Yamaha R7 Noriyukiho Hagy: Nejlepší sedmpade všech dob!
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Gold & Goose, archiv | Zveřejněno: 27.11.2020 | Zobrazeno: 16 244x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Gold & Goose, archiv | Zveřejněno: 27.11.2020 | Zobrazeno: 16 244x
Tohle byli ještě motorky které jste museli umet řídit. A taky je musel umět někdo vymyslet. To co se teď děje v Yamaze je hodně smutný příběh. Je mé dost líto Rosáče a všech dalších plotu Yamahy. Hagasan se mě taky moc líbil. Zajímavé je že uměl na všem. U ducati s s tím taky moc nemazlil. Zajímalo by mé i nastaveni jeho duc 1098.
Alanovo Doohan style vysedávání mě nikdy neomrzí...
krasna mašina, z nejkrasnejsi doby. No kdo by se po ni shanel, v UK je prodavaji za cca 23 tisic liber
1 reakce
Skvělá motorka!
Haga suprovej magor fandil jsem mu
Úplně nejlepší články
krásná éra pravých motorek, at už to byla R7 , ZXR 750 R, SP 1, 916, tak to jsou kultovní motorky s nádherným designem dodnes a těžko, kdo udělá něco takového v dnešní době.....paráda , za článek děkuji
Jedna origo motorka po Hagovi je u nás v Brně,ale už si nepamatuji jestli je to 750 nebo 1000covka i s náhradním motorem. Je to asi tak 8let co na ní jel tuším Knedlíček naTěrlicku.
To je doba parádních motorek a pořádných jezdců,co jméno to legenda!
I když jsem nikdy nebyl yamahák, neměl jsem problém uznat, že to byla jedna z nejkrásnějších motorek všech dob.
Víc takového pěkného čtení na dlouhé zimní večery.,, Nohyruki" Haga byl múj oblíbený jezdec.
Nadhera. Pamatuju si jak ji meli jako dekoraci ve Vrbovce. Jezdil jsem na ni pravidelne koulat
To se tak pěkně čte, ostatně jako vždy. Díky
Haga byl ďábel motorka drsná V té době uměli v Yamaze motorky vyvíjet, né jak dneska kdy Maverick řekne že se už tři roky trápí......
A ještě pookud si na Hagu někdo potrpí, Alpinestars prodává dodnes ALPINESTARS SUPERTECH R HAGA - Model. Já jsem si pár objednal, navíc u jednoho španělského prodejce jsou tento víkend s 20% slevou.
opět perfekt článek
Vždycky se mi líbila více jak R1 z té doby.V životě jsem viděl na vlastní oči jenom jednu.
super. jen drobná připomínka- v textu Haga říká že nekouká na "tachometr". spíš otáčkoměr ne?
2 reakce
Jasně, chyba v překladu, opravím. A rychlejší a jistější je "nahlásit chybu"
kdyz se ho jednou ptali, jestli ma pred zavody nejaky ritual-
"dam si chilli a striptyz"
Tohle je radost, číst. Výborný článek o úžasné motorce a zajímavém pilotovi. Jedem Nori .
Opět dík , Honzisi a Alane, za to potěšení číst o době,
kdy jezdci byli *krály* (7.pád ) a ne "prosebníčci" o angažmá
u dveří týmů , s kupou peněz v náručí ...
Ta fotka č.5 vypovídá o sériovkách a fabrikách snad nejvíc
časy, kdy jezdec musel umět s plynem, jinak by nemilosrdně ztrestán. Když jsem viděl Pedrosu na motogp Hondě poslední rok před zavedením jednotné ECU, tak jsem si říkal ,co to ku..a je? 250k a motorka se ani trošičku necukla, nezavlnila, nezvedala, nic. Jako sáňky.
1 reakce
Mě by se hodila do garaže ta žlutá TZR 250
1 reakce
tak R7 některá řešení dílů se jak koukám na detaily R7 používají i v modelech R1 + R6 dodnes :)
Velmi zajímavej článek o téhle krásné legendě. Díky za něj! Popisovanej jízdní styl Noriho mě celkem překvapil..no nic jdu kouknout na nějaký závod z té doby.
Nádherná motorka. To byly super časy
Haga a Abe, moji nejoblíbenější japončíci
2 reakce
jednu proháněl Tom Foukal v českym mistráku
nádhera nádherná