Suzuki Katana 1294R P5 pro závody historiků: Sakra divokých 192 koní!
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Russ Murray, archiv | Zveřejněno: 2.2.2023 | Zobrazeno: 9 251x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Russ Murray, archiv | Zveřejněno: 2.2.2023 | Zobrazeno: 9 251x
Styl vyprávění pana Cathcarta mně místy přivádí doslova
k extázi - jako např. napohled nepodstatnou zmínkou (cituji)
*** lithiovky po kolapsu při Island Classic mají do téhle motorky
zákaz vstupu ***
Díky za článek. Jestli se nepletu,mám skoro tentýž motor a údaj že ta motorka jezdila až 270 je pro mne jak z kosmu...já už mám při 70 smrt v očích bo rám tomu motoru moc nestíhá
1 reakce
perfektní počteníčko, díky moc
Kvůli úspoře hmotnosti na motorce která vážila ve stocku skoro tři metráky nemalujou rám.Tak to jo. Někdo si musel z Alana tak trochu vystřelit.
3 reakce
I v tuzemsku bylo hodně *vyznavačů* Katan
Ještě někdy na přelomu století ...
3 reakce
Vždycky Suzuki!!!
Super článek a obrazová příloha
1 reakce
jen doplním, jak vypadala Katana, nasazená do AMA National 1981 a pár dobových obrázků ze závodů za velkou louží, o kterých jsme neměli nejmenší tušení. Brno bylo tak maximum co jsme znali .
1 reakce
Dík za super článek
Neuvěřitelnej výkon z karbecovýho vzducháče Musí to být úžasný závod.
1 reakce
Paráda!