globalmoto_duben_nolan




Yamaha OW15: Poslední japonský dvouválec, který vyhrál 125GP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KARING (245) napsal 17.11.2020 v 00:07

Parádní článek!

Le-Corbusier (432) napsal 16.11.2020 v 19:37+1

zase skvělej článek. mňam.

gorkin (4444) napsal 16.11.2020 v 18:53+2

Moje krevní skupina...a ta vůně ricínu...prostě prave závodní náčiní

IvanDvoutakťák (5065) napsal 15.11.2020 v 11:06+2

Jj, o tom by Vám, Jean192, mohli hodiny *vyprávět* ti z nás, kteří
jsme (většinou už v minulosti) jezdili na 2T-sériovkách kteréhokoli
výrobce z japonské *čtyřky*
A všichni litují, pokud tyto motocykly prodali ...

jean192 (153) napsal 15.11.2020 v 07:51

Uzasny stroj. Najma, ked si clovek uvedomi, ze je to zavodny stroj a pri pouziti mimo okruh ma zivotnost jak seriova motorka.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 14.11.2020 v 20:14

Kdyby někoho neupoutal vzhled přilby, kterou jezdil Kent Andersson,
tak připomínám, že Švédi / Švédsko bylo už tehdy "takové trochu jiné"
a mělo zákaz jezdit v integrálních přilbách ...
"Šuškalo" se tehdy, že Kent tu integrálku AGV "trochu ufiknul" ...

Romanko (1206) napsal 14.11.2020 v 14:45+2

Dovedete si představi, že by nyní někdo měl motorky jako koníčka a jezdil GP a současně vydělával ve vlastní firmě a jako "hobík" vyhrával závody GP a dokonce i MS? Jó, časy se mění.
A co se stingrových výfuků týče, kamarád měl na začátku 90 let CB750 Four, 4in1, ale jen do chromované trubky. Prostě trubky. Ani náznak tlumiče. Bože to byl zvuk. Po dvoustech km jsem celý šťastný skoro ohluchl.

ivano (499) napsal 14.11.2020 v 10:10+2

Takový články o technických parametrech i s odbornými výklady a fotodokumentací o závodní době minulé, i jejich jezdců, se dycky hezky čtou a zavzpomíná na úplně jinou dobu

cechradovan (53) napsal 14.11.2020 v 09:39

Honza-K (830) napsal 14.11.2020 v 09:32+2

Další krásný článek o krásné motorce a zlaté době dvoutaktní ....

Beranidlo (15) napsal 14.11.2020 v 08:50+2

... ze stingerových výfuků... Kdyby si snad někdo myslel, že je řeč o výfukách pana Stingera, tak ne.
Stinger je výraz pro koncovku výfuku, na kterou v tomto případě není nasazený žádný tlumič.




TOPlist