=80s

Codo (354) napsal 13.10.2021 v 08:13-1

Jo to byla motorka, kterou jsem si kdysi moc přál

rsjawkar (85) napsal 13.10.2021 v 07:53

Děkuji za článeček, co dodat, prostě pecka! Osobně jsem se potkal s RD 350 YPVS až v druhé polovině 90tých let. Mým snem byly dvoutakty už z této boby. Aprilia RS 250 s motorem Suzuki RGV byla jasnou volbou. P.S. Ti co prodali nějaký větší dvoutakt litují pouze toho, že dnes mohli prodat za mnohem víc...

puffybodie (390) napsal 13.10.2021 v 07:34+2

Nejde mi na rozum jak to, ze pulka Evropy nevymrela, kdyz to nema pipajici blinkry co se samy vypnou, propojeni s mobilem, displej, ktery neni na Slunci videt, retez hlucnejsi nez vyfuk, e-call, asistenta rozjezdu do kopce, asistenta na udrzeni v pruhu, elektronickou parkovaci brzdu atd.

Jo aha, ona to byla motorka

patotn (0) napsal 13.10.2021 v 04:06

mohol som ju kupit v 95 roku za 80000 SK
v tej dobe velka cena vtedy sme chceli stvortakty
za desat rokov som si na nu spomenul
s myslienkou ze mohol som ju kupit a mal by som ju doteraz
ale ked je clovek mlady chce co najnovsiu a nasilnejsiu moto

nahllowSKY (315) napsal 13.10.2021 v 02:45+1

Srovnávat totok s šestičtverou je jako práskat bičem upleteným z lejna.Nevím jak v Evropě,ale v Americe se dají i ošumtělé kousky těžko najít.Kdo má neprodá a když tak za cenu zánovní er jedna.Stejná situace u Kawy H2 750 Mach IV.6000+ za zříceninu až po dvacetník za výstavní kus.Dvoutakty jsou čím dál tím více v kurzu.Sranda je,že před třiceti léty bych se za tím ani neotočil a dneska to marně vyhledávám.

LAJWEC (380) napsal 12.10.2021 v 21:48+1

Všichni co měli RD LC a prodaly, tak se většinou už dlouho bijou do hlavy,že je to kdy napadlo. Protože to byl opravdu ryzí závoďák a s YPVS se to nedá srovnávat,tak jak se nedá tak moc srovnávat vzducháč.

Fekota (1) napsal 12.10.2021 v 21:24-1+3

To ještě (nejen) Japonci dělali hezký motorky. Dneska jedna hnusnější než druhá.

bruttopyr (396) napsal 12.10.2021 v 21:24

Díky za článek, snad se na ní jednou alespoň svezu!

scott67 (76) napsal 12.10.2021 v 20:38

Jakápak zapomenutá hvězda ? Já jsem nezapomněl. Já na ní jezdím. Naposled o víkendu. Dokonce v článku je na fotce jedna moje

imoladu (90) napsal 12.10.2021 v 20:17+1

Přední vidlice měla pruměr 35 mm-v článku uvedeno 32 mm.

SLAY (810) napsal 12.10.2021 v 19:57+2

je to pořád krasavice v červenobílém provedení bych ji postavil rovnou do obýváku

vitik (78) napsal 12.10.2021 v 18:26+2

Když už zmínili v článku Vencu Konopnika, tak ten na vrcholu našeho strojírenství sedlal 23k, o monoshocku a kotoučové brzdě, aspoň jedné, si mohl nechat jen zdát.. A tohle prej sporťák pro mladé No slušně za prd to tady stálo.

koki888 (160) napsal 12.10.2021 v 17:45

To bol môj sen. A teraz znova je! Krásna!

Kohlstein (104) napsal 12.10.2021 v 17:45-1

Trochu zmatené, jak jsou ty fotky mladší YPVS namíchané to textu k původní LC a nakonec tam o YPVS není psané skoro nic, jenom, že byla.
A ty "expanzní komory" nejsou vynález RD 350, tam jenom nejsou chromované a dělené výfuky. "Expanzní komory" má každý dvoutakt už od doby, kdy na kývačkách zrušili rybiny a nahradili je doutníkama.

Big.One (2) napsal 12.10.2021 v 16:06

Nesplněný sen . Objevovaly se u nás i za socialismu, většinou řízené zahraničními motorkáři. A ten rozdíl, mezi našimi výrobky a Yamahou RD350 byl zásadní.

Biker98 (21) napsal 12.10.2021 v 15:23

Mel jsem ji taky.Lil jsem tam benzin jako o zivot a litr oleje v nadobce taky dlouho nevydrzel.Ale byla to pecka.Jen jsem v tech 18ti blbe schanel plnou syntetiku,Byla jen Castrol.Motul teprve zacinal na trhu.Trochu netesnili vyfuky tak to na dvoutaktu bylo dost znat na vykonu.Ale jakmile se to utesnilo to byla strela nevidana.Skoda ,ze jsem ji prodal.Objevil jsem v te dobe gsxr 400 .. a to v devadesatkach bylo nejvic

PRESLY (340) napsal 12.10.2021 v 14:54+2

…, měl jsem tu čest ji po 2 roky sedlat (1996-1998 bylo mi 25), byla to moje první japonská motorka po Jawě 350 a MZ 251....., dodnes na ni vzpomínám v tom nejlepším !!!!!!, měl jsem verzi YPWS - Yamaha Power Walve System , přes čerpadlo syntetický olej Motul 600, benzin Super 96, parádně se vodila po okruhu 300 ZGH...., mechanik v Motocentru v Hradci Králové měl Yamaha RD 500 - pro fajnšmekry, tenkrát ji v 1998 prodával a chtěl za ni 65 000,- CZK, nemohl ji prodat, nakonec ji směnil za Yamahu XJ 600 Diversion , kde je hodnota RD 500 a Diversion je snad jasný.... dnes se již stává vyhledávaným Youngtimerem, bejt mě 25 jdu do ni znova !!!!!

Kamikadze-Ace (3371) napsal 12.10.2021 v 13:44

Vedle R6 v garáži by jí to slušelo




TOPlist