Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
souhlas. I ty poslední modely ze 70 let vypadají mnohem lépe než většina dnešní produkce.
Ve stodole u strejdy na vesnici byl kdysi podomácku udělaný traktůrek, a ten měl motor BSA, sloper to nebyl, ale bylo to nějaké 500 určitě.
Můj ty bože, co tenhle člověk toho zničil- traktůrek prodal, DKW 350 NZ po dědovi vyhodil celou do šrotu, auto Tudor roztřískal, i fichtl pařez se z té stodoly někam nakonec vytratil, i ten barák nakonec prodal, teď se tam rozvaluje nějaký kapitalista.
Tihle pořádkumilovní lidi jsou tragedie.
Díky za skvělé napsaný článek!
Jo stará dobrá anglická práce, která často drží dodnes, a jak píše Podas jěště něco vydrží. Možná jsem staromilec, ale
tyhle ty evropské lasiky mají duši. Dá se totéž říci o japonském spotřebním materiálu??? CO VY NA TO?
Pěkný článek.Musím uznat, že v těch 30 letech měli asi fakt zlaté ručičky(i když né české-bohužel) téměř všechny železné části na mojí Béése jsou orig. tz. značené továrním znakem 3pušek na každém díle.Ani si netroufám hádat kolik má asi od roku 1927 najeto..? No a cosi ještě najede.
souhlas. I ty poslední modely ze 70 let vypadají mnohem lépe než většina dnešní produkce.
Ve stodole u strejdy na vesnici byl kdysi podomácku udělaný traktůrek, a ten měl motor BSA, sloper to nebyl, ale bylo to nějaké 500 určitě.
Můj ty bože, co tenhle člověk toho zničil- traktůrek prodal, DKW 350 NZ po dědovi vyhodil celou do šrotu, auto Tudor roztřískal, i fichtl pařez se z té stodoly někam nakonec vytratil, i ten barák nakonec prodal, teď se tam rozvaluje nějaký kapitalista.
Tihle pořádkumilovní lidi jsou tragedie.
Krásný článek děkuji tohle je MOTORKA ne co se dělá dnes
Pěknej článek, už na mě taky jedna čeká v garáži, konkrétně 350 Empire Star.
rudirt:
kobylky...
Díky za skvělé napsaný článek!
Jo stará dobrá anglická práce, která často drží dodnes, a jak píše Podas jěště něco vydrží. Možná jsem staromilec, ale
tyhle ty evropské lasiky mají duši. Dá se totéž říci o japonském spotřebním materiálu??? CO VY NA TO?
i u fotek se člověk zahřeje a to je teďkom potřeba ,díky
Pěkný článek.Musím uznat, že v těch 30 letech měli asi fakt zlaté ručičky(i když né české-bohužel) téměř všechny železné části na mojí Béése jsou orig. tz. značené továrním znakem 3pušek na každém díle.Ani si netroufám hádat kolik má asi od roku 1927 najeto..? No a cosi ještě najede.
Moc hezký...
Dobře napsané,je dobré se dočíst o klasice.BSA bohužel v garáži nemám,snad jednou...
Jelikožmi stojí doma GoldStar M24 tak mne tento článek moc potěšil.
díky
Hezký článek tím spíš že je jedna BSA i u mě v garáži
Nádhera!!! Až budu velký...
Tohle je to pravé počteníčko na zimu , děkuji...