globalmoto_duben_nolan




Yamaha M1 Valentina Rossiho z roku 2004: Říkal jí bejby

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
chesterfield (72) napsal 20.03.2022 v 22:36

Slintam opět jen víc takových clanku

Francesco_Bajaja (455) napsal 20.03.2022 v 08:27-1+3

Tohle mi poslal Fomax, sdilim, jelikož nelze než souhlasit

"Pamatuješ možná, jak se tehdy tvrdilo, že má Rossi nejpomalejší a nejhorší motorku ze všech a že jen jeho genialita mu umožňuje vyhrávat? Tady se potvrdilo, že tomu bylo naopak, ta Yamaha byla nejlehčí a podvozkově daleko nejlepší a i výkon a rychlost byla špičková! Když se k tomu přidaly ty Rossiho podvodné speciální pečené gumy, udělané podle dat z tréninku, tak opravdu Rossimu nezbylo, než vyhrávat! On opravdu nikdy nebyl žádný jezdecký génius, jen léta těžil z nejlepší motorky, která jela jako po kolejích a podvodných pečených pneumatik!"

cechradovan (53) napsal 20.03.2022 v 07:05

Parádní článek

afro-r1 (513) napsal 19.03.2022 v 18:54+1

Pekny clanek.
Trochu me zaujaly hodnoty hmotnosti. Motor R1 ´98 se tusim udaval s 57kg a obecne byvaji litrove radaky ve specifikacich do 60kg. Otazka je co v te vaze bylo nebo nebylo.
Kazdopadne se z nej da na zavody spousta hmotnosti odlozit. Sestava starteru 3kg, Mensi alternator 1,5kg, Titanove a hlinikove srouby 3kg, vymenik olej/voda 1kg, spojkove lamely 0,5kg. A to jsou jen veci, ktere si sikovny clovek zvladne udelat sam v garazi.

Frankie (725) napsal 19.03.2022 v 18:15+1

Parádní počtení

Kamikadze-Ace (3351) napsal 19.03.2022 v 16:56+1

Clanek M1 ve Valencii hned bych ji zkusil

nahllowSKY (315) napsal 19.03.2022 v 16:39+2

Kušfa tež bych se chtěl na takovém kružítku povozit. Aspoň na palivovou mapu na mokro.

Komik64 (3036) napsal 19.03.2022 v 15:37-1+3

Tak jenom k tomu, co tady blábolí Blábola ( Heki má naprostou pravdu ) - 2003 byla Yamaha ráda za "druhou pětku" (7. Checa, 9. Barros, 10. Nakano...) a nechytala se moc ani na Ducny, natož na první 3 Hondy (a to byl ještě Hayden 5.)... To už to byla o drobátko lepší i sezóna 2002...
Ale přišel Vale a seřadil za sebe hned 5 Hond...

jiRRka (10) napsal 19.03.2022 v 13:54+3

To je neskutečný dělo!
Víc takových mašin a ty fotky jsou skvělý!!!

bruttopyr (396) napsal 19.03.2022 v 13:17+5

Fascinuje mne jak ta (dnes už zastaralá) technika , tak Alanův precizní popis, jak se motorka během jízdy chová.
To je prostě motonovinářský koncert!
Díky za článek.

Francesco_Bajaja (455) napsal 19.03.2022 v 11:53-3+1

Cathcart: Yamaha 2004 lepší než Honda 2003, takže jezdecky Rossi žadny zazrak. A genius byl Furosawa, on bez jezdecke praxe navrhl nejlepší motor, který Rossi jen odklepl, Rossi přišel k hotovým konceptům, jen si doladil detaily. Taková pohádka o zazračném Rossim ten big bang začali vyvijet na požadavek Barrose myslím

chotas (163) napsal 19.03.2022 v 11:42-1+1

A jak říkal té poslední-loňské (mistrovské), s kterou on uzavíral pole??

technasia (1933) napsal 19.03.2022 v 11:19+3

nádhera něco podobnýho moto gp boss 93 nikdy nedokáže.vytáhnout nějakou"horší značku" z houwen a vyhrát na tom

charon87 (101) napsal 19.03.2022 v 10:43+3

Tohle je pecka. Presne tuhle m1 jsem zboznoval. A sezona 2004 pro me byla ta nejvic!!

Jen vic takoveho cteni!!!

rogih (994) napsal 19.03.2022 v 10:38

Paráda!!!

gresini (4454) napsal 19.03.2022 v 09:36-1+2

Vale, bylo to hodně dobrý a hodně veselý

Komik64 (3036) napsal 19.03.2022 v 09:35-1+3

To byla ta "HRDINSKÁ" = přišel od s ním opakovaně vítězící Hondy a vítězil rovnou i na Yamaze...

TDM851 (4089) napsal 19.03.2022 v 08:29-1+4

Krásný článek Valentino




TOPlist