husqvarna_svartpilen_801_2




Tohle měla být raketa. Ducati před 40 lety udělala revoluční motor V4, do výroby se ale nikdy nedostal

Legendární konstruktér Fabio Taglioni během své 30leté kariéry u Ducati vymyslel více než 1000 motorů a o tomhle tvrdil, že to byl ten nejlepší. Měla to být první silniční V4, když vznikla o rok dříve, než s tímto formátem přišla Honda, s chlazením vzduchem a olejem, které později tolik prosazovala Suzuki, a se vstřikováním, jež BMW v modelu K 100 představilo až rok poté, co opatrní byrokraté ve vedení tehdy státem vlastněné Ducati projekt Bipantah poslali ke dnu. Jaká škoda!

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Alan Cathcart - (Odebírat články autora)




TOPlist