yamaha_demo_tour




Suzuki Katana 1294R P5 pro závody historiků: Sakra divokých 192 koní!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.02.2023 v 09:41+1

Styl vyprávění pana Cathcarta mně místy přivádí doslova
k extázi - jako např. napohled nepodstatnou zmínkou (cituji)
*** lithiovky po kolapsu při Island Classic mají do téhle motorky
zákaz vstupu ***

Petaheaven (51) napsal 04.02.2023 v 20:25

Díky za článek. Jestli se nepletu,mám skoro tentýž motor a údaj že ta motorka jezdila až 270 je pro mne jak z kosmu...já už mám při 70 smrt v očích bo rám tomu motoru moc nestíhá

Robertak (120) napsal 04.02.2023 v 18:49

perfektní počteníčko, díky moc

nahllowSKY (315) napsal 04.02.2023 v 17:09

Kvůli úspoře hmotnosti na motorce která vážila ve stocku skoro tři metráky nemalujou rám.Tak to jo. Někdo si musel z Alana tak trochu vystřelit.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.02.2023 v 13:10

I v tuzemsku bylo hodně *vyznavačů* Katan
Ještě někdy na přelomu století ...

rogih (1003) napsal 04.02.2023 v 10:07+3

Vždycky Suzuki!!!

mirekhooper07 (65) napsal 04.02.2023 v 09:47+3

Super článek a obrazová příloha

zzpol (212) napsal 04.02.2023 v 09:29+4

jen doplním, jak vypadala Katana, nasazená do AMA National 1981 a pár dobových obrázků ze závodů za velkou louží, o kterých jsme neměli nejmenší tušení. Brno bylo tak maximum co jsme znali .

doucha (183) napsal 04.02.2023 v 09:28+6

Dík za super článek
Neuvěřitelnej výkon z karbecovýho vzducháče Musí to být úžasný závod.

K167 (1471) napsal 04.02.2023 v 08:08+1

Paráda!




TOPlist